Formule 1 kiest voor Zandvoort

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Luco
Locatie: 1978 De Z 1300 is de grootste motorfiets die men produceert tot op dat moment. De Mastodont

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door Luco » 03 nov 2018, 17:57

ErikS schreef:
03 nov 2018, 17:01
Wat een afgunst weer voor gewoon de zoveelste slimme zakenman.
+1000, iets met kop boven maaiveld, cpz is jaren verliesgevend geweest dus ze hebben best een risico genomen door het over te nemen, en als ze dan eventueel wat kunnen verdienen (wat met een F1 wedstrijd organiseren helemaal niet makkelijk is) wordt je gelijk weer weggezet als profiteur, typisch nederlands, ik gun hem 100 miljoen winst per GP.

Toen ze het overnamen waren er ook van die azijnpissers dat die wel snel zou verkopen aan een vakantiepark.
Kijk waar cpz nu staat na 2 of 3 jaar nieuwe eigenaren.

Mike R32

Re: Formule 1 kiest voor Zandvoort

Bericht door Mike R32 » 03 nov 2018, 18:37

Maik schreef:
03 nov 2018, 17:33
Mike R32 schreef:
03 nov 2018, 12:05
FreudeamFahren schreef:
03 nov 2018, 11:40
Wat denk je dat de beste man nu aan het doen is dan?
Beste man? Prins Bernhard van Oranje zat gisteren aan tafel bij F1 Café, zelden zo’n arrogant persoon aan het woord gezien met de uitstraling die doet me denken aan de reclame van Tellsell. En dan de crew van Ziggo F1 café echt tenenkrommend, zo jammer dat Ziggo deze mensen zendtijd geven op de TV.
Misschien moet je de uitzending even opnieuw bekijken, Berhard zat daar dus helemaal niet aan tafel. Dat was de algemeen directeur van CPZ, Robert van Overdijk. Arrogant vond ik hem helemaal niet eigenlijk, maar misschien komt dat doordat ik wel wist wie het was?
Dan mijn oprechte excuses aan Bernard. Heb mijn bericht aangepast. Bedankt voor de attentie.

Plaats reactie