allen schreef: ↑01 dec 2019, 10:54
In ieder geval mooi dat hij het vast heeft aangegeven. 1% Meer kans dat hij een penalty krijgt als hij Max eraf rijdt.
Ik had inderdaad eerst willen posten dat de stewards al 'met voorbedachte rade' aan het oordeel konden toevoegen
Max mag blij zijn als die P2 houd, maar ik denk dat het 3 word na de eerste bocht. Vrij lang stuk, Ham voor hem, Lec achter hem en die Ferrari motor gaat vol open.
Mercedes toch wel laten zien hoe Dominant ze zijn. Lewis krijgt het volgend jaar weer in z'n schoot geworpen denk ik, want Bottas gaat het nooit winnen.
Nou bij Mercedes rookt het toch ook wel een beetje. Geruchten over een vertrek van Toto naar Liberty Media, Hamilton naar Ferrari en zelfs een vertrek van Mercedes uit de F1 nu ze een nieuwe CEO hebben die wat "groener is".
PeterB schreef: ↑01 dec 2019, 14:05
De Monegask heeft ook "iets" met de hoeveelheid brandstof in de auto.
Maar ach, uitspraak/beslissing na de race he...
Een 'significante' afwijking tussen de hoeveelheid brandstof die voor de race daadwerkelijk in de auto zat en wat het team van tevoren had aangegeven.. Klinkt als een duidelijke overtreding.
Kunnen ze nu wel stoppen met die vrouwen op het podium. Lewis had het met Max er over (persco na quali) dat er zoveel vrouwen rondliepen en wie sturen ze mee het podium op? Helga van de Mercedes-sturmbahn-divisie !
Abu Dhabi F1 is echt helemaal vol met vrouwen. Zijn allemaal model tot middernacht. Als ze dan nog geen sugar daddy hebben gescoord en gaan ze voor 300 dollar per uur in de aanbieding. Was leuk om er een keer bij te zijn maar op eigen kosten zou ik er nooit naar toe gaan. Er staat nooit meer iets op het spel en het 1,5 uur treintje kijken is echt saai in het quadraat.