DNRT

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
M3tje
Berichten: 259
Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33

Re: DNRT

Bericht door M3tje » 04 okt 2018, 20:06

Ik heb echt geen idee wat een lambo kan of wat de potentie er van is, intrax is goed spul, hebben wij ook onder de bmw 330i en compact zitten.
Als je gelijk in de GT gaat starten is dat best pittig, er wordt daar zeer stevig geraced.
Heb je wel je EU gehaald, met club kan je alleen in de tourklasse starten.

Wat betreft de pech, ons eerste seizoen 50% van de racetijd pech gehad, elke keer wat.
Inmiddels gaat het beter, we nemen veel spareparts mee en kleine dingen houden ons nou niet meer tegen.
Wel leuk dat je met een Lambo gaat racen, ik vind dat toch een iconische raceauto.

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 04 okt 2018, 21:44

Ik had deze nog staan had er 3 en kreeg op deze wat moeilijker een kenteken dus heb hem omgedoopt tot tracktool haha.
Die GT is eigenlijk meer een moetje dan keuze. Dit komt door de Lambo zou niet echt fair game zijn in de tourklasse of de sport.
Momenteel nog alleen clublicentie wilde daar 11-11 verandering in brengen op Assen vandaag toevallig die cursus met examen geboekt bij RSZ waar ik ook de clublicentie heb behaalt.


Over wat kan Lamborghini Gallardo GT3 kan 1:23 doen op Zandvoort

Emi
Berichten: 200
Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36
Auto: BMW

Re: DNRT

Bericht door Emi » 04 okt 2018, 21:56

1:23 is sneller dan F1 auto met Max Verstappen achter het stuur?

Online
Gebruikersavatar
Djessey
Berichten: 857
Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: DNRT

Bericht door Djessey » 04 okt 2018, 21:57

Max was 1:19

Maar ik moet zeggen dat 1:23 wel heeeel snel is voor een non-F1 auto

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 04 okt 2018, 21:58

Ben druk aan het zoeken had het ergens gezien/gevonden een tijdje geleden

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 04 okt 2018, 22:10

Ik denk dat ik het verkeerd heb gelezen ergens dan vind momenteel van alles rond de 1:38-1:39 mocht ik het nog kunnen vinden plaats ik het gelijk.. anders excuus voor de foute info



Edit: we gaan het er gewoon op houden dat ik FOUT zat en het geen 1:23 is maar 1:39 moet zijn

Gebruikersavatar
Lindsay155
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 okt 2018, 18:36
Auto: Alfa 155 2.0 16V EVO-R
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: DNRT

Bericht door Lindsay155 » 04 okt 2018, 22:42

M3tje schreef:
04 okt 2018, 18:04
Dat is een mooie toevoeging in de GT, daar rijden nu maar 3/4 auto's mee.
Ik rij zelf in de sport klase en dat is een gecombineerde start van sport/Supersport en GT.
Die verschillen zijn eigenlijk te groot, ons beste rondje is 2.02 en de gt's rijden in de 1,50.
Maar ja het houd je scherp.
@ lindsay , in de italia klasse is Lars wel een beetje de baas toch? Ik vind het jammer dat deze klasse altijd op een andere dag rijd want het gaat er daar ook altijd lekker fanatiek aan toe
Lars rijdt helaas bijna nooit mee in de Squadra Italia. Hij focust zich vooral op de Alfa Romeo Challenge, een andere Alfa Romeo Klasse die onder andere organisatie rijdt! :-)

Serge en Lars zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd qua tijden :-)

M3tje
Berichten: 259
Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33

Re: DNRT

Bericht door M3tje » 05 okt 2018, 07:02

nicolaasr schreef:
04 okt 2018, 21:44
Ik had deze nog staan had er 3 en kreeg op deze wat moeilijker een kenteken dus heb hem omgedoopt tot tracktool haha.
Die GT is eigenlijk meer een moetje dan keuze. Dit komt door de Lambo zou niet echt fair game zijn in de tourklasse of de sport.
Momenteel nog alleen clublicentie wilde daar 11-11 verandering in brengen op Assen vandaag toevallig die cursus met examen geboekt bij RSZ waar ik ook de clublicentie heb behaalt.


Over wat kan Lamborghini Gallardo GT3 kan 1:23 doen op Zandvoort
Als je een paar keer in de tourklasse hebt gereden kan je als je de uitslagen naar de KNAF stuurt ook je eu licentie krijgen,
Over iets meer dsn een week rijdt de hele boel weer het weekend, huur je een auto en rij je mee :kikker:

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 05 okt 2018, 20:27

M3tje schreef:
04 okt 2018, 18:04
Dat is een mooie toevoeging in de GT, daar rijden nu maar 3/4 auto's mee.
Ik rij zelf in de sport klase en dat is een gecombineerde start van sport/Supersport en GT.
Die verschillen zijn eigenlijk te groot, ons beste rondje is 2.02 en de gt's rijden in de 1,50.
Maar ja het houd je scherp.
@ lindsay , in de italia klasse is Lars wel een beetje de baas toch? Ik vind het jammer dat deze klasse altijd op een andere dag rijd want het gaat er daar ook altijd lekker fanatiek aan toe

Is er ergens info te vinden over die GT-Klasse? wie er in rijden met wat en wat de tijden zijn?

Online
Gebruikersavatar
Djessey
Berichten: 857
Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: DNRT

Bericht door Djessey » 05 okt 2018, 21:16

Hier kan je resultaten terugkijken van oa de DNRT

https://getraceresults.com/Results/orga ... 2018-09-15

Als ik zo even een willekeurige dag pak rijden er pak m beet 6 mensen in de GT en liggen de rondetijden tussen de 1:45 - 1:55

M3tje
Berichten: 259
Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33

Re: DNRT

Bericht door M3tje » 05 okt 2018, 21:53

Daar past zo’n lambo mooi tussen. Overigens hou er wel rekening dat voordat je het volle potentieel uit je auto haalt je wel even bezig bent

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 05 okt 2018, 22:00

M3tje schreef:
05 okt 2018, 21:53
Daar past zo’n lambo mooi tussen. Overigens hou er wel rekening dat voordat je het volle potentieel uit je auto haalt je wel even bezig bent
100% maak me ook geen illusies. Rij ook pas op het circuit sinds 1 juni, toen ik mijn licentie heb behaald. Heb daar straks het filmpje zitten kijken van 15sept die jongen met die E46 PFFFFF
Dat wat ik doe lijkt er niet eens op...

Maar zodra ik de auto volgende maand terug heb moet ik toch wel onder de 2 minuten rond kunnen op Zandvoort. Laatste keer Zandvoort
5-6 rondes totaal (voor het kreng zei doe het zelf maar) kunnen doen was de beste lap 2:07

M3tje
Berichten: 259
Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33

Re: DNRT

Bericht door M3tje » 06 okt 2018, 07:54

De snelheid komt vanzelf als het vertrouwen stijgt, vooral het laat remmen is best ff wennen maar naar mate je een auto beter leert kennen gaat dat steeds makkelijker.
Ik heb geen idëe hoe goed de huidige vering is maar met een intrax onderstel kan ik me voorstellen dat dat wel wat anders gaat rijden,

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 06 okt 2018, 11:21

er zit een originele schroefset onder van KW maar dit zijn zeer waarschijnlijk de originele die geleverd zijn in 2006 op de auto.

Vooral met remmen duikt de auto echt in de vering en in de bochten zit er nog een beste rol in

M3tje
Berichten: 259
Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33

Re: DNRT

Bericht door M3tje » 06 okt 2018, 15:59

Laat je de auto aanpassen van straatversie naar race?

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 06 okt 2018, 17:52

M3tje schreef:
06 okt 2018, 15:59
Laat je de auto aanpassen van straatversie naar race?
JA komt ook een rolkooi in is al zo goed als leeg ben nog aan verzinnen wat ik met het dashboard doe...
Maar het word idd een full on tracktool

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15756
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: DNRT

Bericht door Dennis Cavallino » 06 okt 2018, 19:31

De GT3 Gallardo's hadden anti-dive en anti-squat. En ze reden 1:39 op Zandvoort met Catsburg achter het stuur. Als je 2:23 doet zonder al teveel ervaring mag je denk al best blij zijn in het begin. Ik zou alleen niet teveel met rondetijden bezig zijn als je nog aan het leren bent.

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 06 okt 2018, 19:42

Dennis Cavallino schreef:
06 okt 2018, 19:31
De GT3 Gallardo's hadden anti-dive en anti-squat. En ze reden 1:39 op Zandvoort met Catsburg achter het stuur. Als je 2:23 doet zonder al teveel ervaring mag je denk al best blij zijn in het begin. Ik zou alleen niet teveel met rondetijden bezig zijn als je nog aan het leren bent.
2:07 afgelopen keer op zandvoort zonder verdere aanpassingen anders dan alleen Semi slicks, en weet zeker dat het beter kon die dag..
Was het niet dat er een defect was waardoor we niet verder konden

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 15143
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Locatie: 1978 De Z 1300 is de grootste motorfiets die men produceert tot op dat moment. De Mastodont

Re: DNRT

Bericht door Luco » 06 okt 2018, 20:33

Met zon auto hoor je imho niet in de dnrt thuis.

Online
Gebruikersavatar
Djessey
Berichten: 857
Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: DNRT

Bericht door Djessey » 06 okt 2018, 21:42

Niet mee eens, het is een ex-straatauto. Die past prima binnen de GT klasse. Het is geen fabrieksaf GT3 wagen.

No offence naar nicolaasr, maar die auto zal nooit 1:40 rijden bijv

Gebruikersavatar
nicolaasr
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 aug 2018, 09:33
Auto: AMG GTR
Locatie: Deventer

Re: DNRT

Bericht door nicolaasr » 06 okt 2018, 21:49

Luco schreef:
06 okt 2018, 20:33
Met zon auto hoor je imho niet in de dnrt thuis.
Waarom dan? Wat is er anders aan een Lamborghini Gallardo dan een Porsche GT3 of een van de V8's die in de GT rijden?
Djessey schreef:
06 okt 2018, 21:42
Niet mee eens, het is een ex-straatauto. Die past prima binnen de GT klasse. Het is geen fabrieksaf GT3 wagen.

No offence naar nicolaasr, maar die auto zal nooit 1:40 rijden bijv
No offence taken haha...

Ik vind het gewoon humor om de vreemde eend in de bijt te zijn, race voor mijn plezier niet om records te zetten. Wel vind ik het belangrijk om beter te worden dus hou wel ronde tijden bij.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15756
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: DNRT

Bericht door Dennis Cavallino » 06 okt 2018, 22:31

nicolaasr schreef:
06 okt 2018, 19:42
Dennis Cavallino schreef:
06 okt 2018, 19:31
De GT3 Gallardo's hadden anti-dive en anti-squat. En ze reden 1:39 op Zandvoort met Catsburg achter het stuur. Als je 2:23 doet zonder al teveel ervaring mag je denk al best blij zijn in het begin. Ik zou alleen niet teveel met rondetijden bezig zijn als je nog aan het leren bent.
2:07 afgelopen keer op zandvoort zonder verdere aanpassingen anders dan alleen Semi slicks, en weet zeker dat het beter kon die dag..
Was het niet dat er een defect was waardoor we niet verder konden
Prima rondetijd dan nog. Veel mensen denken dat je met veel pk's wel even het baanrecord aan flarden rijdt, maar in de praktijk zit je met dit soort auto's te stoeien met E30's en Max5 Cupauto's. Tot je ze opeens naar je hand weet te zetten, de baan perfect kent en alles meezit. Dan gaat 't rap.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 15143
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Locatie: 1978 De Z 1300 is de grootste motorfiets die men produceert tot op dat moment. De Mastodont

Re: DNRT

Bericht door Luco » 06 okt 2018, 22:39

nicolaasr schreef:
06 okt 2018, 21:49
Luco schreef:
06 okt 2018, 20:33
Met zon auto hoor je imho niet in de dnrt thuis.
Waarom dan? Wat is er anders aan een Lamborghini Gallardo dan een Porsche GT3 of een van de V8's die in de GT rijden?
Djessey schreef:
06 okt 2018, 21:42
Niet mee eens, het is een ex-straatauto. Die past prima binnen de GT klasse. Het is geen fabrieksaf GT3 wagen.

No offence naar nicolaasr, maar die auto zal nooit 1:40 rijden bijv
No offence taken haha...

Ik vind het gewoon humor om de vreemde eend in de bijt te zijn, race voor mijn plezier niet om records te zetten. Wel vind ik het belangrijk om beter te worden dus hou wel ronde tijden bij.
Een gt3 hoort er imho ook niet thuis, dnrt was en is bedoeld om betaalbaar een leuke competitie te hebben, als je met dit soort auto's tussen de sport gaat rijden zitten de andere constant in de spiegel te kijken.

M3tje
Berichten: 259
Lid geworden op: 21 jun 2016, 21:33

Re: DNRT

Bericht door M3tje » 06 okt 2018, 22:40

Ik vind een lambo een mooie aanvulling in de GT klasse, de DNRT is juist een plaats voor mensen die plezier in racen hebben en niet direct wat willen bewijzen, of een puber willen lanceren als nieuwe Verstappen

Online
Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 7354
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: DNRT

Bericht door WJ » 06 okt 2018, 23:22

Lambo V10 is best V10 earporn, al reed die in de e30 klasse, the more the merrier. :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArjandeV en 15 gasten