Frank_Sch schreef: ↑02 jan 2021, 07:38
Zijn dat ook de kleuren voor Alpine dit nieuwe seizoen? Ik vind het aansprekend. En is het alleen een andere naam of verandert er echt iets?
Frank_Sch schreef: ↑02 jan 2021, 07:38
Zijn dat ook de kleuren voor Alpine dit nieuwe seizoen? Ik vind het aansprekend. En is het alleen een andere naam of verandert er echt iets?
Dat zijn flinke eisen, na Russell's optreden in Bahrein toch eigenlijk amper te verantwoorden uit commercieel oogpunt? Mediawaarde van Hamilton is natuurlijk enorm, maar voor Russell is dat ook maar een kwestie van tijd lijkt me.
Ik verwacht dat Ham gewoon weer in de Mercedes zit aankomende jaren. Misschien een beetje water bij de wijn zonder gezichtsverlies. Hij overspeelt zijn hand zeker, want als je je ook al neer gaat zetten als het boegbeeld richting duurzame sport heb je het te hoog in je bol. Juist daar zou een nieuwe ster beter bijpassen dan iemand die al meer dan een decade rondscheurt in de mega verkwistende F1 racerij.
Ach toch leuk. Hij heeft er al een half broerje bij van een jaar. Oom geworden maandje terug. Als hij die slet ook zwanger duwt over 9 maandjes 3 kids om met elkaar te spelen