Formule 1: Lauda over Max in bocht 1

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie

Formule 1: Heeft Lauda een punt?

Peiling eindigde op 18 dec 2016, 11:49

Lauda heeft gelijk
8
20%
Lauda moet niet zeuren
32
80%
 
Totaal aantal stemmen: 40

Online
ErikS
Berichten: 18513
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Formule 1: Lauda over Max in bocht 1

Bericht door ErikS » 03 nov 2016, 08:41

Ricciardo? Dat begint er een beetje op te lijken ja.

Toch mist Ricciardo voor mij vaak een tikje racepace (lef misschien - aan de andere kant vindt Vettel dat niet......). Maar misschien is dat ook wel gewoon 'rust' waardoor hij uiteindelijk verder komt qua punten omdat hij op zo'n manier vaker 'gemiddeld' hoog staat! Ik ben heel erg benieuwd naar seizoen 2017. Max heeft hetzelfde aantal punten als de twee ferrari rijders, maar volgend jaar word dat heel anders omdat het een volledig seizoen is.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Formule 1: Lauda over Max in bocht 1

Bericht door Macboy » 03 nov 2016, 09:07

RutgerK schreef:
Macboy schreef:Lauda moet natuurlijk niet zeiken. Dat is duidelijk. Maar Max moet zelf soms meer geduld bewaren. Zou hij dat gedaan hebben in Mexico, dan had hij P2 gereden denk ik. Iets te greedy soms. Maar dat is alleen maar een goede (vernieuwende) eigenschap in de F1.
Ik zou niet weten hoe Max op P2 terecht kon komen anders dan dat ene moment na het foutje van Rosberg direct te pakken. De Mercs waren duidelijk te snel om bij Bocht 1 in te halen. Andere mogelijkheden heb ik heel de race niet gezien zonder elkaar te raken.
Ik bedoelde uiteraard niet de eerste ronde. Maar de verrem actie later in de race.

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Formule 1: Lauda over Max in bocht 1

Bericht door daNpy » 05 nov 2016, 10:00

ErikS schreef:Ricciardo? Dat begint er een beetje op te lijken ja.

Toch mist Ricciardo voor mij vaak een tikje racepace (lef misschien - aan de andere kant vindt Vettel dat niet......). Maar misschien is dat ook wel gewoon 'rust' waardoor hij uiteindelijk verder komt qua punten omdat hij op zo'n manier vaker 'gemiddeld' hoog staat! Ik ben heel erg benieuwd naar seizoen 2017. Max heeft hetzelfde aantal punten als de twee ferrari rijders, maar volgend jaar word dat heel anders omdat het een volledig seizoen is.
En daarom is het dus geen winnaar. Een winnaar staat namelijk niet "gemiddeld hoog", die wint :D

Online
ErikS
Berichten: 18513
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Formule 1: Lauda over Max in bocht 1

Bericht door ErikS » 05 nov 2016, 10:03

Een soort van Rosberg, maar dan net beter dus.

En tja, geen winnaar..... Maar wel kampioen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 90 gasten