DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Reind » 19 sep 2016, 11:53

Waar competitie is wordt vals gespeeld, zo simpel is het. In de eerste jaren valt het nog mee want er is nog niet zoveel ervaring maar naarmate er meer wordt gereden komt het vanzelf. Dat zie je in elke raceklasse. Toch ben ik van mening dat je een klasse goed strak kan houden. Een sluitend reglement en het goed naleven hiervan is hierbij de sleutel. Het probleem is alleen vaak dat de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn het niet lang uithouden omdat het erg ondankbaar werk is.

Wel een leuke klasse trouwens voor de beginners. Ik vind het soms alleen niet altijd even logisch waarom ze weer iets nieuws beginnen. Je kun bijvoorbeeld ook proberen de 318i cup verder te promoten, in mijn ogen ook een prima klasse voor de beginner. Aan de andere kant is er op het moment geen FWD instap cup in NL.

Een klasse die ook interessant is voor ACNN/DNRT is de vwfuncup. Als ze die onder de NL amateur coureurs nou ook eens gaan promoten. Qua kosten wel een niveautje hoger maar reist niet de pan uit en als je het gezamenlijk doet met de organisatie België en Dld heb je een gaaf kampioenschap met races in NL Be en Fr. Is een echt Endurance kampioenschap met als hoogtepunt de 25h van Spa.

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Hielke » 22 okt 2016, 12:18

Nu al 60 auto's!

http://www.dnrt.nl/nieuws/de-60-is-bereikt-1304" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11738
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door WJ » 23 okt 2016, 12:56

Want van maandag to vrijdag file rijden is niet genoeg?

Online
Gebruikersavatar
Djessey
Berichten: 2171
Lid geworden op: 17 okt 2016, 17:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Djessey » 28 nov 2016, 21:41

Reind schreef:Waar competitie is wordt vals gespeeld, zo simpel is het. In de eerste jaren valt het nog mee want er is nog niet zoveel ervaring maar naarmate er meer wordt gereden komt het vanzelf. Dat zie je in elke raceklasse. Toch ben ik van mening dat je een klasse goed strak kan houden. Een sluitend reglement en het goed naleven hiervan is hierbij de sleutel. Het probleem is alleen vaak dat de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn het niet lang uithouden omdat het erg ondankbaar werk is.

Wel een leuke klasse trouwens voor de beginners. Ik vind het soms alleen niet altijd even logisch waarom ze weer iets nieuws beginnen. Je kun bijvoorbeeld ook proberen de 318i cup verder te promoten, in mijn ogen ook een prima klasse voor de beginner. Aan de andere kant is er op het moment geen FWD instap cup in NL.

Een klasse die ook interessant is voor ACNN/DNRT is de vwfuncup. Als ze die onder de NL amateur coureurs nou ook eens gaan promoten. Qua kosten wel een niveautje hoger maar reist niet de pan uit en als je het gezamenlijk doet met de organisatie België en Dld heb je een gaaf kampioenschap met races in NL Be en Fr. Is een echt Endurance kampioenschap met als hoogtepunt de 25h van Spa.
Precies dit dus, ik vind het lastig te verantwoorden met een kaal startveld voor de B18 en SLK cup, waarom niet eerst die klasses opvullen. Lijkt me dat er kwa budget niet heel veel verschil in zit.

Online
Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5272
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Kasteel » 29 nov 2016, 08:24

Zijn er al veel DF-ers (direct of indirect) die mee zijn gaan doen? Lijkt mij persoonlijk wel mega toegankelijk en competitief 8) (top ook zo'n groot startveld!)

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Reind » 29 nov 2016, 11:38

Wij gaan met ons team in ieder geval niet in de cup rijden en gaan endurance rijden met een 123d. We hebben het wel overwogen maar rijden liever RWD en lange afstanden.

Ik zag op FB trouwens veel foto's voorbij komen van Peugeot's in opbouw. Volledig uit elkaar geschroefd, binnenkant netjes gespoten, alles nieuw incl de motor. Die gasten zijn met een budget van €3,5K zeker klaar :kikker:

Kortom: wil je vooraan meerijden ben je minimaal 10K kwijt voor een auto.

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Hielke » 29 nov 2016, 11:53

Dat de mensen met het meeste budget de krachtigste en mooist sturende auto's hebben is van alle tijden geweest.

Anderzijds verbaas ik me er ook al een tijdje over (mbt de Supercarchallenge vooral) dat er niet sneller en slimmer van de electronica/GPS gebruik wordt gemaakt. Door achteraf GPS snelheden te monitoren kun je de pk race volledig controleren. In het geval van de 206 GTI's neem je dan een norm-auto die een goede maar niet nieuw opgebouwde en getunede motor heeft. Een goed draaiend blokje met iets van 150.000 tot 200.000 km's. Zet die auto op het juiste onderstel en op het juiste gewicht, laat 'm op de te gebruiken circuits met een hele goede rijder ronden rijden, en je hebt op de verschillende stukken je normsnelheden. Niks en niemand mag dan achteraf boven die snelheden komen.

Het is zo simpel, ik begrijp niet dat er nog geen gebruik van wordt gemaakt.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Luco » 30 nov 2016, 17:57

Belangen Hielke, belangen.
Als je wilt kan je handhaven, met of zonder gps.
Maar er spelen veel belangen, als een team met 4 auto's afgedroogd wordt door een nieuwkomer wordt er met de organisator gepraat en zo heeft elk team zijn belangen die kenbaar gemaakt worden.
Tja en dan zijn er weinig mensen die daar niet vatbaar voor zijn.

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9326
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Bert ///M3 » 01 dec 2016, 12:42

Hielke schreef:Dat de mensen met het meeste budget de krachtigste en mooist sturende auto's hebben is van alle tijden geweest.

Anderzijds verbaas ik me er ook al een tijdje over (mbt de Supercarchallenge vooral) dat er niet sneller en slimmer van de electronica/GPS gebruik wordt gemaakt. Door achteraf GPS snelheden te monitoren kun je de pk race volledig controleren. In het geval van de 206 GTI's neem je dan een norm-auto die een goede maar niet nieuw opgebouwde en getunede motor heeft. Een goed draaiend blokje met iets van 150.000 tot 200.000 km's. Zet die auto op het juiste onderstel en op het juiste gewicht, laat 'm op de te gebruiken circuits met een hele goede rijder ronden rijden, en je hebt op de verschillende stukken je normsnelheden. Niks en niemand mag dan achteraf boven die snelheden komen.

Het is zo simpel, ik begrijp niet dat er nog geen gebruik van wordt gemaakt.
Omdat die GPS meting niet nauwkeurig genoeg is. Er zijn zoveel manieren om die te foppen.

Vooral in klassen waar alles mag.

Heb je we eens nagedacht waarom iedereen in de DSC met een dikke widebody kit rijd en mega brede banden?

Die widebody kits met mega vleugel genereren mega downforce en ook mega weerstand. Die weerstand op snelheid zorgt er voor dat je binnen de GPS limiter blijft als je het zo omschrijven wilt en je kan er net zo veel PK bij sleutelen tot je verdacht word.

De manier om een auto te bouwen voor DSC is dus zo breed mogelijk met zo veel mogelijk downforce en banden die zo breed mogelijk zijn en dan een beetje kijken hoeveel motorvermogen je daar bij nodig hebt.

Er is 1 nadeel, namelijk dat weerstand en downforce op lagere snelheden niet veel doen, maar een beetje motormanagment tegenwoordig kan je gewoon per versnelling tunen, dus je stelt hem gewoon wat minder af in lagere versnellingen als je daar last mee hebt en dan ben je er ook.

Zo'n GPS logger moet namelijk een accurate waarde voor luchtweerstand en het gewicht van een auto hebben anders kan je het vermogen nooit schatten. Gewicht is makkelijk maar een Cw krijg je niet voor elkaar tenzij je elke auto afzonderlijk in de windtunnel zet. Bijvoorbeeld een wegauto heeft een Cw van 0,30-0,35 maar voor widebody's met hele dikke vleugels zijn Cw waarden van 0,5-0,6 helemaal niet raar.

Degenen die al jaren vooraan rijden weten heel goed hoe het werkt. En het is eigenlijk niet eens valsspelen simpelweg omdat de regel is dat je aan de maximale waarde van die powerlogger moet voldoen en dat die de doorslag geeft.


Het zou in zo'n klasse als de 206 cup wel kunnen werken omdat je aan een vaste band zit en modificaties aan bodywork niet toegestaan zijn, maar voor bijvoorbeeld DSC werkt het totaal niet.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Dennis Cavallino » 01 dec 2016, 16:03

Gisteravond nog even met Huub gesproken over de 206 GTI Cup, de Max5 Cup en de geplande heropleving van de BMW Compact Cup.

Bij de 206 Cup is het simpel. Je doet alleen mee als je de Kit gebruikt. Een andere kooi is al niet toegestaan. Andere velgen ook niet. Huub doet veel moeite om alles tegen lage kosten te kunnen aanbieden. Dat wil 'ie ook graag zo houden.

In de Max5 Cup zijn een aantal rijders/teams niet meer welkom. Niet omdat het geen aardige gasten zijn, Huub vindt ze juist heel aardig, maar omdat ze het spelletje zo enorm serieus hebben aangepakt. Dat verpest in zijn ogen de sfeer onderling binnen zo'n Cup, want niet iedereen heeft diezelfde middelen tot zijn/haar beschikking. Een professionele aanpak hoort volgens Huub niet in de DNRT thuis. Zo simpel is het. En hij heeft ook een antwoord, want hij vindt dat er vooraan in de E30 Cup wel ruimte is voor mensen die professioneel bezig zijn met amateur autosport. Dus dan hoef je niet meteen naar de TCR of Supercarchallenge over te stappen. Huub gaat dus in gesprek met de mensen die in de ene Cup niet meer welkom zijn. Hij is namelijk niet boos op ze. :)

De Compact krijgt een revival. Er gaat ook voor de Compact cup weer een nieuwe kit gemaakt worden. Misschien wel met hetzelfde prijsplaatje als de 206 GTI Cup kit. Simpelweg omdat Huub de E36 318ti Compact een erg leuke auto vindt, waarmee men in het verleden veel lol had. Maar dat betekent dus wel: geen sper meer, 1 type velg, etc. Wel gaat er rekening gehouden worden met de motoren. Want als je net het type te pakken hebt met 143 pk en iets meer koppel, dan is het lullig als je daarvoor een ander blok moet gaan zoeken. Dus het idee dat we gisteren tijdens het eten bespraken was: gewoon 2 kleuren stickers waaraan je kunt herkennen of iemand 140 of 143 pk heeft en dan heb je binnen de Cup dus 2 klassen. Iedereen blij (En leuk natuurlijk als je met 140 pk van de 143pk versies wint). Het zijn zomaar wat ideeën die nog liggen te rijpen, maar op weg naar huis zei ik dat de Ford Puma 1.7 ook voor 700 euro te koop staat. Je zag hem denken... "ook een leuk bakkie!"

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Hielke » 01 dec 2016, 17:18

Inderdaad Luco, ik ben inmiddels op de hoogte van de rol die 'belangen' kunnen spelen. Jammer dat het zo kan.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Luco » 01 dec 2016, 21:34

Ja en Huub is misschien wat eigenwijzer, maar uiteindelijk moeten er groene cijfertjes onderaan de streep staan, ook bij Huub.

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Reind » 02 dec 2016, 12:42

Dennis Cavallino schreef:Gisteravond nog even met Huub gesproken over de 206 GTI Cup, de Max5 Cup en de geplande heropleving van de BMW Compact Cup.

Bij de 206 Cup is het simpel. Je doet alleen mee als je de Kit gebruikt. Een andere kooi is al niet toegestaan. Andere velgen ook niet. Huub doet veel moeite om alles tegen lage kosten te kunnen aanbieden. Dat wil 'ie ook graag zo houden.

In de Max5 Cup zijn een aantal rijders/teams niet meer welkom. Niet omdat het geen aardige gasten zijn, Huub vindt ze juist heel aardig, maar omdat ze het spelletje zo enorm serieus hebben aangepakt. Dat verpest in zijn ogen de sfeer onderling binnen zo'n Cup, want niet iedereen heeft diezelfde middelen tot zijn/haar beschikking. Een professionele aanpak hoort volgens Huub niet in de DNRT thuis. Zo simpel is het. En hij heeft ook een antwoord, want hij vindt dat er vooraan in de E30 Cup wel ruimte is voor mensen die professioneel bezig zijn met amateur autosport. Dus dan hoef je niet meteen naar de TCR of Supercarchallenge over te stappen. Huub gaat dus in gesprek met de mensen die in de ene Cup niet meer welkom zijn. Hij is namelijk niet boos op ze. :)

De Compact krijgt een revival. Er gaat ook voor de Compact cup weer een nieuwe kit gemaakt worden. Misschien wel met hetzelfde prijsplaatje als de 206 GTI Cup kit. Simpelweg omdat Huub de E36 318ti Compact een erg leuke auto vindt, waarmee men in het verleden veel lol had. Maar dat betekent dus wel: geen sper meer, 1 type velg, etc. Wel gaat er rekening gehouden worden met de motoren. Want als je net het type te pakken hebt met 143 pk en iets meer koppel, dan is het lullig als je daarvoor een ander blok moet gaan zoeken. Dus het idee dat we gisteren tijdens het eten bespraken was: gewoon 2 kleuren stickers waaraan je kunt herkennen of iemand 140 of 143 pk heeft en dan heb je binnen de Cup dus 2 klassen. Iedereen blij (En leuk natuurlijk als je met 140 pk van de 143pk versies wint). Het zijn zomaar wat ideeën die nog liggen te rijpen, maar op weg naar huis zei ik dat de Ford Puma 1.7 ook voor 700 euro te koop staat. Je zag hem denken... "ook een leuk bakkie!"
Kan me zeker vinden in de benaderingen zoals hierboven beschreven. Vanuit een duidelijke visie om het voor de doelgroep zo aantrekkelijk mogelijk te houden. Alleen blijft lastig om in een klasse de kosten onder controle te houden. Kijk nou naar de MAX5 cup, dat is een hele grote "professioneel" opgezette klasse. Wij rijden bijna helemaal op sponsorbudget en zie in deze klasse mogelijkheden meer sponsoren aan te trekken. Een goed fit dus voor mij als amateur racer. Daarnaast heb ik veel race ervaring en wil voor mijn sponsoren goed voor de dag komen. Dus ik zorg dat ik alles perfect regel met een mooi opgebouwde auto dit ik vervolgens perfect afstel. Ik doe veel preventief onderhoud en steek nieuwe banden als dat ervoor zorgt dat ik verder naar voren kom. Als ik het op deze manier aanpak, hoor ik dan wel of niet thuis in deze klasse?

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9326
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Bert ///M3 » 04 dec 2016, 18:37

De eerste 206 gti motor word al aangeboden op DNRT vraag en aanbod. Er is er dus al 1 die met een compleet nieuw blok begint :)

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Dennis Cavallino » 05 dec 2016, 13:55

@Reind: tuurlijk ben je dan welkom. Kijk naar Timo Wagenaar Hummelinck. Die is heel druk bezig met zijn voorbereidingen, logboeken, trainen tijdens trackdays, masterclasses volgen etc. Zijn auto is ook prima op orde, maar hij heeft geen illegale, of discutabele, dingen gedaan. Top 10 rijden in de Max5 Cup is gewoon een serieuze aangelegenheid. En die hoort zeer zeker in de Max5 Cup. Als je weet wat je buiten de reglementen om kunt aanpassen aan een Mx-5 en dat ook toepast zonder gepakt te worden, dan speel je gewoon vals. Kijk maar eens hoe sommige auto's de bocht doorgaan. Zonder body roll, zonder tractieverlies. Het zijn soms kleine aanpassingen die amper geld kosten, maar die wel een groot effect hebben op de wegligging. Zoals het lassen van beugels om de stabi's beter op hun plek te houden. Mag niet, maar wordt ook niet op gecontroleerd. Anderen hebben het over wrijvingsloze versnellingsbakken. Je kunt motoren opbouwen met veel vermogen en koppel, maar dan op de rollenbank zetten met banden die doorslippen of één of andere manier waardoor 't vermogen dan niet vrij komt. Of gewoon op een warme dag ipv koude dag rollen. Dat maakt uit.

Maar daarnaast zie je iemand als Ruben Wynia die met een gehuurde Max5 van SP Support ook gewoon in de top-10 rijdt.

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Reind » 05 dec 2016, 21:15

Illegale auto's moet je hard aanpakken en het liefst direct naar huis sturen. Daar maak je klasse direct ongeloofwaardig van. Je moest eens weten wat er allemaal wel niet werd uitgedokterd in de BMW Ooperon cup. Je kunt het niet verzinnen of het is wel eens toegepast. Maar ik ben ook van mening dat een hoop gewoon verzonnen is . Er zijn ook zat verhalen over onze auto waar niks van zou kloppen, hoewel wij nooit iets illegaals hebben gedaan. Maar als je eenmaal veel races wint ben je gewoon aan de beurt. Heel raar hoe mensen je dan soms wegzetten.

Dus als ik het goed begrijp hebben ze deelnemers in MAX5 cup weggestuurd omwille van illegaliteit? En niet om een professionele aanpak?

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Dennis Cavallino » 06 dec 2016, 12:49

Nee, dat heb ik Huub niet horen zeggen.

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Hielke » 06 dec 2016, 13:40

Dennis Cavallino schreef:Nee, dat heb ik Huub niet horen zeggen.
Is ook meer als zachte dwang voor deze mensen richting de E30's bedoeld denk ik.

NSXRS
Berichten: 1656
Lid geworden op: 04 apr 2007, 06:50
Locatie: GroeneHart

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door NSXRS » 06 dec 2016, 22:26

Het is denk ik inmiddels wel redelijk duidelijk geworden dat de "professionele" teams veelal op het randje en soms er overheen opereren.
Helaas (b)lijkt het straf beleid bij betrappen een wassen neus: word ook de met illegaal materiaal betrapte auto voor 1 race wat straftijd of 1 diskwalificatie gegeven.. lekker boeiend als je die met schrapresultaat gelijk weer kan wegschrappen, wordt volgens mij binnenshuis om gelachen want daarvoor is daarmee wel races lang illegaal voordeel behaald..
Zal wel altijd zo blijven, geld en belangen regeren in de autosport..

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Luco » 06 dec 2016, 22:36

Niet alleen in de autosport NSXRS

NSXRS
Berichten: 1656
Lid geworden op: 04 apr 2007, 06:50
Locatie: GroeneHart

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door NSXRS » 07 dec 2016, 17:01

Luco schreef:Niet alleen in de autosport NSXRS
Tsja..
Het is alleen jammer dat de ook de zgn "hobby" cups verziekt blijken te worden door oneerlijk gedrag, gemotiveerd door commerciële (sponsor) belangen en/of persoonlijke ego's die er geen probleem mee hebben om met illegale zaken te scoren..

Online
Gebruikersavatar
JdBn
Berichten: 1327
Lid geworden op: 05 aug 2014, 10:15
Auto: E91 335d & A112 Abarth

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door JdBn » 22 jan 2017, 10:35

Reind schreef:Waar competitie is wordt vals gespeeld, zo simpel is het. In de eerste jaren valt het nog mee want er is nog niet zoveel ervaring maar naarmate er meer wordt gereden komt het vanzelf. Dat zie je in elke raceklasse. Toch ben ik van mening dat je een klasse goed strak kan houden. Een sluitend reglement en het goed naleven hiervan is hierbij de sleutel. Het probleem is alleen vaak dat de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn het niet lang uithouden omdat het erg ondankbaar werk is.

Wel een leuke klasse trouwens voor de beginners. Ik vind het soms alleen niet altijd even logisch waarom ze weer iets nieuws beginnen. Je kun bijvoorbeeld ook proberen de 318i cup verder te promoten, in mijn ogen ook een prima klasse voor de beginner. Aan de andere kant is er op het moment geen FWD instap cup in NL.

Een klasse die ook interessant is voor ACNN/DNRT is de vwfuncup. Als ze die onder de NL amateur coureurs nou ook eens gaan promoten. Qua kosten wel een niveautje hoger maar reist niet de pan uit en als je het gezamenlijk doet met de organisatie België en Dld heb je een gaaf kampioenschap met races in NL Be en Fr. Is een echt Endurance kampioenschap met als hoogtepunt de 25h van Spa.
Dit is ook wel een leuke instapklasse, de Twinsparkcup. Ook FWD 2ltr, echter niet allemaal exact dezelfde auto's want alles met een 2.0 16v TS. Ook behoorlijk beperkt in wat er gemodificeerd mag worden. Iedereen 15", beperkte keuze dempers, origineel inlaat/uitlaat etc.

http://www.twinsparkcup.nl/

Er rijden volgens mij best wat auto's mee die gebouwd zijn door H&S, die leveren een complete voor 10k. Zelf bouwen kan een stuk goedkoper natuurlijk, een 156 of 147 2.0 TS is nou niet echt de duurste auto, laat staan een 145/146.

Gebruikersavatar
witje
Berichten: 1432
Lid geworden op: 05 aug 2014, 12:53

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door witje » 08 apr 2017, 20:17

Vond het vandaag een beetje tegenvallen, meer een optocht dan close racing. De wegligging van de auto's op semislicks is dusdanig dat je wel heel erg moet falen om de auto uit het spoor te krijgen.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door Luco » 08 apr 2017, 21:42

Er was er toch een die hem in gerlach al af heeft geschreven?

Gebruikersavatar
witje
Berichten: 1432
Lid geworden op: 05 aug 2014, 12:53

Re: DNRT Peugeot 206 GTI Cup

Bericht door witje » 08 apr 2017, 21:47

Zou goed kunnen. En een aanrijding in de Masters bocht. Maar geen liftoffoversteers etc :?


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten