Verstappen bij van Amersfoort Racing

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door ///Joost » 23 jun 2014, 09:35

Gaaf! Ik volg die klasse niet echt, maar wel leuk om de updates hier te lezen. Houd ons op de hoogte Wouter!

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Wouter81 » 23 jun 2014, 12:06

Zijn echt mooie races, al is het wel zo dat Ocon en Verstappen echt de mannen zijn die de klasse kleur geven.

Voor de liefhebber, alle races zijn hier terug te kijken: https://www.youtube.com/user/FIAF3EUROPE/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

Mooie actie van Max, vanaf 21min30 ongeveer :) https://www.youtube.com/watch?v=2m6lzX9i_eI" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Luco » 29 jun 2014, 15:07

Na 5 races op rij gewonnen te hebben staat die nog maar 81 punten achter op ocon, in 5 wedstrijden is die 71 punten ingelopen.

om 15.30 uur de derde wedstrijd van dit weekend live op motors tv.

Online
Richardt.
Berichten: 6493
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Richardt. » 29 jun 2014, 15:16


Online
Richardt.
Berichten: 6493
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Richardt. » 29 jun 2014, 15:49

De Norisring kun je toch ook geen echt circuit noemen zeg :roll:

Online
Richardt.
Berichten: 6493
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Richardt. » 29 jun 2014, 16:15

Zege nummer 7 op rij voor Max Verstappen :thumbup:
Vanaf het begin netjes z'n voorsprong uitgebouwd naar een seconde of 5 aan het eind en onbedreigd naar de overwinning gereden. De nummer drie zat op 8 seconden dacht ik. De nummer vier zat al op 21 seconden.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Luco » 29 jun 2014, 16:21

6 op rij, 7 totaal

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door GTRene » 29 jun 2014, 16:40

knap staaltje rijden zo te horen voor de jonge telg verstappen, well done.

Gebruikersavatar
Alexsti
Berichten: 1061
Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Alexsti » 29 jun 2014, 19:33

Ben benieuwd volgende week met de Masters op Zandvoort ! :wink:

Andre
Berichten: 11228
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Andre » 03 jul 2014, 14:28

Ik las op autosport.nl dit artikel

http://autosport.nl/klasse/nieuws/23246 ... sring-2014" onclick="window.open(this.href);return false;

Gaat niet zozeer over Verstappen.

Maar dan zie ik dit

Afbeelding

Het perscentrum was ondergebracht in het nabijgelegen stadion van de 1. FC Nürnberg, na de degradatie komend seizoen nog maar een tweede-divisieclub, maar wel met een heel fatsoenlijke accommodatie. Gerard Grouve, bondscoach van de KNAF, had het er in ieder geval wel naar zijn zin.

Nu zijn ze wel bij de DTM en F3 race van Verstappen.

Ik zie de laatste tijd wel meer foto s en artikelen over de Knaf en Verstappen.
Jos heeft al zijn tijd en geld (energie) in zijn zoon gezet. Heeft miljoenen gekost om hem zover te krijgen. Nu hij aandacht krijgt van F1 teams zie je ineens dat de Knaf dan ineens vooraan staat en ook een graantje mee wil pikken. De Knaf heeft geen reet gedaan om verstappen te helpen.

Gebruikersavatar
squadrabavaria
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jul 2014, 10:02
Locatie: Zoetermeer

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door squadrabavaria » 03 jul 2014, 14:49

Als je wint... heb je vrienden.

Ontopic, puike prestaties van Max verstappen, hoop hem nog eens in de Formule1 te zien, mits dat tegen die tijd nog wat voorstelt natuurlijk.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Petrolhead Tom » 03 jul 2014, 17:16

Andre schreef:Ik las op autosport.nl dit artikel

http://autosport.nl/klasse/nieuws/23246 ... sring-2014" onclick="window.open(this.href);return false;

Gaat niet zozeer over Verstappen.

Maar dan zie ik dit

Afbeelding

Het perscentrum was ondergebracht in het nabijgelegen stadion van de 1. FC Nürnberg, na de degradatie komend seizoen nog maar een tweede-divisieclub, maar wel met een heel fatsoenlijke accommodatie. Gerard Grouve, bondscoach van de KNAF, had het er in ieder geval wel naar zijn zin.

Nu zijn ze wel bij de DTM en F3 race van Verstappen.

Ik zie de laatste tijd wel meer foto s en artikelen over de Knaf en Verstappen.
Jos heeft al zijn tijd en geld (energie) in zijn zoon gezet. Heeft miljoenen gekost om hem zover te krijgen. Nu hij aandacht krijgt van F1 teams zie je ineens dat de Knaf dan ineens vooraan staat en ook een graantje mee wil pikken. De Knaf heeft geen reet gedaan om verstappen te helpen.
Wat is nu je punt?

Andre
Berichten: 11228
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Andre » 03 jul 2014, 18:01

Toen Max nog in de aanloop was naar zijn successen hoorde je de knaf niet! Nu staan ze voorraan. Blijf nu dan ook aub. thuis ipv een beetje belangrijk doen in de pitstraat en net doen of de knaf het grootste talent van de laatste jaren heeft voortgebracht!

Wouter81
Berichten: 9063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Wouter81 » 03 jul 2014, 19:08

Andre schreef:Toen Max nog in de aanloop was naar zijn successen hoorde je de knaf niet! Nu staan ze voorraan. Blijf nu dan ook aub. thuis ipv een beetje belangrijk doen in de pitstraat en net doen of de knaf het grootste talent van de laatste jaren heeft voortgebracht!
+1

Is in de motorwereld ook zo met de bobo's van de knmv. Aan dat volk heb je niets.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Petrolhead Tom » 03 jul 2014, 19:15

Wouter81 schreef:
Andre schreef:Toen Max nog in de aanloop was naar zijn successen hoorde je de knaf niet! Nu staan ze voorraan. Blijf nu dan ook aub. thuis ipv een beetje belangrijk doen in de pitstraat en net doen of de knaf het grootste talent van de laatste jaren heeft voortgebracht!
+1

Is in de motorwereld ook zo met de bobo's van de knmv. Aan dat volk heb je niets.
-1 als die Grouve straks een paar leuke contacten opengooit dan is hij weer helemaal de man. Zo werkt het in die wereld. Doe er je voordeel mee. Hou ze op papier op afstand, laat ze in real life zich lekker belangrijk voelen en als je het idee krijgt dat die dude de show probeert te stelen dan gooi je er een statement uit. Wie is er nou in charge dan? Verstappen of de Knaf? Lekker kortzichtig.

Andre
Berichten: 11228
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Andre » 03 jul 2014, 19:31

Verstappen heeft de knaf totaal niet nodig ik denk eerder andersom!

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27872
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Luco » 03 jul 2014, 23:20

Welke connecties heeft die pief van de knaf dan volgens jouw Tom?

Ik denk 0,0, de knaf stelt helemaal niks voor in de wereld van de autosport.

MartijnS
Berichten: 936
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
Locatie: Nbr
Contacteer:

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door MartijnS » 03 jul 2014, 23:39

Hij loopt al wel lang mee in het wereldje in ieder geval. Had oa de leiding in het Le Mans project van van Merksteijn als ik het goed heb.

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Robin » 04 jul 2014, 09:35

Hoe zegt men dat: Het knaf van het koren scheiden.:)

Aasgieren zitten overal.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door ///Joost » 04 jul 2014, 09:50

Puur uit onwetendheid: Wat had de KNAF moeten doen in jouw ogen Andre, om Max te helpen? Bedoel je financieel of marketingtechnish?
Ik heb altijd het idee dat dit soort stoffige organisaties alleen maar bestaan omwille van het papierwerk en technische regelementen, maar dat ze over het algemeen nauwelijks aandacht schenken aan individuele coureurs. Zou dit wel verwacht meoten worden dan? Je bent toch verantwoordelijk voor je eigen hachie?

Robin
Berichten: 51353
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Robin » 04 jul 2014, 09:57

///Joost schreef:Puur uit onwetendheid: Wat had de KNAF moeten doen in jouw ogen Andre, om Max te helpen? Bedoel je financieel of marketingtechnish?
Ik heb altijd het idee dat dit soort stoffige organisaties alleen maar bestaan omwille van het papierwerk en technische regelementen, maar dat ze over het algemeen nauwelijks aandacht schenken aan individuele coureurs. Zou dit wel verwacht meoten worden dan? Je bent toch verantwoordelijk voor je eigen hachie?
Zoiets dacht ik ook altijd , maar waarom komt de KNAF dan nu opeens nu Max doorbreekt er wél bij?


Die Verstappens redden zich wel. Understatement.

Andre
Berichten: 11228
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Andre » 04 jul 2014, 10:24

De knaf heeft zelfs knaf talent first in het leven geroepen. Ook abbring is dat geweest. Vraag die maar eens wat de knaf voor hem betekend heeft. Als ie het van knaf talent first had moeten hebben dan reed ie nu op een eigen betaalde crossfiets door de bossen.

Het is net xfactor elk jaar een nieuwe winnaar elk jaar een nieuw feestje maar iedereen word aan het lot overgelaten. En als er dan iemand op eigenkracht doorbreekt. Dan met een vipkaart vooraan staan. Sorry hoor maar daar kan ik totaal niet tegen.

Wil,je je als knaf talent first ontplooien zorg dan ook dat de route naar de autosport is aangelegd. Betekend dat je samen met de rijder budget krijgt en dat je goeie raceteam contacten hebt etc. etc. Maar bij de knaf komt daar niks van terecht. De rijders die naar de top komen hebben dat allemaal zelf gedaan. Dat knaf talent first kan je net zo goed mee stoppen! Je hebt 10 keer meer kans als je je eigen route kiest!

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11439
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Hielke » 04 jul 2014, 10:45

Je zult het richting de top altijd zelf moeten doen. En al helemaal in een door geld gedomineerde sport als de autosport.

Een sportbond is niet in het leven geroepen om jouw hobby te betalen. Wel is ze er om je te assisteren en facileteren. Ik kan het hier achter de pc natuurlijk niet inschatten maar ik vind zo'n talenten zoektocht van de KNAF niet eens zo'n slecht idee. Wil je als bedrijf toch geld in een jonge rijder steken dan krijg je middels de uitslag van zo'n talentenjacht toch een beter beeld van de potentie van zo'n jongeling.

Mijn relaas staat los van het verschijnen van die KNAF bobo bij Verstappen.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door ///Joost » 04 jul 2014, 10:51

Hielke schreef:Je zult het richting de top altijd zelf moeten doen. En al helemaal in een door geld gedomineerde sport als de autosport.
+100000

Dat Talent First getrek is een facade. Talent doet nauwelijks meer ter zake in de autosport. Het draait allemaal om de centen. Je maakt mij niet wijs dat de beste coureurs ter wereld in de F1 rijden (terwijl dat wel zo zou moeten zijn). :lollerdelol:

Andre
Berichten: 11228
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Verstappen bij van Amersfoort Racing

Bericht door Andre » 04 jul 2014, 10:55

Ja ook dat is weer vriendjes politiek. Vaak zijn het rijders die op CPZ rondhangen!

Volgens mij zijn Nick de Vries en Verstappen nooit talent first geweest.

Inderdaad is geld de grote doorslag gever in de autosport!


Maar dat veranderd er niks aan dat de bobo van de knaf met ze vip kaart in de pits staat bij verstappen en toen ie nog op de kart zat bij de knaf er niemand aandacht aan gaf! Ga nu aub met je vip kaart snel naar huis zou ik als Verstappen denken!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daNpy, EricT en 137 gasten