Het geluid is wel even...wennen...

http://blog.axisofoversteer.com/2014/01 ... day-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Huh? Dat merk doet al een aantal jaren niet meer mee in de F1...Wouter81 schreef:Toch ben ik wel blij met die veranderingen, al is het maar dat die Red Bull dominantie voorbij lijkt. Dat merk van Luco maakt er tot op heden een puinhoop van.
Er zijn 4 teams met Renault motoren.matthyssie schreef:Huh? Dat merk doet al een aantal jaren niet meer mee in de F1...Wouter81 schreef:Toch ben ik wel blij met die veranderingen, al is het maar dat die Red Bull dominantie voorbij lijkt. Dat merk van Luco maakt er tot op heden een puinhoop van.
Ik doelde op BMW.Tom V schreef: Er zijn 4 teams met Renault motoren.
matthyssie schreef:Ik doelde op BMW.Tom V schreef: Er zijn 4 teams met Renault motoren.
matthyssie schreef:Ik doelde op BMW.Tom V schreef: Er zijn 4 teams met Renault motoren.
BEL DE KRANT!!!! Luco en ik zijn het eens!Luco schreef:Hoop trouwens dat ze geen uitstel krijgen, iedereen heeft net zoveel tijd gehad, jammer dan, hadden ze beter hun best moeten doen.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Darudevampire, Edwin de Haas, k33z, Kadett, Marc Sierra, MParallel, WJ, Zed240 en 19 gasten