Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijrijden

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Foto7
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jan 2014, 16:39

Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijrijden

Bericht door Foto7 » 26 jan 2014, 21:21

Hallo iedereen, wij hebben leuke foto's gemaakt na 16.00 tijdens de Vrijrijden.nl sessies afgelopen zaterdag 25 januari.

Wij vonden dit erg leuk om te doen en we zijn van plan nog veel meer circuit sessies / trackdays / vrijrijden / touristenfahrten etc. te schieten. Meerdere keren kwamen bezoekers/vrienden van rijders ons vragen waar ze hun foto's konden zien.... Tsja, euh, lastig :duh: gezien we eigenlijk niet van plan waren om ze online te zetten, maar meer voor de eigen hobby.

Maar na dit weekend hebben we besloten om toch voortaan alle foto's te plaatsen op foto7.nl (dat leek ons een makkelijk te onthouden naam) :beer:

Nu hebben we wat onderzoek gedaan en zien we dat je bijna altijd méér moet betalen voor dezelfde foto als je die wilt downloaden in een hogere kwaliteit. Heel apart, gezien je weinig extra kosten hebt om deze te uploaden op origineel formaat. Daarnaast zien we regelmatig de prijzen variëren van € 10/15 euro tot wel €25/50 euro voor het origineel formaat. Belangrijke kanttekening is dat het dan wél professionele foto's zijn. Wij zijn 'slechts' amateurs en denken daarom met € 2,99 voor een foto download in origineel formaat jullie iets leuks aan te bieden. :wink:

Vergeet ik nog bijna de link: http://www.foto7.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (zie fotomap), of direct via http://www.oypo.nl/795379B40E2D52EB" onclick="window.open(this.href);return false;
*De foto's zijn niet bewerkt, je kunt dus nog wat spelen met belichting/contrast etc als je wilt.

PS. Elke feedback is welkom :)

Gr,

Stephan

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door hanske » 27 jan 2014, 23:38

Er is ook nog gefilmd die dag, het was weer een bende van ellende daaro!!! :please:


Gebruikersavatar
Foto7
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jan 2014, 16:39

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Foto7 » 28 jan 2014, 00:53

hanske schreef:Er is ook nog gefilmd die dag, het was weer een bende van ellende daaro!!! :please:
Holyyy shit... :duh: Wij waren erg laat, maar ik had die bimmer al zien staan op de parkeerplaats...vond het al een 'vreemde' schade. Er was blijkbaar nog niet zoveel grip te vinden met deze temperaturen.

Op welke plek stonden jullie te filmen?

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door hanske » 28 jan 2014, 01:02

Filmpje stond op joetjoep, de crash vond plaats net na Scheivlak. Het zag er weer lekker "rommelig" uit daar bij Vrijrijden.nl. :sealed:

Gebruikersavatar
JWD
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 nov 2008, 00:53
Locatie: Rotterdam

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door JWD » 28 jan 2014, 10:00

Hoppakee over de kop, mijn zelf gelaste kooitje houd het wel.... huh waar is mijn en mijn passagier zijn helm??
Oh daar, hier zet hem maar weer even op lijkt het net of we enigszins verstand hebben.

:please:

Blijven lastige dingen die rechts gestuurde auto's. ;)
Laatst gewijzigd door JWD op 28 jan 2014, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Metchu » 28 jan 2014, 10:04

huilen met de pet op!

Gebruikersavatar
Foto7
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jan 2014, 16:39

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Foto7 » 28 jan 2014, 17:44

JWD schreef:Hoppakee over de kop, mijn zelf gelaste kooitje houd het wel.... huh waar is mijn en mijn passagier zijn helm??
Oh daar, hier zet hem maar weer even op lijkt het net of we enigszins verstand hebben.

:please:

Blijven lastige dingen die rechts gestuurde auto's. ;)
Die kooi heeft het aardig gehouden trouwens, dat kán erger :peace:

Gebruikersavatar
JWD
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 nov 2008, 00:53
Locatie: Rotterdam

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door JWD » 28 jan 2014, 18:01

Foto7 schreef:
JWD schreef:Hoppakee over de kop, mijn zelf gelaste kooitje houd het wel.... huh waar is mijn en mijn passagier zijn helm??
Oh daar, hier zet hem maar weer even op lijkt het net of we enigszins verstand hebben.

:please:

Blijven lastige dingen die rechts gestuurde auto's. ;)
Die kooi heeft het aardig gehouden trouwens, dat kán erger :peace:
Heb je dat filmpje gezien met een steen in de wasmachine? Hier hebben ze er 2 ;).
Ik denk dat de heren sowieso erg geluk hebben gehad dat hij maar 1 keer rolde.
Een kooi is leuk maar als je dan alsnog om je oren geslagen wordt door een stel helmen omdat je te lui bent om je bandje vast te maken....

Gebruikersavatar
PD power
Berichten: 1967
Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door PD power » 29 jan 2014, 20:45

Dat SBS6 daar nog geen camera's heeft staan, is toch redelijk rampzalig wat daar te zien is, pffff, nou ja iig beter dan op de openbare weg. :tooth:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Luco » 29 jan 2014, 20:48

PD power schreef:Dat SBS6 daar nog geen camera's heeft staan, is toch redelijk rampzalig wat daar te zien is, pffff, nou ja iig beter dan op de openbare weg. :tooth:
Ik vermoed dat de helft van die hersenlozen zich ook zo gedragen op de openbare weg.

Gebruikersavatar
PD power
Berichten: 1967
Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door PD power » 29 jan 2014, 21:30

Luco schreef:
PD power schreef:Dat SBS6 daar nog geen camera's heeft staan, is toch redelijk rampzalig wat daar te zien is, pffff, nou ja iig beter dan op de openbare weg. :tooth:
Ik vermoed dat de helft van die hersenlozen zich ook zo gedragen op de openbare weg.
Dan kunnen er dus eigenlijk niet genoeg crashen, ruimt mooi op dan.... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Luco » 29 jan 2014, 21:30

:lollerdelol:

Online
Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door daNpy » 29 jan 2014, 23:33

Volgens mij doet hij zijn helm in de auto af, is net in het filmpje te zien. Verder is vrijbotsen niet echt mijn ding.

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9095
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door smiley » 30 jan 2014, 00:46

Ieder zijn meug binnen zijn of haar budget wat mij betreft.
Wat ik niet helemaal begrijp is dat er af en toe ook 20/30k auto's tussenzitten.
Dan durf je nogal.

Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 165
Lid geworden op: 01 jul 2013, 11:46
Locatie: Zuid Holland

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Jonh » 30 jan 2014, 10:37

daNpy schreef:Volgens mij doet hij zijn helm in de auto af, is net in het filmpje te zien. Verder is vrijbotsen niet echt mijn ding.
Dat zie ik niet hoor. Wat ik wel zie is dat de degene die links zit (passagier?) zijn helm weer op doet na de crash. :roll:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Luco » 30 jan 2014, 10:45

Maakt toch helemaal niks uit, als ze te stom zijn om hun helm op te doen zitten er waarschijnlijk toch geen cellen meer in hun hoofd die schade op kunnen lopen :lol:

Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 165
Lid geworden op: 01 jul 2013, 11:46
Locatie: Zuid Holland

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Jonh » 30 jan 2014, 10:47

Of te stom zijn om hun helm vast te maken. Maar inderdaad. :)

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Knot » 30 jan 2014, 11:20

Ik vond het soms wel lekker om ertussen te rijden/driften, lekker duwen en snijden :)

Online
Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door daNpy » 30 jan 2014, 22:10

Jonh schreef:
daNpy schreef:Volgens mij doet hij zijn helm in de auto af, is net in het filmpje te zien. Verder is vrijbotsen niet echt mijn ding.
Dat zie ik niet hoor. Wat ik wel zie is dat de degene die links zit (passagier?) zijn helm weer op doet na de crash. :roll:
Verrek, nu je het zegt zie ik idd ook dat de linker inzittende de helm opzet. Dat is dom zeg, mijn god wat een volk.

Gebruikersavatar
JWD
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 nov 2008, 00:53
Locatie: Rotterdam

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door JWD » 30 jan 2014, 23:49

daNpy schreef:
Jonh schreef:
daNpy schreef:Volgens mij doet hij zijn helm in de auto af, is net in het filmpje te zien. Verder is vrijbotsen niet echt mijn ding.
Dat zie ik niet hoor. Wat ik wel zie is dat de degene die links zit (passagier?) zijn helm weer op doet na de crash. :roll:
Verrek, nu je het zegt zie ik idd ook dat de linker inzittende de helm opzet. Dat is dom zeg, mijn god wat een volk.
De bestuurder heeft een witte helm en zit er mee op zijn schoot na de rol, ik zou sowieso niet mijn helm afzetten als ik midden op de baan in het scheivlak zou staan maar deze heren zijn duidelijk helmloos na de rol.
Het is goed dat hij geen Hans systeem had anders had hij nu een gebroken neus :tooth: .

Online
Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door daNpy » 31 jan 2014, 09:31

Ja je hoort het vaak dat mensen een helm niet fijn vinden op het circuit. Zit lastig, ik kan minder zien en blablabla.
Als je het circuit op gaat moet je niet eens zonder helm willen denk ik dan.
Zelfs bij DF zie ik wel eens mensen zonder helm op de baan :sealed:

En tevens wat Smiley zei, als mensen maar 2 tientjes over hebben om op het circuit te rijden kun je ook uitrekenen hoeveel ze uitgeven aan (onderhoud van) hun "reeswagen".

Gebruikersavatar
Arjan B
Berichten: 206
Lid geworden op: 28 jan 2010, 22:05
Locatie: Brabant

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Arjan B » 31 jan 2014, 12:42

Vroeger was er helemaal geen helmplicht en deed je gewoon je rondjes. Ik rij gewoon met standaard personenauto, geen rolkooi etc.
Ik had ook moeite met zo'n helm ineens op je hoofd.
Ik vind het nog steeds als vrijen met condoom, je weet dat het veiliger is, maar stiekem weet je wel wat lekkerder is :)

Gebruikersavatar
Robertdj
Berichten: 3135
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
Locatie: NJC

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Robertdj » 31 jan 2014, 12:50

Dan moet je een fatsoenlijke helm kopen die goed zit.

Gebruikersavatar
Frank280zx
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:45
Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door Frank280zx » 10 feb 2014, 15:07

http://vrijrijden.nl/nieuws/231/1/licen ... ort-klasse

eindelijk goed nieuws!!! ipv slalommen tussen de tribal bestikerde Hondaatjes en Skyline GTSén die niet eens weten wat een vlag betekend ..
"Maar jonguh ik heb een snelle auto ik hoor in de supersport jonguh!!!"

Een van de redenen waarom ik er niet meer wou rijden.
Het zo invoeren kan wel eens een hele slimme zet zijn!



Zie ook mijn commentaar eronder. en zijn reactie.
Een logische reactie natuurlijk en wie weet is hij een uitzondering in rijgedrag. Maar goed het is natuurlijk van de zotte om 2:26 zonder kooi in je straatauto te rijden in een klasse die voor volbloed racers is bedoeld.

voetbalboer87
Berichten: 157
Lid geworden op: 10 jul 2012, 22:50

Re: Foto's 25 januari - Circuit Park Zandvoort (CPZ), Vrijri

Bericht door voetbalboer87 » 11 feb 2014, 18:58

Aan de ene kant een mooie oplossing voor de mensen met een licentie. Maar ik en en nog vele andere worden hier niet echt vrolijk van. Ik heb geen licentie, mag graag een beetje racen op het circuit. Maar om zomaar een paar trackday's te pakken is voor mij simpel weg te duur. Dus de oplossing vrij rijden dagen pakken. Op zich een leuke opzet, met de 3 klassen, maar voor mij is het eigenlijk alleen leuk rijden in de supersport. Daar rijden de minste idioten en word er een beetje fatsoenlijk door gereden en meer rekening met elkaar gehouden.

Nu moeten we verplicht in de sport gaan rijden, waar naar mijn mening nog te veel idioten rond rijden. Dus leuk voor de licentiemannen, maar voor mij en de andere serieuze rijders niet echt... :?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 120 gasten