Circuit training

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
goos
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2014, 18:41

Circuit training

Bericht door goos » 03 jan 2014, 18:44

In 2009 heb ik een circuit training gedaan:
http://www.driving-fun.com/2025/the-kno ... ystad.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik kan op de site nu alleen maar informatie vinden over trackdays. Worden er geen circuit trainingen meer gegeven? Ik zou hier namelijk graag nog een keer aan mee doen.

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Circuit training

Bericht door daNpy » 03 jan 2014, 18:48

DF geeft nu trackdays met circuit training.
Dit jaar 2 als ik het goed heb.

Op het circuit waar je al eerder bent geweest, worden nog steeds trainingen gegeven. Maar niet door DF georganiseerd :)

Online
Gebruikersavatar
Spijkerhard
Berichten: 4045
Lid geworden op: 18 okt 2010, 20:41
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Re: Circuit training

Bericht door Spijkerhard » 03 jan 2014, 19:12

13 mei en 30 november op Zandvoort. Zie de trackday kalender.

Gebruikersavatar
HJ2
Berichten: 3560
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
Locatie: Delluf 'shire'

Re: Circuit training

Bericht door HJ2 » 03 jan 2014, 19:36

Anders nog hier:
http://www.gpelite.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31177
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Circuit training

Bericht door JP » 03 jan 2014, 20:21

daNpy schreef: Op het circuit waar je al eerder bent geweest, worden nog steeds trainingen gegeven. Maar niet door DF georganiseerd :)
Dat was door Prodrive georganiseerd en DF voegt dan hun naam eraan toe als (mede)organisator. Zelf was ik ook bij de desbetreffende training, maar 75% van de medecursisten hadden nog nooit van DF gehoord.

goos
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2014, 18:41

Re: Circuit training

Bericht door goos » 03 jan 2014, 20:44

@danpy en spijkerhard, bedankt, heb de dagen gevonden. Ik vraag me af of dit iets voor me is. Na de pacecars laps is het gewoon open pitlane principe (ik neem aan dat je elkaar dan overal mag inhalen?). Op de circuitdag die ik toen gedaan heb mocht je elkaar alleen op het rechte stuk inhalen. Ik heb net een nieuwe clio 4 RS gekocht en voel er weinig voor om geraakt te worden door een andere wagen.

@HJ2, thx, die kende ik al en die van prodrive, en ben op zoek naar alle mogelijkheden :blink:

@JP, klopt, ik heb hem toen ook geboekt via prodrive.

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Circuit training

Bericht door Snipe » 03 jan 2014, 23:27

goos schreef:@danpy en spijkerhard, bedankt, heb de dagen gevonden. Ik vraag me af of dit iets voor me is. Na de pacecars laps is het gewoon open pitlane principe (ik neem aan dat je elkaar dan overal mag inhalen?). Op de circuitdag die ik toen gedaan heb mocht je elkaar alleen op het rechte stuk inhalen. Ik heb net een nieuwe clio 4 RS gekocht en voel er weinig voor om geraakt te worden door een andere wagen.
Ik was er ook bij toen op Lelystad. Ik denk dat zo'n circuittraining van DF wel wat voor je is, als je Peter vooraf een mailtje stuurt kun je vast wel afspreken dat je ter plekke kunt kijken of je de hele dag wilt rijden of dat je het op enig moment te druk vindt. Zandvoort is wel een (veel) leuker circuit om te rijden dan Lelystad namelijk.

Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 165
Lid geworden op: 01 jul 2013, 11:46
Locatie: Zuid Holland

Re: Circuit training

Bericht door Jonh » 04 jan 2014, 13:51

goos schreef:@danpy en spijkerhard, bedankt, heb de dagen gevonden. Ik vraag me af of dit iets voor me is. Na de pacecars laps is het gewoon open pitlane principe (ik neem aan dat je elkaar dan overal mag inhalen?). Op de circuitdag die ik toen gedaan heb mocht je elkaar alleen op het rechte stuk inhalen. Ik heb net een nieuwe clio 4 RS gekocht en voel er weinig voor om geraakt te worden door een andere wagen.

@HJ2, thx, die kende ik al en die van prodrive, en ben op zoek naar alle mogelijkheden :blink:

@JP, klopt, ik heb hem toen ook geboekt via prodrive.
Ik heb vorig jaar mee gedaan aan de DF circuittraining op Zandvoort. De openpitlane sessie (ochtend) die er op volgde was alleen voor degene die de training hadden gedaan en er mocht niet ingehaald worden in bochten. Ik zou het zo weer doen en dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren. :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten