was het hele draadje vergeten, ff wat over opgezocht die motor, noemen ze die ook LSJ?
de eerste die ik tegen kwam is 750,-gbp met 3 maand garantie (maja dan komt de rest nog)
das dus niet duur incl de juiste ingewanden
en even later spotte ik dar draadje ff door heen gebladerd en kwam jou naam ook tegen>
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/10 ... j-project/" onclick="window.open(this.href);return false;
300 pk is wel leuk of course.
Tracktool, check! Nu een circuittraining...
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- smiley
- Berichten: 9103
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: Tracktool, check! Nu een circuittraining...
Ja, LSJ in de GM's, B207 in de saabs, Z20NET in de ausie auto's en Z22SE in de opels.GTRene schreef:was het hele draadje vergeten, ff wat over opgezocht die motor, noemen ze die ook LSJ?
Allemaal hetzelfde: http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family_II_engine#Ecotec" onclick="window.open(this.href);return false;
De reden voor die saab interesse heeft een wat minder leuke oorzaak.
Direct na het failisement hebben enkele grote saab specialisten de blokken in het groot goedkoop kunnen opkopen.
Die staan nu dus helemaal compleet nieuw te koop voor 20% van de waarde van een nieuw speedsterblok.
Dan gaat het ineens hard
300 is met de M62 supercharger.
377 met de harrop supercharger.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Tracktool, check! Nu een circuittraining...
zo dan...das handig
en 370pk das best veul in zo'n speedster
maar wel een super conversie.
en 370pk das best veul in zo'n speedster
maar wel een super conversie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Rolf205 en 331 gasten