Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Andre » 09 mei 2013, 15:18

Zo iets bedoel ik niet. Daar heb ik ook talloze verhalen over.

Nee ik wil een echte competitie de winnaar wordt compleet begeleid door hoofdsponsors die graag van hun geld af wil. Redbull, monster, mc Gregor etc. Deze stippelen exact de route uit en betalen alles tot aan F1, WRC, GT3 endurance aan toe! Alleen de besten!!!

Dan krijg je teminste autosport met talenten.

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Andre » 09 mei 2013, 15:24

Poen storten aan Ken Block moeten ze maar eens mee stoppen!!! In de WRC bakt ie er niks van.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Jeroen K. » 09 mei 2013, 15:43

Andre schreef:Poen storten aan Ken Block moeten ze maar eens mee stoppen!!! In de WRC bakt ie er niks van.

Nee maar bij ford en Monster draaid het daar niet om. Hij is een en al PR voor hun. Iedereen maar dan ook iedereen die iets met auto's heeft kijkt naar zijn filmpjes, of heeft er naar gekeken en dan komt toch die merken weer in je hoofd, Daarvoor zijn het toch sponsors?

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Dennis Cavallino » 09 mei 2013, 16:04

Ken Block is in feite ook gewoon betalende rijder, hij is zelf één van zijn grootste sponsors. En hij zorgt voor exposure en dat zie ik heel veel talentvolle rijders nog niet zo doen. Maar laten we nou als autoliefhebbers niet naar autoliefhebbers gaan wijzen dat ze mazzel hebben gehad en daarom maar moeten gaan dammen. Iedereen doet z'n ding.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Dennis Cavallino » 09 mei 2013, 16:06

Richardt. schreef:
Dennis Cavallino schreef:
Andre schreef:Ik zou veel liever een soort xfactor van de autosport zien. Laat maar komen die echte race talenten zonder geld!
+1!

Vroeger won ooit iemand zo'n rijderschallenge. Die jongen had als doel om 1 seizoen te racen. Dat kreeg 'ie. In een KUTAUTO. Na het seizoen hoorde je zijn naam al niet meer. Degene die 2e was geworden, dat was het echte talent, die had eigenlijk eerste moeten worden, maar de organisatie (afhankelijk van de sponsor) wilde niet dat hij in die KUTAUTO zou gaan rijden, dus hebben ze hem 2e laten worden, zodat ze hem na het programma via een andere weg met een TOPAUTO op weg de autosport in hebben geholpen.

Wie was die 2e?


Marcel Albers

Wie was die 1e?
Doet er niet toe. :)

Net als 't meisje met de harp. Daar hoor je ook nooit iets over. :bag: Alle anderen die meededen hebben een volle agenda.
Ik kan me dat programma nog wel vaag herinneren geloof ik. Was dat niet BMW Compacts? :bag:

Zou een mooie afwisselingen zijn van al die talentenprogramma's op de TV tegenwoordig :stom:
Nee die BMW Compacts stammen uit de tijd van de Dutch Supercar Challenge e.d.. Dit was in 1989. Ik heb het idee dat het ook op TV was, maar het stond in ieder geval in het blad Auto & Sport. Evan Kersbergen won toen. Ik ken één van de organisatoren cq juryleden die mij eens vertelde hoe dat toen ging, die Albers was namelijk écht goed (achteraf weten we dat allemaal, maar toen zagen zij het voor het eerst). De beloning was voor hem te min geweest. En die winnaar, die was er heel erg blij mee. Zijn ouders wilden namelijk dat hij ging studeren. Dus hij heeft mooi een jaar kunnen racen en daarna is 'ie verder gegaan met zijn studie. Iedereen blij.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Luco » 09 mei 2013, 16:11

Heel de wereld draait om poen, dus ook de autosport, en uiteindelijk komen de echte talenten er wel, en de rest is gewoon betalende rijder.
En dat sommige talenten er niet komen heeft niet alleen met poen te maken.
Niet iedereen wordt directeur van een multinational net als niet iedereen mee kan doen in de top van de autosport.

Deal with it en geniet van de wedstrijden die je wel rijdt, zo simpel is het gewoon.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Dennis Cavallino » 09 mei 2013, 16:14

Agree!

MartijnS
Berichten: 936
Lid geworden op: 22 jun 2008, 21:05
Locatie: Nbr
Contacteer:

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door MartijnS » 09 mei 2013, 16:16

Met die compacts was The Extreme Drivers Challenge in 2003. Gewonnen door Jeroen vd Heuvel.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Jeroen K. » 09 mei 2013, 16:43

Kijk ik haal het gewoon niet omdat ik budget tekort kom :coffee: :tooth:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Luco » 09 mei 2013, 16:45

Jeroen K. schreef:Kijk ik haal het gewoon niet omdat ik budget tekort kom :coffee: :tooth:
Zijn er geen loaded kuweities die je willen sponsoren :)

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Shakes » 09 mei 2013, 16:49

Echt talent komt er wel.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Jeroen K. » 09 mei 2013, 17:10

Luco schreef:
Jeroen K. schreef:Kijk ik haal het gewoon niet omdat ik budget tekort kom :coffee: :tooth:
Zijn er geen loaded kuweities die je willen sponsoren :)
Lol believe it or not, ik ben daar al tijden mee bezig, probleem is alleen ik rijdt in nederland en zij hebben allemaal lokale bedrijven. Of bedrijven die alleen in het midden oosten zitten dus voor hun schiet het niks op en dan doen ze het niet!

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Luco » 09 mei 2013, 17:16

Jeroen K. schreef:
Luco schreef:
Jeroen K. schreef:Kijk ik haal het gewoon niet omdat ik budget tekort kom :coffee: :tooth:
Zijn er geen loaded kuweities die je willen sponsoren :)
Lol believe it or not, ik ben daar al tijden mee bezig, probleem is alleen ik rijdt in nederland en zij hebben allemaal lokale bedrijven. Of bedrijven die alleen in het midden oosten zitten dus voor hun schiet het niks op en dan doen ze het niet!
Ga je daar toch rijden.

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Jeroen K. » 09 mei 2013, 17:35

Luco schreef:Ga je daar toch rijden.
Helaas kennen ze hier niet zoiets als DNRT of TA, alleen echt cup verband zoals de Troffeo maserati, GT3cup, ginetta cup etc... Daarbij woon ik in nederland tegenwoordig weer..

Moderator
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 okt 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Moderator » 10 mei 2013, 10:18

Topic opgeschoond en waarschuwing uitgedeeld.
Graag weer ontopic verder.

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Porsche GT3 Cup testen Zandvoort.

Bericht door Rupie » 10 mei 2013, 10:33

*weg*

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten