Van Dolen TimeAttack Team

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door RVV » 20 mar 2013, 23:19

Kleine correctie;
En een 1 op 1 tegen Jeroen durf ik wel aan hoor, helaas komt de 5 nooit klaar.
:whistle:

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door hanske » 20 mar 2013, 23:22

Interpunctie en hoofdletter gebruik, erg onprofecioneel. :wink:

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27810
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 20 mar 2013, 23:22

RVV schreef:Kleine correctie;
En een 1 op 1 tegen Jeroen durf ik wel aan hoor, helaas komt de 5 nooit klaar.
:whistle:

Haha wacht al 5 maanden op de achterbumper, stomme kutfransen :tooth:

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Riceaux » 20 mar 2013, 23:27

hanske schreef:Interpunctie en hoofdletter gebruik, erg onprofecioneel. :wink:
Daarom ook mijn aangepaste versie. :) Daarnaast vind ik de belediging richting de forummembers van DF, gedeeltelijk klanten van DF ook niet echt netjes. En dan wel excuses eisen van DF, vreemde manier van handelen.

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door smiley » 20 mar 2013, 23:27

Luco schreef:Haha wacht al 5 maanden op de achterbumper, stomme kutfransen :tooth:
Deze jongedame is nogal vlijtig aan het verzamelen geweest de laatste tijd.
http://www.autoweek.nl/magazineartikel.php?ID=15371" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien heeft die nog wel wat in haar schuurtje liggen?
(stond in de autoweek deze week)

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door hanske » 20 mar 2013, 23:29

Luco schreef:Haha wacht al 5 maanden op de achterbumper, stomme kutfransen :tooth:

Klopt, die met trekhaakgat staan in back-order. :tong uitsteken:

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27810
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 20 mar 2013, 23:33

Lolbroeken, nee is een bumper van de officiële rallykit, maar die wordt op bestelling gemaakt en geleverd, maar hij zou in November geproduceerd worden, maar hoor maar niks.

Hanske, haal die lelijke avatar nou eens weg man :tong:
Kijk een avatar met een bmw in de vangrail, das dan wel weer leuk :tooth:

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door hanske » 20 mar 2013, 23:54

Is hij dit dan?

Afbeelding

Er staat een complete set te koop op ebay.

http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-5-TIN ... 35c5b53b2a" onclick="window.open(this.href);return false;

Vreemd genoeg word er helemaal niet op geboden. :stom:

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27810
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 20 mar 2013, 23:57

nee dat is zon lelijke dimmakit
deze achterbumper is het
Afbeelding

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luc B » 20 mar 2013, 23:59

:lol: wat hou ik toch van dit forum.. Heb toch een paar keer gegrinnikt.

hanske
Berichten: 1019
Lid geworden op: 09 nov 2011, 15:45

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door hanske » 21 mar 2013, 00:18

Ooooowwwwwhhhhh, dat zijn die met het trekhaakgat uit het midden. Uitermate zeldzaam!!!

By the way, is dit die Van Dolen profecional supercar met jou in de 1 op1 race?

Afbeelding

Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9081
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door smiley » 21 mar 2013, 00:23

Luco schreef:deze achterbumper is het
Afbeelding
Heb je toevallig nog een oude liggen (al dan niet licht beschadigd) zodat een handige glasvezelaar er een replica van kan trekken?

Ashley
Berichten: 170
Lid geworden op: 20 okt 2009, 15:53

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Ashley » 21 mar 2013, 02:17

:lollerdelol: tja..

Gebruikersavatar
Eric-328
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 mar 2007, 00:04

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Eric-328 » 21 mar 2013, 07:37

Luco is allemaal pure afgunst van jou. Jij bent zo jaloers dat jij niet in een bmw rijdt...
Per toeval kwam ik een youtube filmpje van jou tegen waarin jij blijkbaar uit de kast komt en toegeeft dat een bmw wel heeeel erg lekker rijdt.... :tong:


Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27810
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 21 mar 2013, 07:51

:lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

Smiley, Ik heb alleen een standaard bumper, probleem is dat die rallykit de auto zon 9,5 cm breder maakt en dus de standaard bumper niet meer past.

@Hanske weet ik eigenlijk niet ik heb een aantal jaren dnrt gereden dus zou best kunnen, maar ik denk dat dit de niemann bmw is.

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Shakes » 21 mar 2013, 07:53

Maar voor de rest is Jeroen al vaker op zijn wijze van schrijven en bepaald gedrag netjes aangesproken en heeft die tips gekregen om dit soort dingen te voorkomen, helaas komt dat niet aan bij hem, en ja dan krijg je dit soort trolreacties, meer kan ik er niet van maken.
Gaat dat ook niet op voor jou?

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27810
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 21 mar 2013, 07:54

Shakes schreef:
Maar voor de rest is Jeroen al vaker op zijn wijze van schrijven en bepaald gedrag netjes aangesproken en heeft die tips gekregen om dit soort dingen te voorkomen, helaas komt dat niet aan bij hem, en ja dan krijg je dit soort trolreacties, meer kan ik er niet van maken.
Gaat dat ook niet op voor jou?
Ja maar ik ben bijna 50, dan krijg je het er niet meer uit he :nana:

FrankS
Berichten: 1320
Lid geworden op: 16 jun 2009, 10:10

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door FrankS » 21 mar 2013, 08:16

Prachtig, mensen die gelijk dreigen met het nemen van stappen. Meneer de rechter ziet je al aankomen. Boehoe ze zeggen lelijke dingen over me!

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door RVV » 21 mar 2013, 10:07

Luco schreef:
Shakes schreef:
Maar voor de rest is Jeroen al vaker op zijn wijze van schrijven en bepaald gedrag netjes aangesproken en heeft die tips gekregen om dit soort dingen te voorkomen, helaas komt dat niet aan bij hem, en ja dan krijg je dit soort trolreacties, meer kan ik er niet van maken.
Gaat dat ook niet op voor jou?
Ja maar ik ben bijna 50, dan krijg je het er niet meer uit he :nana:

Dan trek ik mijn woorden over een oude wijze man weer in, dacht namelijk dat je een AOW uitkering kreeg :wheelchair: :whistle:

Ashley
Berichten: 170
Lid geworden op: 20 okt 2009, 15:53

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Ashley » 21 mar 2013, 10:17

FrankS schreef:Prachtig, mensen die gelijk dreigen met het nemen van stappen. Meneer de rechter ziet je al aankomen. Boehoe ze zeggen lelijke dingen over me!

haha ja daar moest ik ook erg smakelijk om lachen.. het is net een kind van 8jr die geslagen is, die het tegen de juf gaat vertellen!!

bah!! ze hadden hem gewoon paar stel tieten moeten dan was dit gedrag misschien verklaarbaar.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27810
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 21 mar 2013, 10:42

RVV schreef:

Dan trek ik mijn woorden over een oude wijze man weer in, dacht namelijk dat je een AOW uitkering kreeg :wheelchair: :whistle:
:tooth: :tooth: :tooth:

Gebruikersavatar
PD power
Berichten: 1967
Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door PD power » 21 mar 2013, 12:18

VanDolen schreef:Beste DF forum guys,

Ik lees hier voor het eerst dit topic en ben gewoon verbaast van de belachelijke manier waarop er op jeroen word gereageerd. Die jonge is jong en rijd geweldig moet nog veel leren net als ik overegens. Ik heb mijn bedrijf stop moeten zetten en door dat wij een drukke periode hebben gehad wijnig tijd voor de auto's. Ik moet helaas mijn bedrijf sluiten wat erg jammer is. Daarbij heb ik door die amateur time attack volgens velen, wel nieuwe deuren geopend voor mezelf word daarbij uitgenodigd om bij profecioneel team te komen werken en snap ik niet waar je het lef vandaan haalt zonder enig idee of iets te weten hier uitspraken over te doen. Wij komen naar TA punt 1 voor plezier en punt 2 voor een beetje ervaring weer op te doen om zo stappen te maken naar hogere klasse punt 3 kosten. Daar lijkt mij niks mis mee. Tevens hangt er altijd wel een goede sfeer en autosport ben ik mee begonnen op jonge leeftijd door de gemoedelijkheid en hulpvaardigheid van andere deelnemers. Helaas niet allemaal hier te vinden. Ik kom al niet veel op fora maar ik weet ineens weer waarom. Erg zielig vind je niet? een leuk verhaaltje af te kraken. hij heeft helemaal niet over de paddock geraced maar gewoon gereden het was spreekwoordelijke zin. Er waren wat dingen vergeten de pit crew leader was erg on ervaren en die moet veel leren die heeft zijn voet zwaar gekneust en wij hadden niet in de gaten dat hij daar stond(iedereen leert). Erg jammer dat dit is gebeurt maar Chris is er inmiddels al weer aardig bovenop en die vond het zijn eigenschuld want hij had beter moeten weten(eigenwoorden). Er kan altijd wat mis gaan en als jij niet op het laatste moment niet nog dat ene kleine dingetje hoeft te doen rij je gewoon door met je gare zooi(NIET VEILIG DUS). Ik kan er niet bij dat er zo gereageerd word zeker niet naar Jeroen want je kan zeggen wat je wil hij is een top gozer. Jong bijdehand maar zeker oprecht en kan veel meer uit zichzelf halen dan al die ziele pietjes hier bij elkaar die allemaal eigendunk hebben. Want ingaan op een echte 1 op 1 race zie ik meneertje niet doen met ze renaultje 5. Makkelijk afkraken vanaf je pctje weet zeker dat je anders piept als we elkaar eens ontmoeten. Ik ben het wel eens met de opmerking neger dit was niet zo slim.

Verder wil ik vragen dit topic te sluiten en hier een eind aan maken punt 1 vind ik het vreemd dat de eigenaar van dit forum hier niet even een stokje voor steekt want ik kom hier niet meer terug dat verzeker ik. Overegens wil ik niet dat mijn team en de naam van mijn bedrijf hierdoor schade ondergaat. Hiervoor zal ik dan wel stappen ondernemen tegen Driving fun want hier had direct moeten worden ingegrepen wat niet is gebeurt. Meneer Luco verwacht ik minimaal een exuses van naar mij en ook aan jeroen K en Jeroen K ook want opmerkingen die gemaakt zijn vind ik niet op zijn plaats hierop had je niet eens in moeten gaan. erg jammer dat ik zelf niet eens mijn verhaal kan doen hierover door de geplaatste reactie's van forum leden. Ik wil wel iedereen bedanken die hier wel positief op reageerde wij hebben ondanks de pech een erg leuke dag gehad. Jammer maar we blijven ontwikkelen en zeker ik. Ik heb erg veel aan me hooft omdat ik mijn werkplaats moet sluiten. Wij hebben tegen slagen gehad met jeroen zijn auto omdat wanders de auto echt belachelijk slecht heeft gebouwd hier zitten erg veel haken en ogen aan dit waar ik persoonlijk erg pissig over ben. Er zal veel moeten gebeuren om dit allemaal optimaal op te lossen maar daar moet jeroen zelf voor kiezen. Wij doen wat klanten wensen en de auto die ik zelf heb gebouwd weet je hoe het zit. De gene die mij onprofecioneel heeft genoemt moch willen dat ie had gezien en gewerkt waar ik allemaal aan heb gewerkt en gereden die droomt maar lekker verder. Ik kan DF vertellen dat ik na het lezen van al die achterlijke berichten ontzettent pissig ben en dit forum ook echt achter mij ga laten want hier wil ik niet meer komen. Als hier mensen maar gewoon lekker met kut opmerkingen mensen als een klein kind gaan lopen treiteren is het nivo gedaalt tot ver onder iq -3000 want het slaat werkelijk nergens op. Jeroen advies fuck die zielige gasten die niks waarderen en anderen niet iets gunnen en richt je op de mensen die wel iets leuks hierop zeggen. Want als je aandacht geeft aan die zielige hebben ze toch alleen maar hun zin. Ik hoop eigenlijk echt dat hier actie op word ondernomen want ik wil niet op een forum lezen dat iemand alles verkeerd doet en worden gepest omdat hij of zij iets niet profecioneel genoeg doet. Er word al zoveel onzin gedeelt hou het netjes hou het volwassen. Ik vind dit zeer betreurend en triest. Geef dan een wijze tip als je het zo goed weet dan iets volledig af te zeiken.

Drive with fun! No hate or anger but be competitive!

Denk dat Luco en Peter, zitten te bibberen in hun sokophouders.... :tooth:

Sterkte.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27810
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Luco » 21 mar 2013, 12:24

Ik ben heel de ochtend al in overleg met mijn team van advocaten wat we nu nog kunnen doen om de schade te beperken :blink:

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer
Contacteer:

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Nutkees » 21 mar 2013, 12:26

Dus!

Volgende keer graag wat meer leestekens gebruiken, moest echt moeite doen om het goed te lezen. Wrok ziet diep en dat is jammer.

@luco

en nu op video je excuses aanbieden!!!

Gebruikersavatar
PD power
Berichten: 1967
Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door PD power » 21 mar 2013, 12:30

Heel verstandig Luco... :bignews:

Wel jammer , een verlies voor het forum, "het waren 3 geweldige postingen" we zullen hem missen.. :tooth:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten