Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Gebruikersavatar
Gert.
Berichten: 361
Lid geworden op: 31 jul 2008, 22:19
Contacteer:

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Gert. » 25 nov 2012, 16:47

Kijk altijd BBC of Sky, daar weten ze wel waar ze over praten.
Verslag vanuit de pitstraat, interviews met coureurs en teambazen vlak voor en na de race.
Geen reklame en geen Ollie die altijd "weet" wat er gaat gebeuren maar er nagenoeg altijd naast zit en veel acties niet eens in de gaten heeft.
En als je geen abbo wil/kan op sport1 is er wel ergens een stream om het te volgen...

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 4855
Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Tom V » 25 nov 2012, 18:57

Gert. schreef:Kijk altijd BBC of Sky, daar weten ze wel waar ze over praten.
Verslag vanuit de pitstraat, interviews met coureurs en teambazen vlak voor en na de race.
Geen reklame en geen Ollie die altijd "weet" wat er gaat gebeuren maar er nagenoeg altijd naast zit en veel acties niet eens in de gaten heeft.
En als je geen abbo wil/kan op sport1 is er wel ergens een stream om het te volgen...
Exact mijn reden om naar het engelse programma te kijken. Altijd fijn als het op BBC is overigens. Post race forum is ook altijd mooi trouwens daar.

Gebruikersavatar
Chris van S.
Berichten: 2065
Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
Locatie: Reeuwijk

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Chris van S. » 25 nov 2012, 19:18

Als ik het goed begrijp aan het einde van de uitzending werd er net op BBC gezegd dat ze het hele jaar 2013 uitzenden.... Maar of dat 100% live is...???? Ik kan er geen bevestiging van vinden op internet.

Overigens; BBC is gewoon het beste om naar te kijken. Kijk alleen al naar voorbeschouwing, jaarclips en een ex F1 teambaas en een ex F1 coureur als commentator/criticaster. Alleen weet wel als Olav Mol en RTL net zoveel budget meekregen dan was er vast eendezelfde soort programma uitgekomen. Voor ons Nederlanders is het een vergelijk. Maar eigenlijk is dat t niet.....
Laatst gewijzigd door Chris van S. op 25 nov 2012, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Downforce Hans » 25 nov 2012, 19:31

Chris van S. schreef:Als ik het goed begrijp werd er net op BBC gezegd dat ze het hele jaar uitzenden.... Maar of dat 100% live is...????

Overigens; BBC is gewoon het beste om naar te kijken. Kijk alleen al naar voorbeschouwing, jaarclips en een ex F1 teambaas en een ex F1 coureur als commentator/criticaster. Alleen weet wel als Olav Mol en RTL net zoveel budget meekregen dan was er vast eendezelfde soort programma uitgekomen. Voor ons Nederlanders is het een vergelijk. Maar eigenlijk is dat t niet.....

En zo is het maar net........

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 4855
Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Tom V » 25 nov 2012, 20:14

Chris van S. schreef:Als ik het goed begrijp aan het einde van de uitzending werd er net op BBC gezegd dat ze het hele jaar 2013 uitzenden.... Maar of dat 100% live is...???? Ik kan er geen bevestiging van vinden op internet.

Overigens; BBC is gewoon het beste om naar te kijken. Kijk alleen al naar voorbeschouwing, jaarclips en een ex F1 teambaas en een ex F1 coureur als commentator/criticaster. Alleen weet wel als Olav Mol en RTL net zoveel budget meekregen dan was er vast eendezelfde soort programma uitgekomen. Voor ons Nederlanders is het een vergelijk. Maar eigenlijk is dat t niet.....
Ik geloof er niets van dat dit in Nederland mogelijk zou zijn. Maar goed, vooralsnog zijn er gelukkig nog andere oplossingen.

Overigens :
'Sky and the BBC have agreed a deal to share live coverage of formula 1 in the United Kingdom from 2012 to 2018.

Subscription only service Sky will broadcast every single practice, qualifying and race live from next season, while the BBC will show only half, including the Monaco and British Grands Prix, as well as the final race of the season.

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15826
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Bram » 25 nov 2012, 23:57

En dat allemaal omdat die engnek van een Ecclestone nog niet genoeg knaken binnen harkt?

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Petrolhead Tom » 26 nov 2012, 09:37

partyondude schreef:En dat allemaal omdat die engnek van een Ecclestone nog niet genoeg knaken binnen harkt?
En maar janken dat de sport steeds verder van de toeschouwers komt te staan.

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Aernoudt » 26 nov 2012, 09:45

partyondude schreef:En dat allemaal omdat die engnek van een Ecclestone nog niet genoeg knaken binnen harkt?
Yep...

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Peric » 26 nov 2012, 14:26

Zolang er nog partijen meegaan in de belachelijk eisen zal het wel even doorgaan ja.

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Wouter81 » 27 nov 2012, 19:53

Verrassend, F1 volgend jaar ook bij Veronica: http://drimble.nl/weblogs/media/1213097 ... um=twitter

Gebruikersavatar
PD power
Berichten: 1967
Lid geworden op: 03 sep 2006, 19:53
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door PD power » 27 nov 2012, 20:29

Zou mooi zijn.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31030
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door JP » 12 mar 2013, 21:35

Leuk dat Olav Mol meegaat naar Sport1 !
Voor de trouwe formule 1-fans zal het even wennen zijn. De grandprixraces zijn vanaf dit seizoen niet meer te zien op RTL, maar op betaalzender Sport1. Toch is de vertrouwde stem van commentator Olav Mol niet voorgoed verdwenen. Hij krijgt bij Sport1een nieuwe rol. Mol zal vanaf de circuits deskundige voorbeschouwingen geven.
Sport1 gaat behalve de races en kwalificaties ook de drie vrije trainingen rechtstreeks uitzenden. Ronald van Dam is de vaste commentator. Hij krijgt tijdens de races bijstand van voormalig formule 1-coureurs Jos Verstappen, Robert Doornbos en mogelijk Christijan Albers. Doornbos is komende zondag de co-commentator bij de openingsrace in Melbourne.
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld ... -Mol.dhtml

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Luco » 12 mar 2013, 21:42

Geen sport 1 hier, zou het ergens als live stream te zien zijn?

Doornbos als commentator zit ik nou niet echt op te wachten, dan liever Mol.

Zend de bbc nou alles uit of niet, het is zo onduidelijk?
Ik had gezien dat de BBC alleed deze deed?
10 races, de tiende moet nog bekend gemaakt worden:

LIVE FORMULA 1 RACES ON BBC TELEVISION IN 2013
CHINA
14 April

SPAIN
12 May

CANADA
9 June

BRITAIN
30 June

TBA*
21 July

BELGIUM
25 August

ITALY
8 September

JAPAN
13 October

INDIA
27 October

BRAZIL

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Richardt. » 12 mar 2013, 21:47

RTL Duitsland zend volgens mij alles uit. BBC een aantal races, evenals Veronica.
Sky zend ook alles uit, maar zit ook achter de decoder.

Ik heb in elk geval gewoon een Sport 1 abo genomen bij Ziggo. Geen gezeur, alle trainingen kwalificaties en races kijken op meerdere zenders. En naast de F1 ook de MotoGP weer te zien.

Kortom, vanaf komend weekend lig ik elke zondag languit op de bank auto/motorsport te kijken. Heerlijk! :lol:

Jeroen E21
Berichten: 530
Lid geworden op: 24 okt 2008, 10:24
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Jeroen E21 » 12 mar 2013, 21:49

Dan maar BBC (sowieso favoriet) aangevuld met Veronica waar nodig. Beetje onzin om extra te gaan betalen om vervolgens naar dezelfde reclames te mogen kijken...

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Wouter81 » 12 mar 2013, 22:51

Sport1 abo hier inmiddels ook geregeld. Ziet er op papier toch wel erg goed uit hoor. Geen reclames, Olav Mol op locatie, ex-coureurs als sidekick commentators, meerdere camera's/zenders....

Wat me nog niet duidelijk is of je met een Sport 1 abo (bij Ziggo in dit geval) de races ook op de iPad kunt bekijken. Wel relaxt bij de nachtelijke races... :)

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Paskal » 12 mar 2013, 23:40

Zit zelf bij Ziggo en heb e.e.a. voor mij eens op een rijtje gezet. De eerste race is overigens gratis te bekijken! Hier even inloggen en je kunt hem gratis bestellen!

Heb de races die je als Ziggo-klant niet live kunt kijken hieronder in rood aangegeven. Blijven er dus 8 races over die je niet live kunt zien. De ervaring leert dat ik ze door diverse redenen toch niet allemaal kan kijken dus laat ik er eens een paar willen kijken dan bestel ik ze wel los bij Ziggo voor 7€ per stuk.

01. Melbourne, 15 - 17 Maart: SPORT1 (gratis bij Ziggo!)
02. Kuala Lumpur, 22 - 24 Maart: samenvatting BBC
03. Shanghai, 12 - 14 April: BBC Live
04. Bahrain, 19 - 21 April: samenvatting BBC
05. Spanje, 10 - 12 Mei: BBC Live
06. Monaco, 23 - 26 Mei: samenvatting BBC
07. Canada, 07 - 09 Juni: BBC live en Veronica live
08. Silverstone, 28 - 30 Juni: BBC Live
09. Nürburgring, 05 - 07 Juli: samenvatting BBC
10. Budapest, 26 - 28 Jul: samenvatting BBC
11. Spa-Francorchamps, 23 - 25 Aug: BBC Live
12. Monza, 06 - 08 September: BBC Live
13. Singapore, 20 - 22 September: samenvatting BBC
14. Korea, 04 - 06 Oktober: samenvatting BBC

15. Suzuka, 11 - 13 Oktober: BBC Live
16. New Delhi, 25 - 27 Oktober : BBC Live
17. Abu Dhabi, 01 - 03 November: samenvatting BBC
18. Austin, 15 - 17 November: Veronica Live
19. Brazilië, 22 - 24 November: BBC live en Veronica live
Wouter81 schreef:Sport1 abo hier inmiddels ook geregeld. Ziet er op papier toch wel erg goed uit hoor. Geen reclames, Olav Mol op locatie, ex-coureurs als sidekick commentators, meerdere camera's/zenders....
Commentator is Ronald van Dam :devil: Die gast spreekt zo monotoon dat je er bij in slaap valt. Ik vind hem echt zwaar waardeloos.
Laatst gewijzigd door Paskal op 12 mar 2013, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27808
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Luco » 12 mar 2013, 23:43

Na even zoeken een paar live streams gevonden, kijken of ze werken het eerste weekend.
Net gekeken bij kpn, maar internet tv kan hier niet :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Arthur » 13 mar 2013, 04:43

Mooie info, Pascal. Dat de 1e race gratis te bestellen was bij Ziggo wist ik al, heb ik ook maar gedaan maar kijken ga ik niet. Ben die zondag vrij en dan ga ik echt niet om 07.00u m'n nest uit. Zijn die betaalde zenders ook op te nemen? Want dan laat ik de HD recorder gewoon meelopen en kijk ik later op de ochtend :D

Vind F1 sowieso al lang niet meer interessant genoeg om het live te volgen. Vorig jaar geen race life gezien. Wel een aantal terug gezien via de recorder. Was ik vaak binnen 10 minuten klaar :mrgreen:

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Rupie » 13 mar 2013, 07:40

Wouter81 schreef:Sport1 abo hier inmiddels ook geregeld. Ziet er op papier toch wel erg goed uit hoor. Geen reclames, Olav Mol op locatie, ex-coureurs als sidekick commentators, meerdere camera's/zenders....

Wat me nog niet duidelijk is of je met een Sport 1 abo (bij Ziggo in dit geval) de races ook op de iPad kunt bekijken. Wel relaxt bij de nachtelijke races... :)
Volgens mij moet je alles in een van ziggo hebben om tv op je ipad te kunnen kijken. Zenderpakket maakt niet uit.

Bedankt voor het lijstje Pascal.

Hoe zit het overigens nu met RTL Duitsland wat hierboven genoemd wordt? Want als ziggo abonnee is dat ook gewoon te zien.

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Paskal » 13 mar 2013, 08:11

Ruben schreef:Volgens mij moet je alles in een van ziggo hebben om tv op je ipad te kunnen kijken. Zenderpakket maakt niet uit. Bedankt voor het lijstje Paskal.

Hoe zit het overigens nu met RTL Duitsland wat hierboven genoemd wordt? Want als ziggo abonnee is dat ook gewoon te zien.
Graag gedaan! RTL Duitsland zendt alle kwalificaties en races live uit, maar dat Duitse commentaar :kotsen: Voor zover ik weet zit RTL Dld inderdaad wel bij Ziggo in het pakket, maar bij UPC weer niet tenzij je een abonnement uit de prehistorie hebt zoals ik in mijn andere huis heb (UPC Royaal heette dat volgens mij).

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Metchu » 13 mar 2013, 09:21

ik heb sinds kort een Dream Box, dus ook sport1! dus ik ga lekker genieten! :tong:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39593
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Arthur » 13 mar 2013, 11:46

Ah, RTL D! Die kan ik wel gewoon "tapen". Dan wordt het die, voor de "veiligheid" :D

Gebruikersavatar
Chris van S.
Berichten: 2065
Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
Locatie: Reeuwijk

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door Chris van S. » 13 mar 2013, 13:03

Vorige week heb ik bij UPC gewoon sport1 besteld (+ gelijk maar UPC horizon, maar dat terzijde). Eerste 3 maanden 5 euries daarna 15 eurie per maand. En sport1 is gewoon op te zeggen als seizoen is afgelopen. Bij voorkeur kijk ik ook het liefste BBC maar wil gewoon kunnen kijken, geen gezeik. Dan kost het maar beetje geld.

indobesar
Berichten: 9976
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Formule 1 volgend jaar bij Sport 1

Bericht door indobesar » 13 mar 2013, 13:09

Ruben schreef:
Wouter81 schreef:Sport1 abo hier inmiddels ook geregeld. Ziet er op papier toch wel erg goed uit hoor. Geen reclames, Olav Mol op locatie, ex-coureurs als sidekick commentators, meerdere camera's/zenders....

Wat me nog niet duidelijk is of je met een Sport 1 abo (bij Ziggo in dit geval) de races ook op de iPad kunt bekijken. Wel relaxt bij de nachtelijke races... :)
Volgens mij moet je alles in een van ziggo hebben om tv op je ipad te kunnen kijken. Zenderpakket maakt niet uit.

Bedankt voor het lijstje Pascal.

Hoe zit het overigens nu met RTL Duitsland wat hierboven genoemd wordt? Want als ziggo abonnee is dat ook gewoon te zien.
Ziggo TV + Internet is voldoende om TV te kijken op de iPad, iPhone, iPod. :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten