ASSEN The BATTLE HIELKE VS ANDRE!

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie

Wie heeft de DF battle van het jaar gewonnen? Wie was het snelst op Assen

Andre
51
72%
Hielke
20
28%
 
Totaal aantal stemmen: 71

Online
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: ASSEN The BATTLE HIELKE VS ANDRE!

Bericht door Hielke » 23 okt 2012, 13:35

Met langzamere objecten op de baan weet jij over het algemeen wel raad! :lol:

Ik verwacht dat het deze dag niet erg druk met normale inschrijvingen zal worden. Het raceseizoen is voorbij waardoor de competiterijders niet langer de behoefte hebben om af te stellen en/of te trainen. Dat je net in je snelle rondjes met langzaam verkeer te maken krijgt hoort er nu eenmaal bij. Heb je volgend jaar weer een kans :)

Alfa Nord
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jul 2009, 16:55

Re: ASSEN The BATTLE HIELKE VS ANDRE!

Bericht door Alfa Nord » 23 okt 2012, 13:43

Hielke schreef:Met langzamere objecten op de baan weet jij over het algemeen wel raad! :lol:

Ik verwacht dat het deze dag niet erg druk met normale inschrijvingen zal worden. Het raceseizoen is voorbij waardoor de competiterijders niet langer de behoefte hebben om af te stellen en/of te trainen. Dat je net in je snelle rondjes met langzaam verkeer te maken krijgt hoort er nu eenmaal bij. Heb je volgend jaar weer een kans :)
Ha, ha, ja maar het is nu niet mijn eigen auto, moet een beetje voorzichtig met andermans spullen zijn :tooth:
Ok, we zullen het zien, ik wacht nog even af hoe één en ander geregeld word voor ik mijn naam op de lijst zet.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: ASSEN The BATTLE HIELKE VS ANDRE!

Bericht door GTRene » 23 okt 2012, 13:59

wellicht zorgen dat in de auto of auto's ook een goede kamera (go pro ofzo? geen verstand van)
hangt en zo'n kastje dat de ronde tijden e.d. noteert zodat je ook data kan terug zien en of kan laten zien dat je veel hinder hebt gehad van verkeer ofzo? en eventueel wat nwe ronde kansen krijgt?
maar ook om later op DF de snelste rondes te laten zien e.d.

Gebruikersavatar
daNpy
Berichten: 5980
Lid geworden op: 06 nov 2009, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: ASSEN The BATTLE HIELKE VS ANDRE!

Bericht door daNpy » 23 okt 2012, 14:38

Voor een leuke vergoeding kan ik wel wat tegenstanders 'in de weg rijden' :hosanna:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten