harc vrijrijden

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

harc vrijrijden

Bericht door alt » 25 sep 2012, 12:40

Wie gaat a.s. vrijdag bij de harc vrijrijden?
Heb mij ingeschreven.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: harc vrijrijden

Bericht door RVV » 25 sep 2012, 12:57

Waarom maandag niet bij ons? DF?

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: harc vrijrijden

Bericht door alt » 25 sep 2012, 13:36

Rico, zal kijken of ik maandag vrij zal kunnen nemen?
Laat je dat in het weekeinde weten.

Het leuke voor mij bij harc is, dat ik er gelijkwaardige auto's rijden in de monoposto klasse.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: harc vrijrijden

Bericht door Roy RS » 25 sep 2012, 13:43

alt schreef:Rico, zal kijken of ik maandag vrij zal kunnen nemen?
Laat je dat in het weekeinde weten.

Het leuke voor mij bij harc is, dat ik er gelijkwaardige auto's rijden in de monoposto klasse.

hmm, je avatar ziet er uit alsof er weinig meer gereden wordt, afgebrand? Hoe is dat gekomen joh?

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: harc vrijrijden

Bericht door RVV » 25 sep 2012, 14:20

alt schreef:Rico, zal kijken of ik maandag vrij zal kunnen nemen?
Laat je dat in het weekeinde weten.

Het leuke voor mij bij harc is, dat ik er gelijkwaardige auto's rijden in de monoposto klasse.
Ah kan ik me iets bij voorstellen! Mischien tot maandag en anders veel rijplezier vrijdag :thumbup:

Gebruikersavatar
RJay
Berichten: 3708
Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
Locatie: Velserbroek

Re: harc vrijrijden

Bericht door RJay » 25 sep 2012, 15:10

Rijdt er bij de HARC ook gelijkwaardig aan die Ligier dan? :kikker:

Ga je nog WEK rijden met die auto?

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: harc vrijrijden

Bericht door alt » 25 sep 2012, 19:09

Nee, ik ga niet rijden in een serie, heb geen talent, ben te oud en heb weinig tijd, wel plezier in het rijden.
De auto is veel sneller dan ik ben, dus ben sneller als ik in een toerwagen zou rijden.
Wat vooral leuk is aanhet rijden met een openauto, is het beleven van het rijden als met een motorfiets.
Wat ik wel mis is het heerlijk schuin gaan in de bochten.
Vond en vind nog steeds de techniek het meest interessantst deel van de motorsport.
Vond vooral in de jaren 60 was de motorsport het mooist, met inhoudsklasse en niet de merkklasse waarin men treintje rijdt en waar het om de rijders gaat.
Misschien aardige jongens, maar geef mij vrouwen.
Destijds zag allerlei merken rijden in een klasse, dan wist je welke auto maandag zou kunnen gaan kopen.
Maar deze tijd is geweest.
Nu lekker trackday's rijden.
Kwam laatst Ton Strous senior (78 jaar) tegen, hij was aan het trainen met de westfield cupracer.
Hij ging als gastrijder in de radicalcup meerijden en wilde 2 seconden langzamer zijn als zijn zoon,
Of het hem gelukt is weet ik niet, want een paar dagen geleden kwam ik hem nog tegen op Spa maar ben vergeten het aan hem te vragen,
Ik hoop dat ik ook nog met zijn leeftijd nog op het circuit kan rijden.

Gebruikersavatar
RJay
Berichten: 3708
Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
Locatie: Velserbroek

Re: harc vrijrijden

Bericht door RJay » 25 sep 2012, 22:53

alt schreef:Nee, ik ga niet rijden in een serie, heb geen talent, ben te oud en heb weinig tijd, wel plezier in het rijden.
De auto is veel sneller dan ik ben, dus ben sneller als ik in een toerwagen zou rijden.
Wat vooral leuk is aanhet rijden met een openauto, is het beleven van het rijden als met een motorfiets.
Wat ik wel mis is het heerlijk schuin gaan in de bochten.
Vond en vind nog steeds de techniek het meest interessantst deel van de motorsport.
Vond vooral in de jaren 60 was de motorsport het mooist, met inhoudsklasse en niet de merkklasse waarin men treintje rijdt en waar het om de rijders gaat.
Misschien aardige jongens, maar geef mij vrouwen.
Destijds zag allerlei merken rijden in een klasse, dan wist je welke auto maandag zou kunnen gaan kopen.
Maar deze tijd is geweest.
Nu lekker trackday's rijden.
Kwam laatst Ton Strous senior (78 jaar) tegen, hij was aan het trainen met de westfield cupracer.
Hij ging als gastrijder in de radicalcup meerijden en wilde 2 seconden langzamer zijn als zijn zoon,
Of het hem gelukt is weet ik niet, want een paar dagen geleden kwam ik hem nog tegen op Spa maar ben vergeten het aan hem te vragen,
Ik hoop dat ik ook nog met zijn leeftijd nog op het circuit kan rijden.
Talent, leeftijd, boeit allemaal weinig, als je nog maar lol hebt in wat je doet :) Het leven is te kort om geen lol te hebben.
Die Ligier is uberhaupt een auto die sneller is dan de meeste mensen, zou het wel een uitdaging vinden om met zo'n auto eens Spa te doen :df:
Techniek interesseert mij ook mateloos, maar als rijder, rij ik liever in een eenheidsklasse. Dat ik sneller ben dan die met zoveel pk meer en die met zo veel pk dat weet ik inmiddels wel met de bmw, maar ik ben dit jaar volvo cup gaan rijden om mezelf ook als rijder te ontwikkelen. (die bmw gooi je gewoon weer een maandsalaris tegenaan en voila, hij is sneller). :) Maar dat is mijn bezigheid met de sport.
En ik hoop zeker ook dat ik over 53 jaar nog circuit zal rijden, die mensen hebben het goed getroffen hoor.
Eerst hopen dat de autosport zoals we hem kennen dan nog bestaat.....

Ga je nog een keer in het weekend met de Ligier rijden? Zou wel een passagiersritje willen heel stiekem. :ninja:

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: harc vrijrijden

Bericht door alt » 26 sep 2012, 07:56

Heb de de cilinder van de brandblusser al verplaatst en nu nog een stoeltje schuimen en extra gordels plaatsen.
Maar er kan enkel een klein, mager mannetje naast me, al hoewel ik maar in 172 ben.
Ik vind het leuk als iemand meerijd, wat daarom heb de ligier ook gekocht, niet allen voor mezelf.
Anders had ik een formule auto gekocht, een formule renault is zeker betaalbaar.
Rjay, ik weet niet hoe groot je bent, maar je bent welkom.

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: harc vrijrijden

Bericht door alt » 26 sep 2012, 07:58

Roy rs, kijk hier even op, dan begrijp je mijn avatar.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 10&t=24118

Gebruikersavatar
RJay
Berichten: 3708
Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
Locatie: Velserbroek

Re: harc vrijrijden

Bericht door RJay » 26 sep 2012, 10:15

alt schreef:Heb de de cilinder van de brandblusser al verplaatst en nu nog een stoeltje schuimen en extra gordels plaatsen.
Maar er kan enkel een klein, mager mannetje naast me, al hoewel ik maar in 172 ben.
Ik vind het leuk als iemand meerijd, wat daarom heb de ligier ook gekocht, niet allen voor mezelf.
Anders had ik een formule auto gekocht, een formule renault is zeker betaalbaar.
Rjay, ik weet niet hoe groot je bent, maar je bent welkom.
1.70, niet heel mager maar ook niet dik :) We hebben elkaar wel vaker gesproken, toen je nog de XTR had.
Heb zelfs nog onder de Olie van die auto gezeten omdat er bij de kop een boutje weg was. :kikker:

Jeroen K.
Berichten: 1820
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
Locatie: momenteel geen :/

Re: harc vrijrijden

Bericht door Jeroen K. » 27 sep 2012, 09:26

RJay schreef:
alt schreef:Heb de de cilinder van de brandblusser al verplaatst en nu nog een stoeltje schuimen en extra gordels plaatsen.
Maar er kan enkel een klein, mager mannetje naast me, al hoewel ik maar in 172 ben.
Ik vind het leuk als iemand meerijd, wat daarom heb de ligier ook gekocht, niet allen voor mezelf.
Anders had ik een formule auto gekocht, een formule renault is zeker betaalbaar.
Rjay, ik weet niet hoe groot je bent, maar je bent welkom.
1.70, niet heel mager maar ook niet dik :) We hebben elkaar wel vaker gesproken, toen je nog de XTR had.
Heb zelfs nog onder de Olie van die auto gezeten omdat er bij de kop een boutje weg was. :kikker:
toen kwam je nog voor mijn helm vragen jay, zodat je ook mee kon rijden in de XTR! :P

Gebruikersavatar
N!co
Berichten: 390
Lid geworden op: 06 aug 2008, 11:57
Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650

Re: harc vrijrijden

Bericht door N!co » 09 mei 2013, 22:15

Morgen nog iemand rijden bij de HARC?

Gebruikersavatar
alt
Berichten: 3016
Lid geworden op: 02 mei 2010, 19:31

Re: harc vrijrijden

Bericht door alt » 10 mei 2013, 13:57

Nee, kapotte dynamo.
Gisteren op Assen gereden, geen vermogen.
Wat blijkt, reed op de accu, de dynamo lade niet bij.
Dacht al had zelfs moeite om golfjes bij te houden.

Gebruikersavatar
N!co
Berichten: 390
Lid geworden op: 06 aug 2008, 11:57
Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650

Re: harc vrijrijden

Bericht door N!co » 10 mei 2013, 20:01

Das pech Alt.

Ik heb vandaag iedergeval lekker gereden. Het was weer rustig in groep 1, straat auto's, max. een man of 15. :df:

Gebruikersavatar
Alexsti
Berichten: 1061
Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Re: harc vrijrijden

Bericht door Alexsti » 10 mei 2013, 20:24

Ik zag je gaan , je ging lekker ! :df:

Gebruikersavatar
N!co
Berichten: 390
Lid geworden op: 06 aug 2008, 11:57
Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650

Re: harc vrijrijden

Bericht door N!co » 13 mei 2013, 20:47

Had het naar me zin idd. :)

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eric Z, HarryC, k33z, Peter-Paul, tomgtr en 153 gasten