Vandaag op Bedford Autodrome geweest, kijken bij een Engelse Track Day.
Dat gaat qua regels toch wel heel serieus tov NL (dat was ook DE reden om te gaan kijken, wie zit er nou graag met 30 graden op een terrasje voorbijrazende auto's te kijken?)
Ik wil n.l. dit jaar nog proberen om Brands Hatch, Silverstone en Donington te doen en onze vrinden van DF komen daar (nog?) niet.
Is er al een topic met een interessepeiling voor meer internationale circuits?
Het begint al bij de briefing, die is er
Inhalen alleen met 'toestemming', op het rechte stuk en alleen a.d. linker kant.
Uiteindelijk valt het redelijk mee, 'het rechte stuk' is een rekbaar begrip.
'Toestemming' vatten sommigen op als 'de ander gaat iets naar rechts zodat je er langs kan' en anderen wachten echt op een signaal met een richtingaanwijzer.
Wel wordt er vrij strikt vastgehouden aan alleen links inhalen, maar daar valt mee te leven.
De verhouding met/zonder kenteken is ook heel anders, op bijna alles zat een kenteken.
Ook op een Ultima met Corvette LS7 blok en een Atom met turbocharged Honda blok
Die eerste was trouwens van een aardige kerel, had 'm gekocht/gebouwd omdat z'n vrouw een Porsche GT3RS heeft en sneller was
Er werd nog meer geluld als in NL, sommigen hebben maar 3 rondjes gedaan, ieder z'n hobby.
Gezien ik met de daily was heb ik ook heel wat afgeluld, beetje integreren
Ook nog een tijdje zitten ouwehoeren met de vorige eigenaar van mijn Noble; hij heeft nu een wat meer gekietelde, met 500 pk
edit:
Wat rondjes met een Porker 964 C2: