Doornbos versus Muermans

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Doornbos versus Muermans

Bericht door Luco » 27 okt 2012, 22:40

Dennis Cavallino schreef:
Dennis Cavallino schreef:Beetje flauw om Doornbos nu helemaal af te zeiken.

Die jongen heeft destijds een aardige topsport mentaliteit gehad. Hij heeft autosport op zeer late leeftijd geleerd en dat zeer professioneel aangepakt, bij één van de beste leerscholen ter wereld, en het hoogst haalbare eruit gehaald. Dat er allerlei schimmige constructies nodig zijn is inherent aan de sport en de bijbehorende hoge bedragen die ermee omgaan. Doornbos had duidelijk zijn financiële zaakjes/afspraken niet op orde als ik de uitspraak van de rechter mag geloven, daarom is zijn BV nu failliet en zijn race carrière over. Verder zal hij zoals zovelen die ooit failliet zijn verklaard doorgaan met z'n leven, omdat 'ie nu eenmaal niet privé failliet is. Verder hoeven we met de familie Doornbos geen medelijden te hebben. Met Muermans ook niet. Het is goed dat rechters hierin kunnen bemiddelen, dan hoeft de media en 't plebs dat niet te doen.
Soms zou ik willen dat ik rijk werd door altijd en overal een mening over te hebben! :lol:


En, eerlijk is eerlijk, ik had de uitkomst ook niet verwacht. Zo zie je maar hoe je door de media wordt gehersenspoeld.
Volgens mij heeft de rechter nu alleen maar gezegd dat het faillissement niet uitgesproken had mogen worden omdat er maar 1 schuldeiser is, dus niet of de schuld terecht is of niet.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Doornbos versus Muermans

Bericht door Petrolhead Tom » 27 okt 2012, 22:43

Dat is inderdaad de volgende kwestie.

Gebruikersavatar
G Kolkman
Berichten: 2636
Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Locatie: Eindhoven

Re: Doornbos versus Muermans

Bericht door G Kolkman » 28 okt 2012, 16:00

Dutch schreef:
Ti-Tourist (Erik) schreef:
Robin schreef:Tja.

Andere vraag. Wat doet Christijan Albers tegenweoordig eigenlijk?
Afentoe LMES rijden in een LMP2 voor Lotus, dacht ik.
Dat in ieder geval niet.
Deze zomer 1 keer ingestapt toch?

Verder papa zijn als ik het zo lees, en pas geleden was ie ook co-commentator bij de DTM. Daarin mompelde die nog wel iets van een comeback daar maar dat weet ik niet 100% zeker.

Gebruikersavatar
busby
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 mar 2009, 14:40

Re: Doornbos versus Muermans

Bericht door busby » 14 jan 2013, 22:28


ErikS
Berichten: 18531
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Doornbos versus Muermans

Bericht door ErikS » 15 jan 2013, 08:02

Lol, en BMW wil niet winnen dit jaar?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 275 gasten