Zou het hierbij blijven..........

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12544
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Zou het hierbij blijven..........

Bericht door Downforce Hans » 24 apr 2012, 22:36

Het geld is overgemaakt, hij heeft twee keer gereden zou dit het begin van het einde zijn? http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/27 ... dens-test/

Richardt.
Berichten: 6491
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Zou het hierbij blijven..........

Bericht door Richardt. » 24 apr 2012, 22:47

Leuk test en derde coureur bij zo'n team. Ook leuk dat er nog een handvol test coureurs zijn die ook een zak met geld meenemen. Maar als het team verder alsnog niet genoeg geld heeft om fatsoenlijk te testen dan weet je dat het weg gegooid geld is.

Met alle respect, ik gun het v/d Garde best. Maar het is gewoon geen topper. In elke klasse is ie wel vooraan te vinden, maar te vaak heeft ie pech, een ongeluk of presteerd hij gewoon niet goed genoeg. Daarmee red je het tegenwoordig niet.

Tegenwoordig moet je alles winnen wat er te winnen valt voor je 20e, jaartje een klasse combineren met een contract als derde coureur bij een top 5 team en hopen dat je de kans krijgt (plus de nodige miljoenen)

Gebruikersavatar
Booooh
Berichten: 3416
Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Locatie: https://dbf.nl

Re: Zou het hierbij blijven..........

Bericht door Booooh » 24 apr 2012, 22:57

Best duur een paar rondjes in een F1 auto, een ruimtereisje is goedkoper volgens mij ;) ...

Gaat hem niet worden met vd Garde vrees ik, het interesseert me overigens geen reet maar voor die gozer zelf natuurlijk wel een domper ...

Ben

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12544
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Zou het hierbij blijven..........deel 2

Bericht door Downforce Hans » 25 apr 2012, 20:30


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten