Algemeen Aprisco cup topic

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Algemeen Aprisco cup topic

Bericht door Andre » 23 apr 2011, 01:15

Vandaag de eerste race van de Aprisco cup 2011.

En het was fantastisch. Mega genoten. Ik moest werkelijk alles geven om voorin te zitten. Ik reed samen met wouter die vandaag zijn eerste officiele race heeft gereden en hij heeft mega gestreden. Hij lachte mij vaak uit dat ik helemaal gebroken uit een raceauto kwam. Nou, ik heb hem vandaag ook gezien de overal was compleet nat van het (angst zweet) lol. Maar gestreden heeft ie en zeer goed gereden kan niks anders zeggen.

De competitie is heftig. Bumper aan bumper spiegel aan spiegel. Niet racen met mega dikke dure auto s en grote sigaren, nee gewoon puur ouderwets met het mes tussen de tanden je plaats veroveren en verdedigen.

Zeer leuke groep mensen onder elkaar waar je bij ieder zo de pitbox kan binnenlopen. Iedereen wil mekaar helpen waar nodig. Het is de DSC gezelligheid maar het racen is van een hele andere orde. Dit deed me weer denken aan de 130i cup maar dan beter. Geen CPZ haantjes gedrag, geen bumpers die over de hoofdtribune vlogen, geen arrogante organisatie. Nee gewoon een evenement georganiseerd met een Noordelijke nuchterheid maar met een goeie portie competitie erbij. Heerlijke combinatie.

Hier alvast wat uitslagen.

kwalificatie.

http://www.raceresults.nu/uitslagen/201 ... icatie.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

race 1

http://www.raceresults.nu/uitslagen/201 ... ce%201.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

race 2

http://www.raceresults.nu/uitslagen/201 ... ce%202.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Onboard beelden

Race 1



Post van Reind hieronder met algemene informatie:

Wat een hoop leuke reacties op de BMW Apriscocup. Ik rij al wat jaartjes mee in de Cup en vindt het leuk dat er hier op DF zoveel interesse in is (bedankt Andre :thumbup: ).

Omdat dit het algemene Apriscocup topic is wil ik het voor de geïnteresseerde een beetje verrijken met wat relevante informatie.

Kosten:
Inschrijfgeld € 350
Eenmalige bijdragen motorcomputer € 50

Andere eventuele kosten op circuit:
Setje Toyo’s €700
Pitbox: €90

Aprisco Weetjes:
- Het reglement voor 2011is aangescherpt en word streng gecontroleerd;
- De ECU's (motorcomputers) zijn verzegeld en worden tijdens de keuring uitgegeven. Er zijn 2 type computers namelijk: Vanos en Niet-Vanos;
- Het reglement is hier te vinden: http://acnn.nl/userfiles/ACNN%20BMW%20E ... 202011.pdf
- De rijders gaan gemoedelijk met elkaar om en helpen elkaar waar nodig. Wanneer je contact met een andere rijder heb gehad tijdens een race meld je dat gezamenlijk bij de wedstrijdleider;
- De middenmoot rijdt hele andere tijden dan de kopgroep maar hebben ook veel onderlinge strijd;
- Het gemiddeld aantal auto’s aan de start in 2010 was 22. Met 28 inschrijvingen tijdens de eerste race in 2011 is het aantal deelnemers flink gestegen;
- Een BMW Apriscocup auto is gezien de populariteit van de cupwaardevast;
- Er is een banden service die het mogelijk maakt op het circuit banden te kopen en worden dan direct gemonteerd.


Aprisco Weetjes uit eigen ervaring:
- Als je gewend bent voorin een klasse te rijden kun je dat ook met een frisse auto in de Aprsicocup;
- Originele remmenafmeting slijten hard maar met het juiste materiaal houden ze het qua remvermogen prima uit;
- Wanneer je je Toyo’s echt mishandeld kun je er alsnog 2 wedstrijddagen mee rijden;
- Op een racedag verstook je ongeveer 100 liter super plus;
- Versnellingsbakken gaan nooit stuk. Wiellagers, aandrijfassen, diffrubbers, draagarmen etc wel…
- Autosport is duur!! Maar binnen de autosport is de Apriscocup dan wel relatief goedkoop. De kosten van een seizoen voorin racen is volledig afhankelijk van hoe je het aanpak. Heb je een ambulance en trekauto (liefst busje)?, sleutel je veel zelf?, ben je pietje precies?, hou je van gadgets? etc!! Maar met 10K kun je een heel eind komen.
- Bij koopman racing, racing Assen, Caspers track kun je volgens mij wel auto’s huren.
- Je kunt voor een cupauto best veel afstellen;
- Een headsetje is toch wel handig;


En nog een filmpje van een racecollega van de eerste race.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y5mfhM4- ... re=related[/youtube]
Laatst gewijzigd door Andre op 24 apr 2011, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Oof
Berichten: 1404
Lid geworden op: 24 aug 2008, 15:43
Auto: XC60 T8 #IKEA

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Oof » 23 apr 2011, 01:40

Zie ik het goed in de resultaten, hebben jullie de tweede race gewonnen? :df:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door RVV » 23 apr 2011, 07:43

Mooie resultaten hoor, gefeliciteerd Wouter en Andre :thumbup:

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Downforce Hans » 23 apr 2011, 09:13

Gefeliciteerd mannen :thumbup:

Van Wouter wist ik het wel dat hij het in zich had maar die diep fries was voor mij de onzekere factor..... :mrgreen:

Goedemans
Berichten: 191
Lid geworden op: 11 okt 2009, 13:07

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Goedemans » 23 apr 2011, 09:16

Gefeliciteerd Andre en Wouter :clap:

Dat zijn snelle tijden die jullie hebben gereden. Hebben jullie de auto zelf opgebouwd en afgesteld? Wat voor een diff zit erop?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door GTRene » 23 apr 2011, 09:27

gefeliciteerd mannen, wat gaaf zo te horen, althans alles er om heen, leuke sfeer zo te horen en zware gevechten :df:

@Andre is dat die auto waar je zo anders mee rijd dan bv je 130i? of porsche? die 2 rijd je rustig/clean, ander filmpje van jou in zo'm beemer ga je echt alles en veel ruwer/drukker zeg maar, vandaar dat zweten :lol:

dus weer wat kilo's er af na echt werken met je kar :mrgreen: :thumbup: leuk man.


Wouter ken ik zo niet qua rijden.

Aernoudt
Berichten: 3957
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
Locatie: fwd sucks

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Aernoudt » 23 apr 2011, 09:33

Goed bezig :thumbup:

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Knot » 23 apr 2011, 09:38

Is er gister niet van gekomen om te gaan kijken helaas maar moet ik de volgende keer zeker doen zie ik. Mooie resulaten hoor, Andre/Wouter en Reind prachtig in de top, Laurens 2e race ook goede verbeteringen.

Ben erg beniewd naar de onboard beelden zeg, zoveel en zo lang mogelijk materiaal online svp, zou er bijna voor willen betalen :) !!

Gebruikersavatar
René
Berichten: 328
Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:13
Locatie: Leeuwarden

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door René » 23 apr 2011, 09:53

Gefeliciteerd!
Zodra ik weer wat tijd heb maar eens gaan kijken, zo te lezen zijn het leuke races!

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Reind » 23 apr 2011, 10:45

Was voor mij ook een zeer geslaagde eerste wedstrijd van het seizoen. Ik had een beetje een valse start. Afgelopen winter de auto helemaal opnieuw opgebouwd en tijdens de laaste DF trackday op Assen had ik de shakedown. Loopt in de derde ronden mijn motor in de soep :bag: En de afstelling was nog lang niet naar wens.

Auto was afgelopen dinsdag pas weer klaar dus ik ging niet vol vertrouwen de wedstrijddag in. Is de motor wel goed?, krijg ik de weglliging wel goed?, zit alles wel perfect in elkaar?

Begon niet echt lekker in de VT. Maar reed toch de 5de tijd. Viel dus niet tegen maar er zat veeel onbalans in de auto. Aanremmen was echt een uitdaging en extreem veel onderstuur bij het insturen van rechter bochten. QF de 7de tijd, niet helemaal wat ik ervan verwacht had maargoed, kijkend naar de competitie en de onbalans niet eens zo slecht. En ik ben daarnaast meer een racer dan tijdrijder. Voor race 1 toch maar een nieuw setje banden halen, waren ze gewoon op :bag: Hopelijk haalde ik het einde van de dag met dit setje :hmmm:

Race 1:
Doelstelling was puur uitrijden en als het effe kan in de top vijf. Al snel duidelijk dat mijn motor op temperatuur veel vermogen verliest. Kachel op heet en standje 4 :oops: Oliekoeler voor het weekend was qua tijd niet meer te doen. Jammer want dat scheelt een hoop. Aan het eind van de race kon ik me toch weer melden bij de kopgroep. Van Renselaar en Wouter waren in heftig gevecht waardoor ik kon aansluiten. Heel heftig gevecht gehad met Wouter wat ik persoonlijk iets te lomp vond maargoed (moeten hele mooie beelden van zijn!!). Ben Wouter twee/drie keer voorbij gegaan maar op de rechte stukken kwam hij er net zo vrolijk weer voorbij :bag: Om schade te voorkomen de aanval gestaakt. Want zo lomp ging het.

Tussen de race 1 en race 2 de auto uitgewogen. Zat 70kg verschil in links/rechts voor :bignews: . Het spul een stuk in de goede richting gezet en met een goed gevoel aan race 2 begonnen.

Race 2:
3de plek was een prima uitgangspositie. Eerste 5 ronden waren helemaal super. Auto voelde veel beter aan en motor had ook nog het juiste vermogen. Heerlijk gestoeid met Andre. 3 dik over de rechte stukken :df: . Maar zoals verwacht werd de motor te heet en werd ik eenvoudig ingehaald op de rechte stukken. Aan het eind van de race weer sterk terug gekomen en als 2de geeindigd. Uiteindelijk 3de wegens straf (0,2 te snelle pitstop). Door uitwegen was ik gewoon 0,5 sneller per ronde.

Heb nu al weer zin de volgende race. Andre rijd erg sterk en is op dit moment de man to beat. Ben benieuwd of ik met wat aanpassingen bij hem in de buurt kan komen (of er voorbij).

Kortom: Het is gewoon een super cup met extreme mooie battles maar toch ook respect.
En wie o wie word kampioen?

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Knot » 23 apr 2011, 11:04

Snel die oliekoeler erop Reind en volledig uitwegen!

Ben benieuwd naar de beelden om het stukje lompheid te beoordelen... zou voor mij moeilijk zijn om me in te houden als ik mee zou rijden dat weet ik nu al maar het moet idd wel met respect gaan.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door GTRene » 23 apr 2011, 11:12

dat uitwegen doen ze dat met instellen per schokdemper/veren en dus druk verplaatsen?
verder kun je normaal gesproken toch niet zo veel bij bv een gewone kar?

Gebruikersavatar
Wouter
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 feb 2006, 00:09

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Wouter » 23 apr 2011, 11:21

Zo wat een top dag,

Gisteren mijn eerste race gemaakt waar diverse spanningen in waren.

In de vrije training even de auto aangevoeld en een tijd van 2.04.6 neer kunnen zetten in 2 ronden pushen.
We zaten er mooi bij in vergelijking tot de rest, maar goed je weet dan nog niet waar de rest van het veld mee rijd. het blijft dus spannend voor de kwalificatie.

Andre heeft de kwalificatie gereden met een eerste instantie een 3de tijd. de top zat op een paar tiendes van elkaar dus het gaat nog spannend worden dit jaar. de nummer 1 van de kwali werd achter aan op de grid gezet wegens een illegale computer. eerste startrij dus.

Andre heeft de start gedaan en ik het 2de gedeelte.
Nadat ik de pits uit kwam lag er 1 auto voor mij. deze kon passeren, maar dat was het probleem niet.
Het probleem ontstond in de binnenspiegel, van renselaar en rein kwamen eraan.

Vooral met van renselaar heftige gevechten gehad. continu de binnenkanten afdekken, opvangen en naar de volgende bocht. uiteinderlijk kon rein aansluiten en dat werd van renselaar teveel.

In de strubben raakten wij elkaar, wat op zich niet nodig was, uitgaande van de Strubben kon van Renselaar binnendoor komen en reed opzettelijk tegen de ander kant van mijn auto , ( actie 2) naar 1keer het gras ingedrukt te zijn bij 150 kon ik weer een beetje naast van Renselaar terug komen. op dat moment snijd hij mij af met het gevolg dat hij zichzelf en mij bijna elimineert voor de race.

Na de race gesproken met han en rein en die vinden dat als iemand sneller is je deze moet laten schieten. oke in het begin van de race kan dat een verstandigere keuze zijn, maar aan het eind blok ik wat ik waard ben en probeer ik ze clean op te vangen. Als dit niet meer mogelijk is kunnen we beter gaan dammen :D

Maar uit eindelijk een prachtige race gereden met het zweet letterlijk in de bilnaad ;)
Het wordt nog een spannend seizoen

top!!!

De actie met van Renselaar staat op film en kunnen jullie straks wel een oordeel over geven

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Hielke » 23 apr 2011, 11:27

Mooi verslag Reind. Je reed fantastisch en het was duidelijk te zien dat je op power iets tekort kwam.

Aprisco cup is geweldig. Top 5 rijders van de Apriscos rijdt de top 5 van bijv. de DSC helemaal zoek. Na een uur rijden zitten er nog bijna 10 auto's binnen een minuut. Super. Een echte rijders klasse.

Ik heb gisteravond al heel wat videobeelden bekeken. Maar ik kon er niet uit opmaken dat zich tussen jou en Wouter onregelmatigheden hebben voorgedaan. Nu was de camera in de auto van Andre/Wouter ook naar voren gericht, dus ik kon lang niet alles zien. Jammer dat je zelf geen beelden hebt. Videobewijs is met beperkte middelen te realiseren.

Zo staat ook het incident tussen Wouter en die oranje E36 (ben de naam van de rijder even kwijt) haarfijn op beeld. Wouter kreeg voor dat gevalletje een waarschuwing maar het is overduidelijk dat de andere rijder schuld had. Hij probeert na uitaccelereren haarspeld tot 3 keer toe Wouter het gras in te rijden. Dat lukt 'm deels maar dat ie door z'n eigen onreglementaire acties er niet met grote kleerscheuren vanaf is gekomen mag een wonder heten. Die beelden zullen vandaag wel via youtube beschikbaar worden.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Hielke » 23 apr 2011, 11:34

GTRene schreef:dat uitwegen doen ze dat met instellen per schokdemper/veren en dus druk verplaatsen?
verder kun je normaal gesproken toch niet zo veel bij bv een gewone kar?
Ik denk dat je bij een gewone auto met relatief slappe veren niet zoveel fout kunt doen. Bij een racer met harde veren kan het zo voorkomen dat een van de wielen sterk ontlast wordt. Bij maximaal uitremmen is dat niet lekker.

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10771
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Joy » 23 apr 2011, 11:36

Goed bezig mannen. Kom maar op met die filmpjes. De vorige heb ik ook grijs gekeken. :banaan:

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Downforce Hans » 23 apr 2011, 11:49

Hielke schreef:Mooi verslag Reind. Je reed fantastisch en het was duidelijk te zien dat je op power iets tekort kwam.

Aprisco cup is geweldig. Top 5 rijders van de Apriscos rijdt de top 5 van bijv. de DSC helemaal zoek. Na een uur rijden zitten er nog bijna 10 auto's binnen een minuut. Super. Een echte rijders klasse.

Ik heb gisteravond al heel wat videobeelden bekeken. Maar ik kon er niet uit opmaken dat zich tussen jou en Wouter onregelmatigheden hebben voorgedaan. Nu was de camera in de auto van Andre/Wouter ook naar voren gericht, dus ik kon lang niet alles zien. Jammer dat je zelf geen beelden hebt. Videobewijs is met beperkte middelen te realiseren.

Zo staat ook het incident tussen Wouter en die oranje E36 (ben de naam van de rijder even kwijt) haarfijn op beeld. Wouter kreeg voor dat gevalletje een waarschuwing maar het is overduidelijk dat de andere rijder schuld had. Hij probeert na uitaccelereren haarspeld tot 3 keer toe Wouter het gras in te rijden. Dat lukt 'm deels maar dat ie door z'n eigen onreglementaire acties er niet met grote kleerscheuren vanaf is gekomen mag een wonder heten. Die beelden zullen vandaag wel via youtube beschikbaar worden.
Hielke, hou is op joh prutser.........

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Andre » 23 apr 2011, 11:50

Van Renselaar en Wouter hebben mekaar inderdaad even geraakt. Wouter kreeg daarvoor ook nog officiele waarschuwings vlag en moest bij de wedstrijdleiding komen. Volledig onterecht!!! En het bewijs komt vandaag nog online. Het is juist zo mooi dat je camera s onboard hebt. Wij filmen altijd de hele race in HD dus alles is meer dan goed te volgen:). We hadden nu een camera uitgeleend, anders filmen we zowel voor als achter. Met filmen zie je altijd meer.

Reind we hebben inderdaad mooie strijd gehad de beelden met wouter zijn ook super gelukt ik zie daar persoonlijks niks verkeerd aan maar daar mag men straks zelf over oordelen als de beelden online komen. Ik heb zelf in de 130i cup gereden en daar werden ook altijd de binnenkanten afgedekt. Zo heb ik dat ook geleerd en zo heb ik dat wouter ook bijgebracht en ik heb mega maar dan mega genoten van zijn ronden met van renselaar en met jou. De mensen die op het dak stonden vonden het prachtig reind. Wij racers zijn de entertainers van de dag. Het schouwspel was prachtig net zoals onze eerste 5 ronden met van renselaar op kop en jij weer achter mij. Ik was ook mega aan het verdedigen. De verhalen die ik heb opgevangen dat het een prachtig schouwspel was. Ik kon van renselaar ook niet voorbij die blokte ook mega goed. Reind ik zat echt met een smile achter het stuur zo heb ik genoten van de eerste 5 ronden. Ik heb van Renselaar ook per ongeluk geraakt in de hairpin. Ik dacht dat ik een gaatje zag, van renselaar stuurt in we raakten elkaar. Later hebben we mekaar gesproken was niks aan de hand. Ik snap het wel, wouter is een nieuwkomer nog niet bekend in de racewereld en dan is ie doelwit zeker als je ook nog voorin rijdt bij de gevestigde orde. In mijn ogen heeft ie alles redelijk goed uitgevoerd zoals ik hem dat geleerd heb. Ik heb van hem genoten op het dak en meerderen met mij!!!

Wij rijden voor Autosport Assen. Die hebben de aprisco auto opgebouwd. Ik doe wel eens wat werk voor ADS en zo leerde ik Rene Kruger en Peter Drent kennen. Het klikte eigenlijk meteen. Zo begonnen de gesprekken over de Aprisco cup. Ze bouwen race auto s en racen zelf mee en ze zorgen voor de reserve onderdelen voor de verschillende raceklasses. Maar in een uitzonderlijke situatie hebben ze een 2e auto klaargezet voor wouter en mij.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11436
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Hielke » 23 apr 2011, 12:10

Hans, ik een prutser?

Je wilt daarmee toch niet zeggen dat ik "nog geen deuk in een pakje boter rijdt" he? Want dan hebben we pas een probleem :lol:

Gebruikersavatar
Reind
Berichten: 2663
Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door Reind » 23 apr 2011, 13:00

Moet zeggen dat het hele verhaal met Wouter ook wel uit frustratie was omdat ik vermogen tekort kwam en daardoor het telkens net niet redden. Aan de andere kant is de Apriscocup opgezet als low budget cup. Er word geacht van de rijders dat het risco op flinke schade word beperkt. Laat elkaar leven zegmaar........

Ik vind dat een goede gedachte. Als een rijder in de Apriscocup zijn auto opvouwd kan dat grote gevolgen hebben voor zijn seizoen of misschien wel zijn racehobby. Het loopt gewoon altijd weer flink in de centen.

Dat gevecht tussen Van Renselaar en Wouter was wel wa meer dan een beetje blokken. Ik liep iets van 3 seconden per ronden in. Niet dat ik dat zo erg vond vond maar het zag er vanuit mijn positie wat extreem uit voor Apriscocup.

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Aprisco cup Brilliant!!!!

Bericht door steve smith » 23 apr 2011, 13:23

Hielke schreef:Hans, ik een prutser?

Je wilt daarmee toch niet zeggen dat ik "nog geen deuk in een pakje boter rijdt" he? Want dan hebben we pas een probleem :lol:
Ja.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Aprisco cup Brilliant!!!! [algemeen Aprisco cup topic]

Bericht door RVV » 23 apr 2011, 13:31

Zou leuk zijn als dit topic een beetje verschoond bleef van bitchfights tussen DF'ers die niet mee doen aan de Apriscocup :thumbup:

Andre
Berichten: 11225
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: Aprisco cup Brilliant!!!! [algemeen Aprisco cup topic]

Bericht door Andre » 23 apr 2011, 13:38

Hielke zegt:

Aprisco cup is geweldig. Top 5 rijders van de Apriscos rijdt de top 5 van bijv. de DSC helemaal zoek. Na een uur rijden zitten er nog bijna 10 auto's binnen een minuut. Super. Een echte rijders klasse.

Aprisco cup is niet geweldig het is brilliant. Maar deze zin van jou moet ik toch even op reageren. Ik ben ook een ongelooflijke liefhebber van cup racen mits het sportief gaat en geen beuk klasse is. En dat we geen illegale auto s aan de start hebben. Maar een 400 plus pk auto op hoge snelheid op max attack rijden is nog wel even van een hele andere orde qua moeilijkheids graad. Ik snap ook wel als je top 5 van de dsc in de aprisco zet dat ze achteraan gaan meestrijden, want hier komt heel precies en gaat het om tienden. Ik ben inderdaad meer een liefhebber van racen in cup verband de spanning en in een groepje rijden is mega fun. Maar een 400 plus pk auto op max attack over de baan sturen is weer een heel andere uitdaging en dat vindt ik ook uitermate mooi. Reind/wouter hebben jij nog budget over dan gaan we porsche supercup doen:) Hans heb je nog wat H2O budget over:)
Laatst gewijzigd door Andre op 23 apr 2011, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12543
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Re: Aprisco cup Brilliant!!!! [algemeen Aprisco cup topic]

Bericht door Downforce Hans » 23 apr 2011, 13:39

RVV schreef:Zou leuk zijn als dit topic een beetje verschoond bleef van bitchfights tussen DF'ers die niet mee doen aan de Apriscocup :thumbup:
Dat zou leuk zijn, maar het leven is nou eenmaal niet altijd leuk :mrgreen:

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Aprisco cup Brilliant!!!! [algemeen Aprisco cup topic]

Bericht door steve smith » 23 apr 2011, 14:01

Vraag:
Andre' schreef:Hans heb je nog wat H2O budget over:)
Antwoord:
Hans schreef:Dat zou leuk zijn, maar het leven is nou eenmaal niet altijd leuk
:angel:

Hij spaart voor een feestje!

:popcorn:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 96 gasten