Rij met 4 supercars op een circuit

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Paskal » 27 sep 2011, 08:31

VLA schreef:Las op een ander forum dat ze alle nurburgring ritten voor dit jaar hebben gecancelled ivm schade tijdens touristenfahren o.i.d. ?? En dat ze volgend jaar op een afgesloten nurburgring het voortzetten.
Gisteren bij de Ring.....

Afbeelding

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door VLA » 27 sep 2011, 09:10

haha het word steeds leuker. Wat een organisatie zeg. Zijn er ook pics van dat ze op de nordschleife zelf rijden ?

Want ik weet wel dat het bij ze mogelijk is om gewoon op de openbare weg te rijden in plaats van op een circuit/tolweg. Dit is de mail die ze hebben rondgestuurd blijkbaar (maar ik heb ze eerst moeten mailen om deze te krijgen) :
Dear sirs,
Last weekend we were again present at the Nürburgring with all our vehicles and our full team.
Unfortunately our expectations, based on the recent experiences came true. A lot of customers,
eager of anticipation and adrenalin, participated in our Race event. Sadly the Nordschleife was very
crowded, due to the beautiful weather. This even resulted in some accidents, which caused the track
not to be accessible for three hours.
Some of our customers couldn’t drive at, although vehicles, teams as well as participants were
present. This was very unsatisfactory for all parties, considering that in some cases even hotels were
booked and long travels were made for an appointment, which was eventually cancelled for reasons
beyond our influence.
Furthermore do we have to realize, that in this year at the Nordschleife a lot of accidents, some even
with deadly results, occurred. Fortunately this never happened to a customer of ours.
Nevertheless above mentioned reasons resulted in our decision not to offer any events at the
Nordschleife in 2011.
We offer some replacements instead. These are the following:
27.10. Groß Dölln
28.10. Groß Dölln
29.10. Lausitzring
30.10. Lausitzring
For 2012 booking of the Nordschleife will be available from February/March. In the coming season
we will only offer events at the Nürburgring, when this track is exclusively reserved for us. All
vouchers will remain valid for another period of two years.
As usual all dates are bookable under „Login Reservierung“.

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door RobS » 27 sep 2011, 10:03

Ik heb een ritje in een DTM wagen gekregen, ook via Hammerevents, had al bijna geboekt voor komende zondag op de Ring, maar goed dat ik dat niet gedaan heb.

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2463
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Erik dB » 27 sep 2011, 10:08

VLA schreef:haha het word steeds leuker. Wat een organisatie zeg. Zijn er ook pics van dat ze op de nordschleife zelf rijden ?

Want ik weet wel dat het bij ze mogelijk is om gewoon op de openbare weg te rijden in plaats van op een circuit/tolweg. Dit is de mail die ze hebben rondgestuurd blijkbaar (maar ik heb ze eerst moeten mailen om deze te krijgen) :
Dear sirs,
Last weekend we were again present at the Nürburgring with all our vehicles and our full team.
Unfortunately our expectations, based on the recent experiences came true. A lot of customers,
eager of anticipation and adrenalin, participated in our Race event. Sadly the Nordschleife was very
crowded, due to the beautiful weather. This even resulted in some accidents, which caused the track
not to be accessible for three hours.
Some of our customers couldn’t drive at, although vehicles, teams as well as participants were
present. This was very unsatisfactory for all parties, considering that in some cases even hotels were
booked and long travels were made for an appointment, which was eventually cancelled for reasons
beyond our influence.
Furthermore do we have to realize, that in this year at the Nordschleife a lot of accidents, some even
with deadly results, occurred. Fortunately this never happened to a customer of ours.
Nevertheless above mentioned reasons resulted in our decision not to offer any events at the
Nordschleife in 2011.
We offer some replacements instead. These are the following:
27.10. Groß Dölln
28.10. Groß Dölln
29.10. Lausitzring
30.10. Lausitzring
For 2012 booking of the Nordschleife will be available from February/March. In the coming season
we will only offer events at the Nürburgring, when this track is exclusively reserved for us. All
vouchers will remain valid for another period of two years.
As usual all dates are bookable under „Login Reservierung“.
Ze hadden hier natuurlijk van te voren over na moeten denken, maar verder wel een nette email + oplossing toch?

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Paskal » 27 sep 2011, 10:18

VLA schreef:haha het word steeds leuker. Wat een organisatie zeg. Zijn er ook pics van dat ze op de nordschleife zelf rijden ?
Uiteraard, zie foto hieronder die afgelopen zondag is genomen. Hoe dan ook geven ze in de mail aan dat er weinig tijd is om te rijden op de Nordschleife omdat de Ring veelvuldig dicht is vanwege allerlei ongevallen. Daarvan is niks gelogen als je bv. kijkt naar afgelopen zondag waarbij de baan vanaf het middaguur meer dicht dan open was. Hij is bv. vanaf 17.10u niet eens meer open gegaan. Uiteraard had men dit van tevoren moeten weten want die ongevallen zijn er al jaren dus da;'s niks nieuws.

Verder geloof ik echter niet dat zijn even exclusief de Ring af gaan huren want da's veel te duur....

Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Peter Tunissen » 27 sep 2011, 10:20

Ik zal ze wel eens mailen; misschien kunnen we voor de DF'ers met bon nog wel iets leuks regelen voor 15 november. :)

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door VLA » 27 sep 2011, 12:20

Paskal schreef: Uiteraard, zie foto hieronder die afgelopen zondag is genomen. Hoe dan ook geven ze in de mail aan dat er weinig tijd is om te rijden op de Nordschleife omdat de Ring veelvuldig dicht is vanwege allerlei ongevallen. Daarvan is niks gelogen als je bv. kijkt naar afgelopen zondag waarbij de baan vanaf het middaguur meer dicht dan open was. Hij is bv. vanaf 17.10u niet eens meer open gegaan. Uiteraard had men dit van tevoren moeten weten want die ongevallen zijn er al jaren dus da;'s niks nieuws.

Verder geloof ik echter niet dat zijn even exclusief de Ring af gaan huren want da's veel te duur....
Tja ik vond het vanaf het begin al vreemd dat ze dit gingen doen tijdens touristenfahrten. En de ring exclusief afhuren lijkt me ook vrij sterk.
Peter Tunissen schreef:Ik zal ze wel eens mailen; misschien kunnen we voor de DF'ers met bon nog wel iets leuks regelen voor 15 november. :)
Dat zou echt heel erg mooi zijn, hoor het graag. :thumbup:

Kees Bunk
Berichten: 1046
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:41

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Kees Bunk » 27 sep 2011, 12:51

Ik denk dat ze daar wel oren naar hebben, heb ze ooit zien rijden bij conculega's op circuit Zolder.
Zijn wel rijdende obstakels, maar daar heb je op de Ring minder last van in verhouding.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door RVV » 27 sep 2011, 12:54

DF heeft zelf ook nog twee vouchers.. dus zeker het proberen waard.

masuyo
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 jun 2007, 17:34

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door masuyo » 27 sep 2011, 13:54

Ik heb ook nog een voucher liggen (Omdat mijn afgesproken datum is geannuleerd). Heb toevallig gisteren een mail gestuurd om mijn geld terug te vragen, maar als 15 November op de ring een mogelijkheid wordt ben ik ook nog wel geïnteresseerd.

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door ErikMartijn » 27 sep 2011, 19:08

Dat zou een top oplossing zijn! Ben benieuwd. :)

Online
Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3538
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door RJK » 29 sep 2011, 19:16

Anders ik wel, ikzelf en een vriend van mij hebben ook nog een voucher liggen.

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door steve smith » 29 sep 2011, 19:22

Ik weet van een ploegje collegas dat ze samen 10+ vouchers hebben, en Hammer niet meer reageert op mail met een uitdrukkelijk verzoek e.e.a. terug te storten.

Gebruikersavatar
TOM EVO VI
Berichten: 191
Lid geworden op: 27 jan 2007, 21:57
Locatie: zuid-holland
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door TOM EVO VI » 30 sep 2011, 09:18

heb ook nog 4 vouchers liggen dus dat zou mij ook best uitkomen!

masuyo
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 jun 2007, 17:34

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door masuyo » 30 sep 2011, 14:22

Peter Tunissen schreef:Ik zal ze wel eens mailen; misschien kunnen we voor de DF'ers met bon nog wel iets leuks regelen voor 15 november. :)
Al contact met ze gehad?

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Peter Tunissen » 07 okt 2011, 12:32

masuyo schreef:
Peter Tunissen schreef:Ik zal ze wel eens mailen; misschien kunnen we voor de DF'ers met bon nog wel iets leuks regelen voor 15 november. :)
Al contact met ze gehad?
Mail is verstuurd in ieder geval; nu maar even wachten op een reactie en of ze het überhaupt zien zitten allemaal.....

Online
Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3538
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door RJK » 26 okt 2011, 14:13

nu maar even wachten op een reactie en of ze het überhaupt zien zitten allemaal.....
Blijkbaar niet? Verrassend :roll:

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Peter Tunissen » 26 okt 2011, 14:34

Voor dit jaar is het gewoon te kort dag; voor volgend jaar zien we wel leuke mogelijkheden.....

Gebruikersavatar
Kevin20v
Berichten: 599
Lid geworden op: 05 nov 2008, 20:48
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Kevin20v » 26 okt 2011, 14:52

Ik hou me aanbevolen, heb hier ook nog 2 vouchers liggen

Online
Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3538
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door RJK » 28 okt 2011, 19:58

Voor dit jaar is het gewoon te kort dag; voor volgend jaar zien we wel leuke mogelijkheden.....
Volgend jaar op Zandvoort zou niet verkeerd zijn :D

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Metchu » 28 okt 2011, 22:06

dat zijn een hoop vouchers bijelkaar zo op de laatste pagina...

Gebruikersavatar
Kevin20v
Berichten: 599
Lid geworden op: 05 nov 2008, 20:48
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Kevin20v » 06 jan 2012, 13:59

Heeft iemand hier nog iets van gehoord, ik kreeg geen geld terug en er zijn ook geen nieuwe datums te boeken! :dood:

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door VLA » 06 jan 2012, 14:19

Kevin20v schreef:Heeft iemand hier nog iets van gehoord, ik kreeg geen geld terug en er zijn ook geen nieuwe datums te boeken! :dood:
Nope was eigenlijk aan het wachten totdat er nieuwe data zouden zijn voor de nurburgring (deze zouden ze toch afhuren ??).

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3665
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: Kjen S, 118i, MX-5, C2 VTR, Z4
Locatie: ZO-Brabant

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Paskal » 06 jan 2012, 16:11

VLA schreef:Nope was eigenlijk aan het wachten totdat er nieuwe data zouden zijn voor de nurburgring (deze zouden ze toch afhuren ??).
En jij gelooft dat? Enig idee wat dat kost? Vergeet het maar mooi dat ze dat gaan doen voor die paar auto's..... Vrees dat dit een gebed zonder eind wordt.....

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Snipe » 06 jan 2012, 16:15

Paskal schreef:En jij gelooft dat? Enig idee wat dat kost? Vergeet het maar mooi dat ze dat gaan doen voor die paar auto's..... Vrees dat dit een gebed zonder eind wordt.....
Als ze de Nordschleife een hele dag kunnen huren (dus 24 uur) en iedereen rijdt rondjes van 8 minuten en niemand rijdt schade dan kan het misschien net uit ;-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten