Rij met 4 supercars op een circuit

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kevin20v
Berichten: 599
Lid geworden op: 05 nov 2008, 20:48
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Kevin20v » 18 feb 2012, 14:07

VLA schreef:Zou inderdaad super zijn, dan schrijf ik me bij deze alvast in voor de nordschleife, via DF graag (want hun website is mega onduidelijk), heb een voucher liggen.

Ik zou me ook graag via df willen inschrijven voor de nordschleife, ik heb 2 vouchers liggen! :wave:

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door ErikMartijn » 18 feb 2012, 15:50

Ik heb ook nog een voucher. Zou me dus bij dezen ook willen inschrijven voor de Nordschleife, als alles doorgaat tenminste.
Ik hoop dat het niet al te veel communicatieve problemen veroorzaakt als het via df loopt, de Hammerevents site is ook nogal onduidelijk.

Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1838
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Barend » 18 feb 2012, 15:53

Ik heb geen voucher maar zou toch graag voor een nette prijs minimaal twee rondjes willen doen op één van de drie circuits.. Komt er ook nog een DF-aanbieding? Of is het puur een hammer events ding?

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door ErikMartijn » 23 feb 2012, 17:01

Ik zag op de Hammer Events site dat reserveren al mogelijk is voor de meeste circuits, waaronder Bilster berg en de Nürburgring GP Strecke, de Nordschleife staat er echter nog niet tussen.

Zijn er nog vorderingen? 19 maart is immers niet heel ver meer weg.

Gebruikersavatar
Eschbee
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 jan 2011, 18:07
Auto: McLaren 570S, Mercedes C350e
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Eschbee » 23 feb 2012, 18:18

Indien mogelijk meld ik me ook graag aan voor de Nordschleife. Ik heb 4 vouchers.
Via welke manier kan ik me hier voor aanmelden?

Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3538
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door RJK » 07 mar 2012, 23:38

Als het mogelijk is schrijf ik mij graag in voor de 16e op Zandvoort, ik heb twee vouchers. Eventueel heb ik ook interesse in de 11e op Assen als dat kan, is wel kort dag! Ben dus benieuwd of Hammer al iets heeft laten weten.

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door ErikMartijn » 19 mar 2012, 18:04

Ik had een verzoek naar 1dayfly gestuurd om mijn geld terug te krijgen... Krijg ik van hen een reactie dat dat niet mogelijk is en dat ze nog bezig zijn aanvullende afspraken met Hammer Events te maken. Lekker dit zeg! Begin het nu wel zat te worden! :protest:

Gebruikersavatar
SvB
Berichten: 646
Lid geworden op: 22 sep 2007, 18:28
Locatie: Utrecht

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door SvB » 19 mar 2012, 19:23

Vandaag ging ik even een kijkje nemen bij de DF dag op de Nordschleife, Hammer Events was ook aanwezig met de Supercars.
Ik had jammer genoeg mijn voucher al geretourneerd dus zelf rijden zou niet mogelijk zijn.
Toen maar gevraagd of ik niet kon rijden tegen betaling.
Voor 250 euro mocht ik gaan rijden met de Supercars, de keuze was snel gemaakt.
Eerst gereden met de Porsche GT3, jammer genoeg ken ik het circuit niet al te best dus enige voorzichtigheid was geboden.
Toch mocht ik aardig hard en was eigenlijk niks te gek als je een beetje je kop erbij hield.
Hierna de Ferrari F430 Spider, hier ging het al een heel stuk harder.
Omdat de bijrijder vergeten was om mijn kaartje af te scheuren stond de Ferrari nog op m'n kaart.
Toen ik uitstapte kon ik eigenlijk gelijk instappen in de "dichte" Ferrari F430.
Deze bijrijder kende de Nordschleife op z'n duimpje en liet dan ook goed weten waar en hoe ik volle pijp kon gaan.
Af en toe zei die zelfs dat ik meer op het gas moest :gek:
Daarna in de Audi R8, maar hier zat de eigenaar bij in en die wilde dat je de bak automatisch liet staan :?
Als laatste de Lamborghini Superleggera :tong: wat een bak en hier ging het vele malen harder dan in het begin.

Jammer genoeg stapte ik als eerste in de GT3, maar dat had de laatste moeten wezen.
Al met al een geweldige dag gehad, kostte wel wat maar ik had het echt niet willen missen.
Doordat ik mijn mond hield zelfs 5 keer kunnen rijden.
Laatst gewijzigd door SvB op 19 mar 2012, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Rupie » 19 mar 2012, 19:29

50 euro per rondje inclusief auto en benzine dus? Doe je goed :wave:

Gebruikersavatar
ErikMartijn
Berichten: 1816
Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
Locatie: 323ti
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door ErikMartijn » 19 mar 2012, 19:47

Oh, ze waren dus wel op de Nordschleife vandaag... fijn dat ik dat nu ook weet. :bag:

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Knot » 19 mar 2012, 22:01

Heb het net ook al tegen SvB gezegd, 67,50 (eigenlijk 4x) per ronde.... dat is alleen het rondekaartje en de brandstof al!

Hoe kan dit uit???

Wel een ultieme ervaring natuurlijk, ik zou het voor 500 ook nog gedaan hebben als ik daar stond en het spul draaide stationair voor mn neus! Mooi gedaan man.

Gebruikersavatar
Kevin20v
Berichten: 599
Lid geworden op: 05 nov 2008, 20:48
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Kevin20v » 20 mar 2012, 09:04

Hmm dat is top, ik had begrepen dat ze niet aanwezig zouden zijn...! :kotsen:

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door VLA » 20 mar 2012, 13:05

Hmm stond niks over in de Agenda van Hammer Events ?? En Peter gaf via PM aan dat het ook niet 100% zeker was dat ze zouden komen. :(

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Peter Tunissen » 20 mar 2012, 13:39

Klopt, ze hadden eigenlijk via DF ingeschreven, later ging het weer niet door, maar dat kwam omdat ze al bij Skylimit ingeschreven hadden en dat wist ik dus niet tot zondagavond...
Lekker handig allemaal, maar goed, ze komen nog een paar keer op Zandvoort, de Ring, Spa en Bilster Berg rijden! :beer:

Gebruikersavatar
TOM EVO VI
Berichten: 191
Lid geworden op: 27 jan 2007, 21:57
Locatie: zuid-holland
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door TOM EVO VI » 20 mar 2012, 14:17

Peter Tunissen schreef:Klopt, ze hadden eigenlijk via DF ingeschreven, later ging het weer niet door, maar dat kwam omdat ze al bij Skylimit ingeschreven hadden en dat wist ik dus niet tot zondagavond...
Lekker handig allemaal, maar goed, ze komen nog een paar keer op Zandvoort, de Ring, Spa en Bilster Berg rijden! :beer:
Peter, heb je daar ook al data van en kan daar al op ingeschreven worden?
Ook ik was in de veronderstelling dat het niet door ging en had er graag op zandvoort gebruik van gemaakt afgelopen keer.

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8223
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Peter Tunissen » 23 mar 2012, 10:25

4 juli zijn ze er op Zandvoort weer bij, dus daar zou je nu al wel voor in moeten kunnen schrijven (via hun eigen site, via DF kan het niet)... :beer:

ErikS
Berichten: 18513
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door ErikS » 23 mar 2012, 15:17

Zijn er ergens nog vouchers te koop?
Ik heb wel zin om dit een keer ffkes te gaan doen.....
Toch nog een beetje @ het circuit, alleen eigen circuit-auto's zitten er nu ff niet in...

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door VLA » 29 mar 2012, 14:29

Wat een drama die Hammer Events, het gehele jaar is zowat weer volgeboekt. Geen mogelijkheid om te rijden op de nordschleife. Heb ze ook meerdere malen gevraagd om te mailen zodra er weer plek beschikbaar zou zijn maar heb nooit een mail gehad. :?

Online
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Knot » 29 mar 2012, 14:55

Volgens mij werkt direct aanspreken op een trackday beter, wat SvB ook heeft gedaan. Gewoon standaard naar een trackday 10 briefjes van 50 meenemen in je knip, zit je altijd goed :)

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door VLA » 29 mar 2012, 15:27

Knot schreef:Volgens mij werkt direct aanspreken op een trackday beter, wat SvB ook heeft gedaan. Gewoon standaard naar een trackday 10 briefjes van 50 meenemen in je knip, zit je altijd goed :)
Ja denk dat dat de enige manier is, maar dan moet ik wel weten bij welke trackdays ze wel zijn en welke niet. Dat is op hun website niet te checken. Bij hetgene wat volgeboekt is staan geen data bij.

Maar als ze bij DF op de nordschleife zijn (in juni geloof ik ?) dan zorg ik wel dat ik daar ook ben, en spreek ze dan wel ter plekke aan en dan maar hopen dat er tijd is om ook mijn voucher te gebruiken (na meer dan een jaar wachten).

Gebruikersavatar
SvB
Berichten: 646
Lid geworden op: 22 sep 2007, 18:28
Locatie: Utrecht

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door SvB » 29 mar 2012, 16:28

Sterker nog, ik ga ze nog een keer opzoeken.
Ik heb zelfs 2 kortingsbonnen van 50% gehad en dan wordt het nog aantrekkelijker.

@ Knot, dat bedrag heb ik altijd (minimaal) in m'n zak zitten, weet je tog :drieling:

KoenM
Berichten: 1764
Lid geworden op: 06 dec 2009, 14:58
Locatie: Amsterdam

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door KoenM » 29 mar 2012, 16:31

Wat moet het met 50% korting nog kosten dan?

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door RVV » 29 mar 2012, 16:40

De helft :kikker:

Gebruikersavatar
Eschbee
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 jan 2011, 18:07
Auto: McLaren 570S, Mercedes C350e
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door Eschbee » 03 jun 2012, 19:18

Deze week maar weer eens een nieuwe poging ondernomen om een reservering te maken voor het rijden.

Hammer Events stuurde als reactie dat ze hoopte later in het jaar weer nieuwe data te hebben. Inmiddels wacht ik nu dus al 1.5 jaar om een keer te kunnen rijden. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat dit ooit nog goed gaat komen.
Als antwoord Hammer Events dus gemailt dat ik dan graag mijn geld terug krijg. Als reactie hierop krijg ik een kort mailtje met de tekst:
Due to German law a refund is just possible within two weeks
Dat lijkt me toch een redelijke onzin reactie of vergis ik me hier in?
Ze verkopen iets waar ik voor betaal maar niet af kan nemen, lijkt me toch niet meer dan logisch dat ik dan recht heb op mijn geld terug?

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat Hammer Events toch gaat betalen?
Ik voel er weinig voor om ze het geld gewoon te laten houden. En ik heb het idee dat ik ook zeker niet de enige ben die graag zijn geld terug wil.

DonDalton
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2012, 22:53

Re: Rij met 4 supercars op een circuit

Bericht door DonDalton » 07 sep 2012, 22:56

waar hebben jullie heb e-mail adres van Hammer evenst gevonden, want ik kan me voucher nu niet eens inwisselen :wtf:

en is er al meer bekend over nieuwe data ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten