Maar ja dat kun je van meer switches zeggen. Van een F30 naar een G20 (of hoe heet een “ouwe” en nieuwe 3-serie?) Ik zie iets wat minimaal 4 jaar jonger is, net wat frisser bekt, 300 ipv 230pk, 7-traps ipv 6-traps dsg.
Alleen de huidige 7.5 heb ik blind gekocht en laten ophalen. De verhalen over materialen en gebruiksgemak van de VIII, dat moet ik eerst eens gaan proeven bij de dealer.
Ik wil best een dikke blaffer hebben maar een nieuwe Polo GTi, jaartje oud, paar rondjeronddekerkkm’s, zit je op €36k. Spaart je zo €10-12k en de Polo’s worden ook altijd een stukje groter.
De I30N heb ik wel eens tussen neus en lippen door laten vallen, het is een outsider en ik doe graag dingen eigenwijzer. Misschien is dit dan the way to go. Het is alleen, waar kun je zo’n hok met 8-bak dct een keertje testrijden. Ik wil weten of het een beetje de smeuïgheid van een dsg evenaart.
Emiel: nee daar heb ik de plek niet voor. De meeste huurappartementen is 1 auto al met pijn en moeite mogelijk.