iracing van David kaemmer !!!

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Macboy » 20 okt 2010, 13:54

Laat ze nou de Ring doen, dan kopen tienduizend mensen het spel :)

Online
k33z
Berichten: 2705
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door k33z » 20 okt 2010, 15:36

Ben nog steeds onder de indruk van die Williams F1 teaser. Wat een kwaliteit. Williams F1 op Spa, moet briljant zijn.

DG

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door DG » 24 okt 2010, 17:33

Laatste preview voor de release (27 okt)


Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 27 okt 2010, 22:49

De Williams F1 is gereleased.

hier een rondje achter DG aan



DG

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door DG » 31 okt 2010, 15:02

Sebastian Keijmel schreef:De Williams F1 is gereleased.

hier een rondje achter DG aan
Oh dat was 1 van me eerste rondjes :df:

MX-5 is trouwens ook erg leuk. Met h-shifter uiteraard :) Lekker close racen:


Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 01 nov 2010, 15:15

De F1 is erg leuk inderdaad, maar ik vind hem eigenlijk verdacht goed bestuurbaar. Ik heb meer problemen met de '79'er Lotus. De Williams is veel voorspelbaarder op de grens en clean rijden wordt beter beloond. Overigens kostte de F1 me maar $1,95 vanwege de korting die je kan verdienen met racen. Anders had ik nog even de kat uit de boom gekeken.

De MX-5's zijn inderdaad ook heerlijk, maar de Solstice rijdt nu ook anders/beter.

Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 01 nov 2010, 23:19

Mari Oh Oh! schreef:De F1 is erg leuk inderdaad, maar ik vind hem eigenlijk verdacht goed bestuurbaar. Ik heb meer problemen met de '79'er Lotus. De Williams is veel voorspelbaarder op de grens en clean rijden wordt beter beloond. Overigens kostte de F1 me maar $1,95 vanwege de korting die je kan verdienen met racen. Anders had ik nog even de kat uit de boom gekeken.

De MX-5's zijn inderdaad ook heerlijk, maar de Solstice rijdt nu ook anders/beter.
Wacht maar tot je echt snelle lapstimes moet neerknallen dan wordt het opeens knap lastig weer ;)

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 02 nov 2010, 09:38

Sebastian Keijmel schreef:
Mari Oh Oh! schreef:De F1 is erg leuk inderdaad, maar ik vind hem eigenlijk verdacht goed bestuurbaar. Ik heb meer problemen met de '79'er Lotus. De Williams is veel voorspelbaarder op de grens en clean rijden wordt beter beloond. Overigens kostte de F1 me maar $1,95 vanwege de korting die je kan verdienen met racen. Anders had ik nog even de kat uit de boom gekeken.

De MX-5's zijn inderdaad ook heerlijk, maar de Solstice rijdt nu ook anders/beter.
Wacht maar tot je echt snelle lapstimes moet neerknallen dan wordt het opeens knap lastig weer ;)
Maar dat is bij elke auto het geval. En ik vind hem niet onvoorspelbaar of zo(ligt deels aan het lage koppel). Die echt snelle laptimes komen overigens meestal niet omdat ik te safe rijd. ;) Dat leidt er vaak toe dat ik aan de finish een aantal lui ingehaald heb die eigenlijk sneller zijn(maar daarbij ook teveel risico nemen). Wat wel lastig wordt is met meerdere van die wagens racen. Als wat ik in de practice sessies gezien heb een voorbode is kunnen de races wel eens heel slecht zijn voor je S(issy)R(ating). En dat was bij de Lotus al erg...

Robin
Berichten: 51580
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Robin » 02 nov 2010, 11:45

Ik snap Mario betr de Williams en de Lotus, en SK heeft ook 'n punt.

Verder vind ik de MX5 erg leuk, maar hij mist grunt.

Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 03 nov 2010, 04:44

toch is die williams niet perfect, ik had meergevoel in die wagen verwacht. Hij voelt minder aan dan alle andere auto's in iRacing. Heb er nog niet echt veel mee gereden(alleen de hele eerste dag) en zelf nog geen tover setup kunnen maken. maar de fixed silverstone setup valt een beetje tegen.

Ik heb het nu sinds afgelopen woensdag en het bevalt goed, het online close racen bevalt me erg. Al rijden er soms wel erge maloten tussen die niet goed zijn voor je rating. Heb nu net mijn B lisence gehaald :df:

Misschien zie ik jullie nog wel eens op de virtuele baan ;)

Ps: De reden dat ik iracing heb aangeschaft was voornaamlijk voor die f1 wagen. Maar ik ben zeer aangenaam verrast door de hele game en alle andere auto's
http://members.iracing.com/membersite/m ... stid=54685" onclick="window.open(this.href);return false;

ben vandaag wel in 4 races gewrecked. :( 2x De eerste bocht, een grapjas die voor me spint, en een die me de baan afdrukt. Dan valt het in het echt op de Nordschleife eigenlijk allemaal nog wel mee :)

Heheh Nu met A licentie
Laatst gewijzigd door Sebastian Keijmel op 03 nov 2010, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 03 nov 2010, 09:42

Ik vind de nieuwe MX5 echt geweldig, stuurt erg goed, en stukken beter als de Pontiac. Haal er ook wel betere tijden mee. Dit jaar komt SPA ook uit, dus het word er wel weer een stuk beter op allemaal. Zit ook met smart te wachten op Zolder.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 04 nov 2010, 22:44

De kwaliteit van de racers is dramatisch laag met de nieuwe F1. Normaal ben ik de aasgier, die hoe traag ook toch leuk weet te finishen door fouten van anderen. Nu ben ik in 2 races 3 keer geramd in 3 ronden. En dan ook geen zielige tikjes... Dat was in de Lotus toch wel even anders. Ik ben ook gewoon bijna 1 punt aan safety rating kwijt in 3 ronden(2 races). Lekker systeem is dat toch... En de tweede keer deed ik al extra voorzichtig, maar met een kamikaze piloot heeft dat gewoon geen zin :-(

P.S Sebastiaan, ik zag je nog rijden. Je hield het langer vol dan ik. :)

Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 05 nov 2010, 19:04

Wie ben jij dan @ iRacing ?

gisteren een f1 race uit de pits gestart naar p4 gefinished v/d 25
daarna nog een maar die finishte ik helaas niet achterkant in gras, en dwars in de muur helaas.
vandaag nog een f1 race gedaan laatste gestart uit pits weer en p3 geworden ^^

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Mari Oh Oh! » 05 nov 2010, 19:31

Super Mario natuurlijk. :-)

Het ging de volgende 2 keren overigens een stuk beter met de anderen. Ik ben niet zo snel, maar ik kom er wel. P7 en P9 dus. Ik zie overigens dat je toevallig in dezelfde division(3) zit als ik. Mooie p2. Ik moet het met p20 doen. :-)

DG

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door DG » 05 nov 2010, 20:13

Mari Oh Oh! schreef:Super Mario natuurlijk. :-)

Het ging de volgende 2 keren overigens een stuk beter met de anderen. Ik ben niet zo snel, maar ik kom er wel. P7 en P9 dus. Ik zie overigens dat je toevallig in dezelfde division(3) zit als ik. Mooie p2. Ik moet het met p20 doen. :-)
Mario N dus :lol:

Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 05 nov 2010, 21:58

Ah idd zag me nog net in mijn slechtste optreden ook :P die andere races gingen beter :P p4 & p3 @ de finish :df:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Macboy » 06 nov 2010, 23:39

Dat MX-5 filmpje doet me erg denken aan close ratio racing met DF-ers 3/4 jaar geleden met GTR2. Wat was dat gaaf met elkaar online racen. Wat hebben we dat lang niet gedaan !

Oschersleben met de Z3 coupe in de regen !!!!!!!!!!!!

Sebastian Keijmel

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Sebastian Keijmel » 09 nov 2010, 15:34

kom maar eens lekker simracen dan tegen de ow zo "gevaarlijke en beruchte" SKRD :df:

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Roy » 15 nov 2010, 10:32

Macboy schreef:Dat MX-5 filmpje doet me erg denken aan close ratio racing met DF-ers 3/4 jaar geleden met GTR2. Wat was dat gaaf met elkaar online racen. Wat hebben we dat lang niet gedaan !

Oschersleben met de Z3 coupe in de regen !!!!!!!!!!!!
Hebben "we" ook nog even gedaan met de WTCC07 game ofzo. Vond ik ook erg leuk/gezellig. Dan weet je eigenlijk ook dat er geen gezeik komt met rammen en beuken e.d. Dat vind ik altijd zo jammer met online racegames namelijk. Lijkt me erg leuk om met een vast groepje te kunnen racen. De game maakt me niet heel veel uit.

EDIT: Kan je met iRacing je eigen server online gooien? Dat zie ik hier: http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=43234" onclick="window.open(this.href);return false;. DAT zou leuk zijn met DF!

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 15 nov 2010, 14:09

ja je kan met iracing gewoon een race hosten dacht ik, maar dat kost je wel credits (dollars). Wel leuk, kun je een DF trackday op zandvoort houden.

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Roy » 15 nov 2010, 14:39

Nou, als we dan allemaal een paar knaken in de pot gooien moet dat makkelijk te doen zijn toch. Als het tenminste niet al te duur kost.

Gebruikersavatar
VLA
Berichten: 2279
Lid geworden op: 11 aug 2007, 10:32

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door VLA » 15 nov 2010, 14:59

Roy schreef:Nou, als we dan allemaal een paar knaken in de pot gooien moet dat makkelijk te doen zijn toch. Als het tenminste niet al te duur kost.
Kost maar 3 dollar dus dat moet wel lukken lijkt me. :mrgreen:

Wat voor tijden halen jullie op Zandvoort met de MX5 eigenlijk ?

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Roy » 15 nov 2010, 15:02

Ik niks :P Al een tijd op niet actief staan. Als we echter DF dagen gaan organiseren... *hint hint*

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Macboy » 15 nov 2010, 21:09

Kost duur Roy ?

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: iracing van David kaemmer !!!

Bericht door Roy » 15 nov 2010, 23:07

Kost veel, :jenna:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten