Risotto & Sushi! - Ook de Ducati ontkomt er niet aan...

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVB
Berichten: 842
Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
Locatie: onder een BMW

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - Sushi gereed!

Bericht door MVB » 17 jul 2020, 09:02

mooi geworden, vind het wel een gave combinatie misschien de remmen ook een keer in het paars laten zetten.

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 22 jul 2020, 13:30

Inmiddels terug van het weekendje Spa Francorchamps met de Honda.
Hoe hobbelig en stressvol de laatste dagen voor vertrek waren, zo rustig waren de dagen op het circuit zelf!

Woensdagavond na het werk, eerst vertrokken richting Delden naar de goudsmederij van mijn zus. Want zij mij helpen, ik haar helpen!
Vervolgens daar gegeten en om 20:00 uur begonnen aan de Oliewissel, filterwissel, alles aan en nadraaien, rem nog een keer ontluchten, gereedschap bij elkaar zoeken, aanhanger inpakken, camper inpakken. etc.

Om 0:45 uur de volgende foto gemaakt, toen het allemaal klaar was. Last-minute-man is wel een terechte bijnaam inmiddels (in tegenstelling tot "Last-a-minute-man") :D

Afbeelding

Na een zonnige dag werken, ben ik rond 17:00 uur richting Spa getourd. CC op 110km/h, Scooter via Spotify op standje 11 en gaan!
Via de A2 richting Maastricht en daar de grens over gegaan, een hartverzakking ervaren op die hele vage in/uitvoeg-rotonde richting Spa.

Ik heb mij echt over die 'rotonde' verbaast..
Want blijkbaar is invoegen met een 13m lange combinatie kinderlijk eenvoudig ten tijde van drukte in België, echt werkelijk geen idee hoe ze die dingen nemen met ook maar een grotere auto dan een VW UP. Je moet hem er maar gewoon zo tussen rammen en hopen dat iedereen maar remt. Ik remde voor een vrachtwagen, waarna ik dus een soort van stil stond op de invoegstrook van 8m lang (oid), waarna ik getrakteerd werd op een toeter-salvo van achter mij rijdende nep-franzosen.

Zo rond 20:15 was ik op de camping en werd ik begroet met handgemaakte hamburgers, opgezette tenten en gezelligheid. Nice!

Verder was het weekend echt fantastich! De vrijdag een beetje regen gehad, dus wat later begonnen met rijden wat sessies eerder gestopt met rijden. Was namelijk wat zenuwachtig om de baan op de gaan met de Honda. Het was toch allemaal ongetest, ongebruikt en nieuw qua circuit.

Zaterdag/Zondag was het strak 24 graden, blauwe hemel en fantastisch rijden!
los van wat kleine dingen bijstellen aan de motor (Remhendel positie, gaspositie, koppeling positie) echt probleemloos rondgereden! Was echt fantastisch. Ook zonder Slipper-clutch was er perfect met de Honda te rijden en dat ding gaat gewoon af op het rechte stuk.

Tegen het einde van de Zaterdag had ik het tempo redelijk te pakken en kon ik de andere heren uit mijn groep goed bijhouden en soms zelfs voorbij. Iets dat ik niet had verwacht op mijn eerste echte Sumo-dag. Zeker gezien enkelen al langer rijden dan ik.

Los van één grindbak-momentje (ik kneep mijn eigen vingers vast tussen de remhendel en het handvat, dus schoot door). geen enkel moment gehad met de Honda. Ging allemaal vrij soepel en heb mij echt uitzonderlijk goed vermaakt.

Setup dit keer ook goed voor elkaar op de camping!
Zeiltje onder de motor vanwege de modderpoel.
Afbeelding

Verder nog voor de allerlaatste sessie een GoPro op de buik gekregen.
Zoals je kunt zien rijd ik hier met vloeiende, rondere lijnen en knieën aan de grond.


Al met al een super geslaagd honda-debuut en weekend!

Maandag nog even wat foto's geschoten van de motor, zoals hij er nu bij staat.
Zodat jullie ook kunnen zien dat de motor echt oranje is, en het zadel echt anders moet :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Estoque op 19 aug 2020, 10:32, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - Sushi gereed!

Bericht door Estoque » 22 jul 2020, 13:30

OEPS!

Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1821
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: M135i

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - Spa [Pg.6]

Bericht door Jules » 22 jul 2020, 16:25

Gaaf hoor!

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3048
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - Spa [Pg.6]

Bericht door Ferdi » 24 jul 2020, 13:13

Gaaf weer! Ook tof dat filmpje, moet je vaker doen :clap:

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - Spa [Pg.6]

Bericht door Estoque » 26 jul 2020, 15:20

Ferdi Gielen schreef: 24 jul 2020, 13:13 Gaaf weer! Ook tof dat filmpje, moet je vaker doen :clap:
De beste man die mij uiteindelijk inhaalt in mijn filmpje, droeg ook een GoPro. Die rijdt de hele sessie bijna achter mij:



Vind ik persoonlijk nog misschien wel een mooier gezicht :P

Gebruikersavatar
Ferdi
Berichten: 3048
Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:00
Auto: Pajero 3.2 Di-D
Locatie: Drenthe

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - Spa [Pg.6]

Bericht door Ferdi » 26 jul 2020, 20:01

Eens! Zo had ik ook ooit een filmpje dat ik vanachter werd gefilmd op Zandvoort tot het punt dat ik diegene er langs moest laten omdat mijn benzinetank zo ongeveer tot de laatste druppel leeg was.

Rijden gaat je goed af zo! Tof om te zien :)

TLRS
Berichten: 2941
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - Spa [Pg.6]

Bericht door TLRS » 26 jul 2020, 23:17

Lekker bezig! Soepeltjes met tussengas en alles, nice!

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - Spa [Pg.6]

Bericht door Estoque » 19 aug 2020, 10:30

Inmiddels staan de eerste 7 uur aan circuit-ervaring op de Honda, dus tijd om weer even een update te genereren.

Op Spa was ik vooral onder de indruk van de standaard Honda, maar er waren ook wat zaken die nog enige aanpassing vereisten.
Zo was ik niet onder de indruk van de voorrem, dus daar moest verandering in komen.

Allereerst was daar hem remgevoel. Ik vond de 16mm HRC met afschuwelijke Chineze pruts-hendel, dus die moest allereerst weg!
Omdat de RCS15 van Brembo mij ook op de 701 uitermate goed beviel, die ook op de Honda gemonteerd.

Oude afschuwelijke troep:
Afbeelding

Nieuwe Brembo RCS15 <3:
Afbeelding

Toen kwam ik tot de ontdekking waarom mijn remgevoel ontzettend kut was!
Afbeelding

Heb de verkeerde MotoMaster adapter besteld (of geleverd gekregen). De klauw stond te ver van de schijf, dus vervolgens nog een adapter besteld en die maakt het verschil gelijk duidelijk:
Afbeelding

In de tussentijd heb ik mijn Xtrig kroonplaten weggebracht om te laten Anodiseren in een andere kleur. Het rode vind ik echt afschuwelijk, dus ze worden binnenkort mooi zwart!

En toen was het tijd voor een Supermotoschool circuitdag op Lelystad in 32 graden hitte.
Ondanks de extreme hitte (bandenwarmers waren overbodig) toch een heel erg gezellige dag gehad.
Afbeelding
Afbeelding

Veel geleerd en vooral veel plezier gemaakt, ondanks de hitte. Maar ik was aan het einde van de dag gewoon echt totaal, compleet afgemat en gekookt. Mijn conditie is gewoon nog niet op een niveau waarbij ik comfortabel lange sessies kan rijden. Moeten we maar eens werk van gaan maken!

Dus toen het voorstel kwam om afgelopen zondag naar Pottendijk te gaan voor een paar sessies Supermotard rijden, was ik natuurlijk van de partij!

Team Honda was present!
Afbeelding

Wederom een leuke dag gehad, ondanks mijn eerste contact met het asfalt.
2e sessie, 2e ronde. Ik had aan alles al het gevoel dat het mis zou gaan, ik zat te snel achter anderen te drukken en toen ik daar voorbij was, moest ik gewoon wegrijden van mijzelf.

Nou, daar lag ik dan! Motor gleed heel mooi over z'n valbescherming over het asfalt. Dus terwijl ik daar op het asfalt lag, was ik eigenlijk heel tevreden met de valbescherming op mijn motor :P

Opstaan, motor oprapen, opstappen en wegwezen!
Pits ingereden om het stuur recht te beuken tegen een stalen balk en vervolgens de sessie gewoon uitgereden.

Na de sessie even de schade opgemeten, valt allemaal helemaal mee!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Valt allemaal wel mee dus.

En dan nu de belangrijkste update van de motor. Want op al die foto's hierboven staat een rood zadel.
Mijn aversie tegen rood is groot (zowel politiek als op de motor :P) dus ook daar moest verandering in komen.

Tijdens het ontwerpen van mijn stickerset, gelijk ook een zadel geschetst en die daar Nithrone gestuurd voor productie.
Na enkele weken is het zadel eindelijk binnen en gisteravond gemonteerd.

Maakt in mijn ogen de motor echt af!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zadel is voorzien van 2 logo's, oranje stiksels links en paarse stiksels rechts. De grip-strips zijn weer grijs gestikt, zodat het mooier aansluit bij de de rest van de kappen.


Hopelijk zijn de kroonplaten snel klaar, kunnen we weer verder knutselen!

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4183
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 19 aug 2020, 11:07

Gaaf man! Echt een cool ding die honda! Maakt dat ik ook een sumo wil

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 19 aug 2020, 13:01

Philipoo schreef: 19 aug 2020, 11:07 Gaaf man! Echt een cool ding die honda! Maakt dat ik ook een sumo wil
DOEN!

Wat ik echt het grootste voordeel vind van Sumo, is dat je het vrij lang kunt doen.
Ik zie echt mannen/vrouwen uit van alle leeftijden <10 tot 70+.

Daarnaast is het na de initiële kosten, redelijk goedkoop.
Afgelopen zondag: 35,- voor 6 sessies van 20 minuten op Pottendijk + Jerrycan met 20L V-power.
1x hoeven tanken (5L) in de Honda, en hooguit 1.5L in de aggregaat.

Vind ik echt super weinig voor een dagje Circuit-fun.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4183
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 19 aug 2020, 13:09

Estoque schreef: 19 aug 2020, 13:01
Philipoo schreef: 19 aug 2020, 11:07 Gaaf man! Echt een cool ding die honda! Maakt dat ik ook een sumo wil
DOEN!

Wat ik echt het grootste voordeel vind van Sumo, is dat je het vrij lang kunt doen.
Ik zie echt mannen/vrouwen uit van alle leeftijden <10 tot 70+.

Daarnaast is het na de initiële kosten, redelijk goedkoop.
Afgelopen zondag: 35,- voor 6 sessies van 20 minuten op Pottendijk + Jerrycan met 20L V-power.
1x hoeven tanken (5L) in de Honda, en hooguit 1.5L in de aggregaat.

Vind ik echt super weinig voor een dagje Circuit-fun.
35E per sessie neem ik aan? Nog steeds goedkoop btw.

Lijkt me wel leuk om er iets naast te hebben wat wat speelser is en waarbij je niet direct 200km/h gaat wat bij de S1000RR wel het geval is

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 19 aug 2020, 14:12

Philipoo schreef: 19 aug 2020, 13:09
Estoque schreef: 19 aug 2020, 13:01
Philipoo schreef: 19 aug 2020, 11:07 Gaaf man! Echt een cool ding die honda! Maakt dat ik ook een sumo wil
DOEN!

Wat ik echt het grootste voordeel vind van Sumo, is dat je het vrij lang kunt doen.
Ik zie echt mannen/vrouwen uit van alle leeftijden <10 tot 70+.

Daarnaast is het na de initiële kosten, redelijk goedkoop.
Afgelopen zondag: 35,- voor 6 sessies van 20 minuten op Pottendijk + Jerrycan met 20L V-power.
1x hoeven tanken (5L) in de Honda, en hooguit 1.5L in de aggregaat.

Vind ik echt super weinig voor een dagje Circuit-fun.
35E per sessie neem ik aan? Nog steeds goedkoop btw.

Lijkt me wel leuk om er iets naast te hebben wat wat speelser is en waarbij je niet direct 200km/h gaat wat bij de S1000RR wel het geval is
Nee, 35,- totaal voor 6 sessies. (10:00 - 14:00) Elk uur, 20 minuten. Vervolgens 40 min wachten.
Is op een kartbaan hé, dus niet heel veel van verwachten. Maar is super voor een Supermotard.

In vergelijk:
Midland lelystad: 50-60 voor een hele dag. (10:00 - 17:00 uur)
Spa Francorchamps: 35 voor een hele dag (10:00 - 15:00 uur)

Nadeel van die laatste 2, is dat ze niet altijd zijn. Je moet beetje weten wanneer er circuitdagen gehouden worden en door wie.

Ik vind het bijvoorbeeld echt een koopje als ik het vergelijk met een dag op Assen of Zandvoort.
Daarnaast vind ik het gezelliger op de paddocks.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4183
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 19 aug 2020, 14:34

Dat is echt ontzettend goedkoop! Tijd om een sumo aan te schaffen denk ik. Had al zitten kijken voor een 701 maar vind die toch wel prijzig, tweedehands zijn ze bijna hetzelfde als nieuw!

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 19 aug 2020, 14:56

Is mij ook opgevallen, ik zit eraan te denken om na mijn vakantie in Italië, mijn 701 op internet te zetten. Wil graag de overstap maken naar een Hypermotard (of een nieuwere 701) en ik denk dat ik in de huidige markt, redelijk afschrijvings-neutraal kan verkopen :P

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4183
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 19 aug 2020, 14:57

Estoque schreef: 19 aug 2020, 14:56 Is mij ook opgevallen, ik zit eraan te denken om na mijn vakantie in Italië, mijn 701 op internet te zetten. Wil graag de overstap maken naar een Hypermotard (of een nieuwere 701) en ik denk dat ik in de huidige markt, redelijk afschrijvings-neutraal kan verkopen :P
Ja 't is niet normaal, een 3 jaar oude vragen ze bijna 10 voor en een nieuwe kan je voor 11 ophalen.. :?

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 19 aug 2020, 15:16

Mijne mag wel voor ietjes minder dan 10 weg hoor. Dus doe maar een bod :P

Gebruikersavatar
tuurgtt
Berichten: 694
Lid geworden op: 13 aug 2009, 03:46
Auto: M140i
Locatie: Headvillage

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door tuurgtt » 19 aug 2020, 16:16

Estoque schreef: 19 aug 2020, 13:01 DOEN!
Vraagje tussendoor IYDM; ik doe volgende maand motor examen en zit al de hele corona crisis te fantasy shoppen.
Maar geen examens kunnen plannen en geen rbw is natuurlijk niks proef kunnen rijden dus nergens een echt idee van.
Sumo lijkt me waanzinnig en als naked ideaal maar wel een streetlegal en dagelijks bruikbare.

Wat vind jij van de Yamaha XT660X, of de Suzuki DRZ400SM, of de Honda CRF250M?
Is de laatste voor iemand van 1m94 en 100kg te ondergemotoriseerd met 23pk?
Ik ben straks niet A2 gelimiteerd, maar ben eigenlijk al niet geïnteresseerd in meer dan de geknepen 48pk van mijn les SV650.
Je mag nu toch nergens meer harder dan 100km/u en op de motor vind ik dat eigenlijk wel prima.

Natuurlijk ga ik sowieso de XTX straks proefrijden, net als een 1st gen Kawa Versys 650. Is niet echt Sumo of naked natuurlijk maar schijnt wel zo te rijden en is wat meer allround bruikbaar.

Tips en/of thoughts? Budget voor eerste fiets 3 a 4k. Thx!

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 20 aug 2020, 08:29

tuurgtt schreef: 19 aug 2020, 16:16
Estoque schreef: 19 aug 2020, 13:01 DOEN!
Vraagje tussendoor IYDM; ik doe volgende maand motor examen en zit al de hele corona crisis te fantasy shoppen.
Maar geen examens kunnen plannen en geen rbw is natuurlijk niks proef kunnen rijden dus nergens een echt idee van.
Sumo lijkt me waanzinnig en als naked ideaal maar wel een streetlegal en dagelijks bruikbare.

Wat vind jij van de Yamaha XT660X, of de Suzuki DRZ400SM, of de Honda CRF250M?
Is de laatste voor iemand van 1m94 en 100kg te ondergemotoriseerd met 23pk?
Ik ben straks niet A2 gelimiteerd, maar ben eigenlijk al niet geïnteresseerd in meer dan de geknepen 48pk van mijn les SV650.
Je mag nu toch nergens meer harder dan 100km/u en op de motor vind ik dat eigenlijk wel prima.

Natuurlijk ga ik sowieso de XTX straks proefrijden, net als een 1st gen Kawa Versys 650. Is niet echt Sumo of naked natuurlijk maar schijnt wel zo te rijden en is wat meer allround bruikbaar.

Tips en/of thoughts? Budget voor eerste fiets 3 a 4k. Thx!
Advies en tips geven? Daar ben ik nooit te beroerd voor hoor! Dus vraag gerust.

Ik heb de zelfde redenatie gehad toen ik voor mijn eerste motor ging kijken. Hard rijden interesseert mij niet en dat gemis aan topsnelheid, heb ik getracht te compenseren met een speelse motor. In dat opzicht heb ik nog nooit spijt gehad van de keuze om voor een Supermotard te gaan. (De 701 is mijn eerste motor sinds ik mijn rijbewijs heb).

Natuurlijk doe je concessies op het gebied van comfort en bagageruimte (iets waar een XT660 al beter in is), vang je veel wind etc. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Mijn ervaring op de weg als ik aan het touren ben, is dat ik altijd weer terug zak naar ongeveer 100 - 110km/h, dan is het qua wind comfortabel en kost het geen moeite om mijn hoofd recht te houden (met crosshelm/klep).

Dus het hogere vermogen van mijn 701 (80pk) zorgt er niet voor dat ik harder ga rijden. Daarnaast is het wel gewoon fijn dat je voldoende vermogen hebt om even de 180km/h aan te tikken als je sport motoren aan het pesten bent op het circuit.


In het rijtje XT660X, DRZ400SM of CRF250M, zou ik voor de DRZ gaan.
Vanwege de simpele reden dat dat de meest speelse fiets van de drie is.

De XT660 is vooral zwaar en underpowered in mijn optiek. Een uitstekende keuze voor lange ritten, weinig onderhoud, woon/werk etc. Maar totaal ongeschikt voor lekker speels stuurgedrag. Daarnaast vind ik de "knik" in de lijn van de XT660 gewoon heel erg lelijk (de lijn van Tank - zadel - kontje)

De CRF250M ken ik niet. Nog nooit in het echt tegen gekomen, maar ik als ik de cijfers lees: 23pk in combinatie met 145kg, dan lijkt mij dat gewoon behelpen.

DRZ400SM is een heel veel verkochte motor, met een reden. Ik vind ze nog steeds mooi, ze zijn speels, betrouwbaar en vreten geen onderhoud zoals omgebouwde Enduro's. Ik weet niet helemaal wat je plan is met de motor, maar als je er niet dagelijks op moet rijden, zou ik voor de DRZ400SM gaan.

Daarnaast kun je met een DRZ ook gewoon een paar SM-circuitdagen pakken en niet volledig zoek gereden worden door de snellere en lichtere circuitfietsen.

Gebruikersavatar
Harrie D
Berichten: 655
Lid geworden op: 28 mei 2010, 00:45
Locatie: Onder Eindhoven

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Harrie D » 20 aug 2020, 09:23

XT660 heb ik wel eens gereden, rijd niet verkeerd, maar het is geen echte speelfiets, doet wat ie moet doen, maar dat is niet wat je van een supermotard zou verwachten.
CRF250 heb ik in de L versie wat op gereden (en ~35K met een NX250 als 1e motor, wat aardig vergelijkbaar is)
Rijd eigenlijk gewoon prima, maar je moet niet met andere motoren op straat gaan rijden want dan is het verschil in vermogen pijnlijk duidelijk. Zou 'm als speelfiets wel eerder kiezen dan de XT660.

DRZ lijkt me dan ook de leukste optie, offroad/enduro zou de CRF250L ook prima zijn, maar voor op straat is die 23PK wat te weinig om echt leuk te spelen.
Al wil ik eigenlijk nog een keer een MSX125 hebben :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1821
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: M135i

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Jules » 20 aug 2020, 09:32

Philipoo schreef: 19 aug 2020, 11:07 Gaaf man! Echt een cool ding die honda! Maakt dat ik ook een sumo wil
Ohhhh echt precies dit :mrgreen:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om 'kennis' te maken met dit fenomeen ergens?

Gebruikersavatar
Jules
Berichten: 1821
Lid geworden op: 30 sep 2009, 11:05
Auto: M135i

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Jules » 20 aug 2020, 09:34

Estoque schreef: 19 aug 2020, 14:56 Is mij ook opgevallen, ik zit eraan te denken om na mijn vakantie in Italië, mijn 701 op internet te zetten. Wil graag de overstap maken naar een Hypermotard (of een nieuwere 701) en ik denk dat ik in de huidige markt, redelijk afschrijvings-neutraal kan verkopen :P
:crazy:

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 20 aug 2020, 09:47

Jules schreef: 20 aug 2020, 09:32
Philipoo schreef: 19 aug 2020, 11:07 Gaaf man! Echt een cool ding die honda! Maakt dat ik ook een sumo wil
Is er eigenlijk een mogelijkheid om 'kennis' te maken met dit fenomeen ergens?
https://supermotorschool.nl/supermoto-cursus/

Ik zou zeggen, doe dat gewoon!
In het ergste geval leer je enkel extra motorbeheersing.
In het beste geval, raak je net als ik in de ban van Supermoto.

Gebruikersavatar
Philipoo
Berichten: 4183
Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Philipoo » 20 aug 2020, 09:50

Oeh, dat is tof! Dat wil ik!

Gebruikersavatar
Estoque
Berichten: 916
Lid geworden op: 29 aug 2011, 15:59
Locatie: Knäckebröd aan het eten

Re: 1/2 Knäckebröd. Nu met Sushi! - UND WEITER!

Bericht door Estoque » 20 aug 2020, 09:54

Is de beste cursus die ik ooit heb gedaan. Heb ik echt heel veel van geleerd en het heeft mij de doorslag gegeven een echte circuitfiets te bouwen. Zo'n ding is gewoon zoveel wendbaarder dan mijn al wendbare 701.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten