Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 14 feb 2012, 14:38

Nog weinig nieuws. Veel te koud in de werkplaats nu :), maar binnenkort maar weer eens beginnen met de opbouw. De vering is klaar, zit Hyperpro in, nieuwe olie, keerringen etc. Moet weer als nieuw zijn. Heb verder ook alle spullen binnen (olie, remvloeistof, stalen remleidingen, blokken etc. etc.).

Binnenkort de racekuip naar de spuiter brengen. Kan niet wachten tot de motor weer klaar is.

Net ook Spa-Francorchamps geboekt, 19 mei via Bikersdays. Nog wat dagen op Assen boeken en misschien nog wat andere circuits, dan hebben we weer een leuk 2012 voor de boeg. :)

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 11 apr 2012, 22:13

Klaarrrrr :wave:

Afbeelding

Afbeelding

Moeten alleen nog stickers op, komt nog. Vrijdag rijden op Assen, zin in. :)

Wat is er uiteindelijk allemaal aan gedaan:

- Racekuip ipv originele straatkuipwerk, double bubble kuipruitje erop
- Alle overbodige zooi eraf gesloopt (spiegels, kapjes, verlichting etc.)
- Dunlop slicks ipv. straatbanden
- Voorvork geserviced, nieuwe keerringen en Hyperpro veren
- Achtershock voorzien van Hyperpro veer
- Stalen remleidingen, nieuwe remblokken en remvloeistof
- Nieuwe olie + oliefilter
- Nieuwe ketting en andere tandwielen, kortere gearing
- K&N luchtfilter ipv standaard filter

Oftewel: van een standaard straatmotor is hij nu aardig circuitgeschikt gemaakt. Verder zelf nog een nieuwe overall, helm en handschoenen gekocht.

Eerst wel weer genoeg geld uitgegeven, nu tijd om wat kilometers te maken dus. :boogie:

Online
Gebruikersavatar
Fedmas
Berichten: 1331
Lid geworden op: 30 aug 2011, 21:31
Auto: A3 45 TFSIe

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Fedmas » 11 apr 2012, 22:22

Ziet er top uit! Veel plezier vrijdag

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22281
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Niels » 11 apr 2012, 23:07

Kun je jezelf niet sponsoren en zodoende de kosten op de één of andere manier drukken? Al sponsort het bedrijf de onderdelen als "vergoeding" dan scheelt dat toch al gauw weer 20% in de aanschaf :wink:

Ik weet niet of het zo werkt hoor maar kan me indenken dat e.e.a. fiscaal aan elkaar geknutseld zou kunnen worden.

Gebruikersavatar
Barend
Berichten: 1842
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
Auto: F20 m135i
Locatie: Breda

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Barend » 12 apr 2012, 13:51

Ziet er goed uit zeg! Persoonlijk vond ik hem er in het rood/zwart wat dikker uitzien, maar dit is wel zo praktisch voor circuitgebruik..

Maar hoe kom je nu bij de circuits?
Heb je een trekhaak op één van beide auto's om een aanhanger voor de motor achter te hangen?

indobesar
Berichten: 9981
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door indobesar » 12 apr 2012, 14:28

Gaaf hoor!
Je had toch al aardig wat circuitervaring?:D

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 12 apr 2012, 14:47

Thx heren

Ja, in 2004 - 2006 geraced dus genoeg circuitkilometers gemaakt. Alleen da's alweer wat jaren geleden dus eerst de roest er weer een beetje uitrijden. :)

Collega rijdt ook circuit, die heeft een Ford Transit bus. Daar kunnen 2 motoren in.

Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7052
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Fabian » 12 apr 2012, 18:21

Geniet ervan kerel! De 600rr was mijn favoriete circuitfiets, boven alles wat ik gehad en gereden heb op het circuit! :ken ik jou:

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 14 apr 2012, 18:31

Thx Fabian, was idd weer genieten. :banging:

Helaas nogal pech met het weer, steeds korte buiten voor de sessies en ik stond op slicks dus da's gekkenwerk dan. Uiteindelijk misschien 12 volledige rondjes gereden over de hele dag. Waren dure kilometers dus. :dood: Maar goed, de kop is er weer af en in de droge momenten toch heerlijk gestuurd.

Maar de Honda doet het goed, rijden ging ook wel vrij goed. Voorvering top, achtervering alleen niet al te best. Originele shock met andere veer maar veel te weinig demping dus dat deinde nogal bij uitaccelereren. Toch maar eens op zoek naar een andere achterschokbreker. Dunlop slick sleet nu ook wat raar weg, door gebrek aan demping.

Enige schade bij mij was de Contour HD camera, die ondanks de dure 300 km/u-bestendige zuignap niet bleef zitten en bij een gangetje van 200 km/u van de motor stuiterde. Daar is het mooie wel af. Opzich is het apparaat zelf nog goed (behuizing beschadigd maar da's niet erg, lens ed. onbeschadigd), alleen is het achterste klepje afgebroken en weg. Daar zit ook de aan/uit knop op. Misschien is hier een vervangend iets voor te krijgen. Helaas is ook de geheugenkaart eruit gevallen en spoorloos, dus geen beelden. V-nix maar es mailen of deze nog op te knappen is.

Afbeelding

Collega had minder geluk. Die heeft net een nieuwe KTM RC8R Track gekocht maar hij werd in de 2e sessie 2e ronde in Ossenbroeken van zijn motor gereden, iemand verremde zich en ramde hem midscheeps. De KTM was spiksplinternieuw (eergisteren net ingereden op de testbank) maar de rechterzijkant is nu ietwat kapot. Gaat weer wat euri's kosten dus. Na wat oplappen kon hij verder nog wel rijden.

Nou ja, buiten de schades (camera en KTM) een mooi dagje gehad. :) Weer wat bekenden ontmoet, veel gelachen en dom geouwehoerd en tussendoor nog wat gestuurd. Toch met een voldaan gevoel vertrokken dus. :) Volgende keer maar niet meer circuitrijden op vrijdag de 13e hehe. Het geluk was niet helemaal aan onze kant (schades en het weer).

19 Mei naar Spa toe, nu al zin in! Virus begint weer aan te slaan. :kikker:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22281
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Niels » 14 apr 2012, 22:56

Jammer van het weer en de schades..........

Ik heb een 2003 600RR ingeruild op de Daytona. Leuke fiets, mooie looks imho en alweer een beetje oldskool t.o.v. de Daytona. Meer dan prima met mijn 1000km/jr waarvan de helft op het circuit. Grote kans dat het merendeel op circuit erop worden gezet in de toekomst :df:

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 25 mei 2012, 15:34

Inmiddels wat meer kilometers gemaakt met de Honda. Kort verslagje:

Afgelopen zaterdag via Bikersdays op Spa-Francorchamps gereden. We waren met 4 motormaten dus bere-gezellig weer. Zij werden allen in groep A (snelsten) ingedeeld en ik in groep D, langzame groep. Was ik niet zo blij mee, leuker om bijelkaar te rijden natuurlijk en de D groep ging wel wat langzaam, dus dat was veel inhalen. Na 2 sessies werd het opnieuw ingedeeld gelukkig (op basis van de rondetijden) en toen kwamen we allemaal in C terecht, waar ik zelfs de snelste tijd tot op dat moment van had. :) Dat was wel leuk, om je naam eens bovenaan een tijdenlijst te zien hehe. Gebeurt ook niet elke dag. ;)

's Middags heerlijk gereden met z'n 4'en, lekker elkaar opjagen op de baan. Vooral sessie 4 was meesterlijk. Heerlijk vegen en knallen met de CBR. Alles lukte, mooi weer dus veel grip en wat is Spa toch een bizar coole baan... alles zit erin. Langzame stukken, megasnelle stukken, hoogteverschil. Briljant. Ging 1x rechtdoor bij Eau Rouge, iets te hard omhoog en bovenop de heuvel een onbedoelde wheelie waardoor ik niet meer kon insturen. Even rechtdoor, over het kunstgras en uitgang pits daar en gelukkig zo weer de baan op.

Was al met al een briljante trackday, denk één van de mooisten die ik ooit heb gehad. Dan is circuitrijden zooooo gaaf. :) En weer veel geleerd over de motor. Ben niet zo'n natuurtalent die gelijk snel is, heb vooral meters nodig om me te verbeteren. Veel opgestoken deze dag en ook goed voor het vertrouwen.

Gister op Assen gereden. Ging ook wel goed, secondje harder dan vorige keer maar nu toch wel wat problemen met de vering. Achter is véél te zacht en voor is véél te hard. Al rem ik zo hard ik kan, dan begint de motor erg te stuiteren maar als ik later naar de voorvork kijk gebruik ik maar de halve veerweg. Veervoorspanning aanpassen haalde ook niks uit, denk dat er veel te zware veren in zitten. Binnenkort maar even naar de veringspecialist. Motor liep daardoor in bepaalde bochten ook nogal wijd. Een goede rijder kan er ongetwijfeld nog harder mee maar voor mij beperkt de motor me nu nogal. Wat ik ook deed, harder ermee dan nu ging niet. Dus wel lekker gereden maar iets minder positief dan na Spa.

Nou ja, genoeg circuitkilometers weer in totaal 2 dagen... schat iets van 400. :) De Honda doet het verder wel knap, al blijft het irritant om tussen de 1000's te rijden. Op de rechte stukken komen ze je volgas voorbij en in de bochten rijden ze vaak in de weg. Vooral op Spa was dat tenminste zo.

Paar plaatjes nog:

Afbeelding

Afbeelding

Nu even pauze, 6 juli weer rijden op Assen. Hopen dat de motor dan nog iets beter staat afgesteld.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11457
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Hielke » 25 mei 2012, 16:04

Ziet er professioneel uit zo plat in de bocht!

Online
Gebruikersavatar
Fabian
Berichten: 7052
Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Fabian » 25 mei 2012, 17:11

Lekker Wouter!

De veren zullen wel wat te zwaar zijn denk ik ja. Ik gebruikte de gehele veerweg met de 600RR, had een setje van WP via Stamsneijder toen. Dat beviel me echt WERELDS! Alleen andere voorveren en olie, en WP achtershock.

Spa is ZO rete gaaf met de motor, na de NS het meest geweldige circuit waar ik ooit gereden heb. Spa kun je me altijd voor wakker maken, het liefst zelfs met een lekker regenbuitje want dan is Spa echt de koning van alle circuits :D

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 25 mei 2012, 17:21

Hey Fabian,

Thanks. Ja, te zwaar waarschijnlijk. Zit nu Hyperpro in maar had achteraf ook beter WP via Stamsnijder ofzo kunnen nemen. Binnenkort maar wat anders erin. Achtershock is origineel, alleen andere veer. Is ook niet ideaal. Maar ja, raceshocks zijn weer gelijk zo duur.

Spa is werelds ja..... heb nu nog een big smile als ik daaraan terugdenk. :) Assen is ook leuk maar Spa is van een heel andere categorie. Maar was toch blij dat het droog was. ;)

Tijd dat jij ook weer gaat rijden, jij wist er ook altijd wel raad mee. :thumbup:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26924
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door romo » 25 mei 2012, 19:03

Machtig mooi dit, ook heel knap IMO.....



Ik ben al blij dat ik een fatsoenlijk rondje om de kerk kan..................................waarbij het kerkhof angstvallig wordt gemeden...... :tooth:

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22281
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Niels » 25 mei 2012, 19:23

Ja heerlijk man :df: Circuit rijden is echt super!

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 07 jul 2012, 12:15

Afgelopen week wat aanpassingen aan de Honda. Vering weer aangepast, de verhouding was compleet zoek (voor veel te hard, achter veel te zacht). Oa. andere voorveren ingekomen voor en achter wat aanpassingen. Een stuk beter in balans nu. Verder snelgas gemonteerd, kortere slag van de gashendel zodat je sneller/makkelijk op het gas kunt.

Gister weer dagje op Assen gereden. Voorspellingen qua weer waren dramatisch maar het pakte perfect uit, de hele dag droog en lekker weer! :ken ik jou:

Eerste sessie (met de oude tragere ruskenhoek bocht) gelijk 2.00 terwijl ik voor m'n gevoel nog niet echt gas aan het geven was. Zal met de nieuwe Ruskenhoek bocht ca. 1.57 zijn geloof ik. Helaas de rest van de dag niet harder gereden wegens een zwaar versleten slick achter, ging steeds meer glijden. 4 Circuitdagen met 1 setje banden is iets teveel van het goede, ben de SV Cup gewend waar je driekwart jaar met een setje banden kon. :tooth: Had ook geen andere banden bij me dus nog wat sessies gereden met deze banden.

Maar wel tevreden. Motor bevalt me beter zo, weer wat vlotter. Nu weer wat aanpassingen. Stepjes omhoog wegens te weinig grondspeling, voorvorkpoten nog iets meer doorsteken voor wat scherper sturen en een nieuw setje Dunlops eronder. Binnenkort maar weer even sturen. :hungry: Dan moet het weer wat harder.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22281
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Niels » 07 jul 2012, 12:19

Nette tijd hoor! :D

Online
Richardt.
Berichten: 6522
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Richardt. » 07 jul 2012, 12:30

Erg gaaf!

Ook knap hoe je zelf je motor aan het finetunen bent :)

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 07 jul 2012, 12:47

Bedankt mannen. Nou ben ik zelf niet zo'n sleutelaar maar heb gelukkig regelmatig hulp van wat motorvrienden. Is ook wel leuk hoor. Bleek dat we gister m'n bandenwarmers waren vergeten mee te nemen maar kon van een paar wildvreemden een setje lenen voor nop. Is wel super, die onderlinge hulp.

Remblokken werden ook minder gister dus ook maar wisselen. En m'n helm wat aanpassen, zit net wat te losjes bij de wangen dus einde rechte stuk als je achter je ruitje vandaan komt om te remmen bij hoge snelheid, dan wil de helm wat liften nu, het kinstuk komt omhoog. Erg irritant. Of even een weekje eten bij de Mac, kan ook. :)

Hoe harder je rijdt, hoe meer het aankomt op details. En wat ik ook allang geleerd heb is dat gevoel vaak niet strookt met rondetijden. De eerste sessie was ik voor m'n gevoel echt nog niet voluit aan het gaan maar reed ik gelijk m'n beste tijd van de dag. Sessies erna ben je aan het vechten met de motor, ga je voor je gevoel heel hard maar rij je een seconde langzamer. Kwam vooral ook door de versleten banden en minder grip maar ontspannen rijden is en blijft wel de sleutel.

Heb nu Dunlop slicks eronder, probeer hierna handgemaakte Dunlop GP212, die schijnen echt ziek veel grip te hebben. Ben benieuwd. :) Voortaan maar om de 2 dagen wisselen...

Volgende keer moet het weer sneller. Het moet altijd sneller.... :bignews:

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 11 aug 2012, 16:31

Gister weer 4 sessies gestuurd op Assen. We hadden de motor weer wat aangepast. De voorvork 5mm verder laten doorsteken, vond het sturen wat zwaar en had soms moeite de lijn te houden, motor liep voor mijn idee te ver naar buiten. Verder de stepjes omhoog gezet, reed deze op sommige plekken op de grond. Verder nog wat kleinigheden aangepast en een ander setje banden. Een nieuwe Dunlop slick voor en een lichtgebruikte Dunlop achter.

Weersvoorspellingen waren erg goed dus veel zin in. Reed weer in de SportGridTime groep, tussen alle wedstrijdrijders. De snelste groep dus moest weer flink m'n best doen, als amateur-rijder tussen al die beter getrainde wedstrijdrijders. ;)

Eerste sessie nog niet zo lekker in m'n vel echter, ging houterig.... beste tijd van 2.01. De achterband vertoonde al flinke sporen, en dat na een rondje of 7.... bleek later dat dit een superzachte qualifier was. Slijt natuurlijk snel maar m'n achtervering is ook niet geweldig, plus dat er wat minder druk op de achterkant staat nu de motor voor wat gezakt is (voorvork-aanpassing). Sessie 2 ging erg lekker. Heerlijk aan het vegen met de Honda en reed na een rondje of 6 met een goed gevoel de pitstraat in. Beste tijd deze sessie 1.58.5. 2 Secondes van m'n PR af. Hoppa. :) Dik tevreden mee. :wave:

Achterband was nu echter wel erg kapot aan het gaan.... sessie 3 nog wel gereden ermee maar dat ging niet meer, tijden kwamen er niet meer uit. Voor sessie 4 nog snel een ander bandje ter plekke geregeld en om laten leggen, een gebruikte Dunlop GP211 medium compound. Echter was ik ietwat moe en niet geconcentreerd dus na een paar rondjes maar besloten dat het mooi was geweest.

Al met al tevreden over de progressie. Met deze tijd zou ik in de CRT-C wedstrijden aardig mee kunnen doen dus daar ben ik blij mee. Wedstrijden worden op een iets andere layout van Assen gereden (andere Ruskenhoek bocht), schijnt dat dit ca. 2 tot 3 secondes sneller is. Dan zou ik ergens in de 1.55 - 1.56 zitten.

Hopelijk dit jaar nog 1 dagje rijden op Assen, dan zit het seizoen er weer op.

Doelstellingen voor de volgende dag:

- Betere conditie, nu te snel moe :hot: :)
- Constant en met meer gemak onder de 2 minuten rijden
- Kijken of we de achterkant qua vering nog wat kunnen verbeteren

Voor komend jaar weet ik nog niet wat ik ga doen. Misschien doe ik wel gek (weet niet of de wederhelft dat leuk gaat vinden ;)) en haal ik weer een racelicentie zodat ik weer eens wat wedstrijden mee kan doen. KNMV C licentie dan, die kan ik in 1 dag halen. Andere wegracecursus is 3 dagen en daar heb ik geen zin in, heb deze in 2005 al gehaald maar wegens te lang geleden moet dat dan weer opnieuw. Onzin IMO... :?

De Honda doet het verder ook goed maar misschien verkoop ik deze eind dit jaar ook wel. Zijn teveel dingen die me nog niet helemaal naar de zin zijn (vering, geen quickshifter, toch iets minder vermogen dan de nieuwere 600's etc.) en om deze om te bouwen naar een echte racer vind ik het geld niet waard. Het is nu wel een goede circuitmotor maar eigenlijk nog steeds een omgebouwde straatmotor ipv. een full spec racer. Mocht hij in de verkoop gaan, dan koop ik daarna een kant en klare racer, die al helemaal is opgebouwd.

Maar goed.... time will tell.

Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22281
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Niels » 11 aug 2012, 18:24

Snelle tijd hoor :thumbup:

Ik denk wel dat een racer nooit kant en klaar is. Genoeg dingen die gewoon erg persoonlijk zijn maar goed, misschien dat een andere basis je wel meer kan brengen.

Ruud
Berichten: 406
Lid geworden op: 06 nov 2006, 01:10

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Ruud » 11 aug 2012, 20:19

Laat je het even weten als je 600 de verkoop in gaat? Wie weet!

Ik ga het op straat rijden tot een minimum beperken en mijn straatfiets komt niet op het circuit..

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26924
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door romo » 11 aug 2012, 20:26

Ruud schreef:Laat je het even weten als je 600 de verkoop in gaat? Wie weet!

Ik ga het op straat rijden tot een minimum beperken en mijn straatfiets komt niet op het circuit..

Hoe bevalt die straatfiets eigenlijk?....... :wink:

Wouter81
Berichten: 9093
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Ik kon het niet laten... (CBR 600 RR)

Bericht door Wouter81 » 12 apr 2013, 20:52

2013 kick

Vandaag de eerste meters van 2013 weer gemaakt. Zou vorige week vrijdag al maar wegens de kou was die circuitdag uitgesteld. Wat mij betreft was de herkansing later dit jaar maar het uitstel was slechts een week, vandaag rijden dus. Niet al te beste voorspellingen en dat bleek te kloppen. :?

Dagje vol regen, regen, regen. Vanochtend ook koud en tevens behoorlijk mistig. Niet erg ideaal als je slicks onder de motor hebt. :) Geen regenbanden bij me en bovendien geen zin om in de regen te rijden. Van de 5 sessies alleen de 2e sessie kunnen rijden, toen een redelijk droog spoor op de baan. Vizier besloeg ook constant dus zag niet zoveel. In totaal maar liefst 5 rondjes gereden vandaag....

Dure rondjes dus. Grootste deel van de dag zag er zo uit.... :coffee:

Afbeelding

Nou ja: de pluspunten zijn er ook. De eerste meters zitten er weer op, het was ondanks het weer toch weer gezellig :) en de nieuwe voorveren die er deze winter in zijn gekomen lijken een verbetering. Over een tijdje maar even een herkansing na deze valse start maar dan met mooi weer!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten