Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
tom caubo
Berichten: 341
Lid geworden op: 28 feb 2007, 01:16
Locatie: schimmert(limburg)

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door tom caubo » 20 okt 2010, 22:59

oud spel inderdaad,bij mij ligt hij nu ook stof te vangen in de kast.

nu over gestapt naar medal of honor,gestart met de single player op hard en ik moet zeggen dat het erg pittig is.
mooie van dit spel is dat het erg realistisch is,vijanden krijg je niet met een of twee kogels neer tenzij het een headshot is.en de omgeveing is erg mooi weergegeven

(kijk je tegen de zon in dan zie je bijvoorbeeld minder dan als je de zon in de rug hebt,tevens lastig richten op vijanden als er een helicopter boven je hangt en tonnen stof opgooit)

multiplayer nog niet geprobeerd,zal van het weekend hier wel aan toekomen

René130i
Berichten: 5506
Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
Locatie: Friesland www.130i.nl

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door René130i » 22 okt 2010, 15:05

Blackops komt eraan met super vette MP modes:

Gebruikersavatar
Mike S.
Berichten: 1652
Lid geworden op: 06 apr 2008, 12:59
Auto: M135i
Locatie: Friesland

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Mike S. » 22 okt 2010, 17:41

Is er speciaal een black ops topic en waar zet die rene hem neer :mrgreen:

Sniper
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 aug 2008, 07:56
Locatie: In `t Noord`n

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Sniper » 12 dec 2010, 12:51

tom caubo schreef:oud spel inderdaad,bij mij ligt hij nu ook stof te vangen in de kast.

nu over gestapt naar medal of honor,gestart met de single player op hard en ik moet zeggen dat het erg pittig is.
mooie van dit spel is dat het erg realistisch is,vijanden krijg je niet met een of twee kogels neer tenzij het een headshot is.en de omgeveing is erg mooi weergegeven

(kijk je tegen de zon in dan zie je bijvoorbeeld minder dan als je de zon in de rug hebt,tevens lastig richten op vijanden als er een helicopter boven je hangt en tonnen stof opgooit)

multiplayer nog niet geprobeerd,zal van het weekend hier wel aan toekomen
Multiplayer is ECHT een aanrader, ik ben er inmiddels verslaaft aan :wink:
Even in de playstationstore wat extra maps kopen (9,99) en je kunt serieus eindeloos spelen...
Enige "nadeel" is dat je altijd een team bent.

Grtz Sniper

Online
Richardt.
Berichten: 6510
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Richardt. » 09 feb 2011, 20:42

Even een topic omhoog trappen om m'n frustraties kwijt te kunnen.

Heb MW2 de afgelopen week weer een paar keer gespeeld en dat was gelijk weer fijn. Maar er zitten nu enorm veel cheaters in, ongeveer de helft van de spellen die aangemaakt worden zijn gewoon verneukt.

Mensen die hoog in de lucht alles en iedereen neer schieten zonder zelf dood te kunnen, mensen die dwars door muren heen schieten. Of iedereen kan ineens heel hard rennen en zweven. etc etc.

Maar het toppunt kwam vanmiddag. Ik zat weer eens in zo'n spel wat op het oog een normale game leek.
Echter na een minuut kwam in beeld dat ik gepromoveerd was naar lvl 70, jammer want was net weer opnieuw begonnen dmv prestige.

Uit het spel gegaan en in de 'wachtruimte' kwam ik erachter dat, naast dat ik opeens lvl 70 was en alles geunlockt had, ook al m'n stats en dergelijke gewist waren! :wtf:

Vieze kloothommels zijn het, dat ze willen cheaten oke. Dat ik daarvoor af en toe een game voor moet verlaten vind ik ook niet zo erg, maar verneuk dan niet iemand anders z'n prestaties :stom: :wtf:

Paul

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Paul » 10 feb 2011, 01:16

Tijd voor Battlefield 2, dan wil je niets anders meer.. die onrealistiche bunnyhopshit & cheaterbullshit bij COD heb ik wel gehad...

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Metchu » 10 feb 2011, 01:49

gelukkig maken we dat soort ongein niet mee op de xbox... tenminste niet zo erg... dan zou ik wel woest worden ja :stom:

Online
Richardt.
Berichten: 6510
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Richardt. » 10 feb 2011, 10:15

BTF2 ga ik bestellen over een week of twee, even uit zelfbescherming voor mezelf. Heb nogal wat tentamens de komende twee weken :lol:

Ik dacht dat dit soort cheaters op alle platformen voor kwam eerlijk gezegd. Naja, mooi kut allemaal. Maar binnenkort gaan we idd. over naar Battlefield :)

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Metchu » 10 feb 2011, 10:21

Nee man, dan hebben ze meteen een ban aan hun broek. Enige wat voorkomt zijn mensen met een lag switch, dus dat ze opeens hun verbinding armer maken waardoor ze haperen en amper te raken zijn :mrgreen: en sommige die glitches misbruiken, maar echte cheaters komen gelukkig niet voor, dan was het ook snel over met de game!

Online
Richardt.
Berichten: 6510
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Richardt. » 10 feb 2011, 10:34

Ik heb het een en ander gelezen op internet en op de PC versie zijn ook iets van 20.000 mensen geblockt door dat soort geouwehoer.
Ik hoop ook dat dit snel gebeurd op de PS3, het schijnt dat de nieuwere spellen zoals black ops er geen last van hebben, maar misschien dat dat ook wel een kwestie van tijd is :roll:

Gebruikersavatar
Mike S.
Berichten: 1652
Lid geworden op: 06 apr 2008, 12:59
Auto: M135i
Locatie: Friesland

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Mike S. » 10 feb 2011, 12:29

Heeft ook te maken met wat voor game mode je speelt metin... wij spelen hardcore search en destroy en dat spelen relatief weinig mensen op dit moment..( dat kan je ook merken doordat je constant tegen dezelfde prutsers speelt )
Ik denk dat als je gamemodes gaat spelen die druk bezet zijn dat je meer van dit soort onzin tegenkomt hoor.

Battlefield is helemaal een verschrikkelijk spel.. het is maar net wat je leuk vind.
Ik vind sowieso geen enkel spel leuk als ik het alleen zit te spelen online.....

Online
Richardt.
Berichten: 6510
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Richardt. » 10 feb 2011, 12:32

Hmm, das nog wel een idee. Ik speel eigenlijk altijd Groundwar, een van de drukste speltypes denk ik.

Vanmiddag misschien nog maar eens wat anders proberen en kijken of het dan beter is.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door duifjes.com » 18 feb 2011, 14:21

Mike S. schreef:Heeft ook te maken met wat voor game mode je speelt metin... wij spelen hardcore search en destroy en dat spelen relatief weinig mensen op dit moment..( dat kan je ook merken doordat je constant tegen dezelfde prutsers speelt )
Ik denk dat als je gamemodes gaat spelen die druk bezet zijn dat je meer van dit soort onzin tegenkomt hoor.

Battlefield is helemaal een verschrikkelijk spel.. het is maar net wat je leuk vind.
Ik vind sowieso geen enkel spel leuk als ik het alleen zit te spelen online.....
En met :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mr. Blue Eyes
Berichten: 510
Lid geworden op: 24 jun 2008, 22:41
Locatie: Zuid-Holland

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Mr. Blue Eyes » 02 mar 2011, 12:59

wie speelt er allemaal COD Black Ops ??

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Metchu » 02 mar 2011, 13:09

daar is een ander topic voor (black ops topic ;) )

Gebruikersavatar
Mr. Blue Eyes
Berichten: 510
Lid geworden op: 24 jun 2008, 22:41
Locatie: Zuid-Holland

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Mr. Blue Eyes » 02 mar 2011, 14:14

Metchu schreef:daar is een ander topic voor (black ops topic ;) )
my bad

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast