Ik heb een speciale throttle blipper die tussengas geeft bij terugschakelen. Bij opschakelen onderbreekt hij de ontsteking. De auto is momenteel in opbouw heb hier elders op het forum een topic de complete opbouw: http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=50174 en op mijn website heb ik een blog: http://www.r-developments.com/GTRene schreef:de bak krijgt zo te horen ook wel redelijk op z'n donder is het ook zo afgesteld dat je tussengas krijgt bij downshift? of dat niet.ek20a schreef:De bak is er in 2 types, ik heb de sadev st 75-14 (goed tot 300 whp en 260 nm koppel) En je hebt de grotere broer de sadev 95-14 die kan grotere vermogens aan maar die is stukke duurder. Ik heb mijn eigen bak voorzien van een oliekoeler + electrische olie pomp om wat meer marge te creeeren. Daarnaast gebruik ik een geartronics paddle shift (mede door mijn handicap maar ook om slijtage tegen te gaan door mis schakelen ed) Ze gaan +/- 15000 tot 25000 km mee maar het reviseren is relatief goedkoop.
De Lotus in het filmpje heeft overigens een standaard K20, 220 pk (het is de jdm versie)
Gr Bas
Ik ging er een beetje vanuit dat het z'n racer was...maar deze in het filmpje heeft 220pk? lijkt meer... of is het gewicht zo laag
die honda elise waar ik destijds een stukkie mee mocht rijden was zeker niet zo vlot
maar jij hebt dus ook zoiets leuks wil ik wel eens van dichtbij bekijken als er weer eens wat van DF van doen is
De kosten van een dergelijke bak, tja duur... Ik heb hem aangeschaft vanwege mijn handicap. dit is voor mij de enige optie om handmatig te schakelen. Reken op +/- 12000,= dat is inclusief de paddle shift.
Gr Bas