Race Driver: Grid

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
René130i
Berichten: 5506
Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
Locatie: Friesland www.130i.nl

Bericht door René130i » 17 jun 2008, 23:27

Godver... erg vette graphics, ik dus heel blij. Ff met keyboard wat driften, leuk! Stuur aansluiten dus... :roll: Niet te doen?? Reageert enorm traag en echt niet te doen :?

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 18 jun 2008, 10:20

Toevallig heb ik het gisteren ook even met stuur op de PC geprobeerd. Driften ging inderdaad wat lastig, maar met de Mustang had ik de 2e keer de race al gewonnen(met alles op moeilijk). Hij herkende de G25 trouwens prima, hoefde niks in te stellen, zelfs de 6-bak deed het gewoon. Beeld was niet merkbaar verschillend met de PS3 demo.

Maar het speelt inderdaad helemaal niet verkeerd. Het is geen sim, maar ik denk dat ik hier meer plezier aan kan beleven dan GT5(veel te klinisch, al was het een echte sim). Grote nadeel is dat dit het zoveelste spel zonder splitscreen is(dat zou verboden moeten worden op een console). Nou ja, goed excuus om dan maar gewoon de PC versie te gaan halen(als die nòg wat goedkoper is).

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11752
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Bericht door WJ » 18 jun 2008, 10:32

Mari Oh Oh! schreef:Grote nadeel is dat dit het zoveelste spel zonder splitscreen is(dat zou verboden moeten worden op een console).
Eens!

Wel leuk en aardig dat je tegenwoordig met al die consoles op internet kan, maar thuis in de woonkamer met een maatje tegen elkaar racen is er niet meer bij.....

Had ik eigenlijk wel verwacht bij dit spel, vooral omdat je ook een teammaat krijgt. Een COOP optie had leuk geweest, samen in 1 team racen.


btw, die uitdagingen om snachts van een berg af te racen tegen iemand anders zijn best gaaf. Vooral met verkeer tegen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 18 jun 2008, 10:37

WJ schreef: Had ik eigenlijk wel verwacht bij dit spel, vooral omdat je ook een teammaat krijgt. Een COOP optie had leuk geweest, samen in 1 team racen.

btw, die uitdagingen om snachts van een berg af te racen tegen iemand anders zijn best gaaf. Vooral met verkeer tegen. :mrgreen:
Inderdaad, in GTA IV lijkt het me ook geweldig, vooral COOP voor de storyline, maar helaas. :( Op de één of andere manier is het minder leuk om via internet te spelen ook al ken je je tegenstander(s). En 2x PS3 + 2x het spel kopen gaat mij toch iets te ver.

Gebruikersavatar
Niels v D
Berichten: 1945
Lid geworden op: 31 mar 2008, 11:52
Locatie: Sønderborg(DK)

Bericht door Niels v D » 18 jun 2008, 15:37

Ben hem nou aan het installeren, duurt lang :roll:

Gebruikersavatar
Luc B
Berichten: 1404
Lid geworden op: 23 jun 2008, 09:31

Bericht door Luc B » 23 jun 2008, 17:37

heb hem voor de 360 gedownload, helaas , deze laat ik aan mij voorbij schieten. de besturing vond ik ronduit waardeloos, graphics waren inderdaad mooi , maar deed mij teveel denken aan NFS Pro Street ( wat helaas ook al niet zo'n super spel bleek te zijn) nee, deze laat is schieten :roll:

Gebruikersavatar
farl
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 aug 2008, 09:27

Bericht door farl » 07 aug 2008, 12:14

Ik heb dit spel op mijn PS3 en het is echt megastoer!! (ik ben al verslaafd) De graphics zijn vind ik echt zeer sfeervol en kwalitatief goed. En de gameplay vind ik echt super!

De auto's in het spel houden wel van een beetje driften en het is zeker geen simulator, maar ik houd ook niet zo van simulators, die zijn mij te saai. Ik heb bijvoorbeeld ook de nieuwe FULL HD Gran Turismo op de PS3 en het doet gewoon een stuk minder met me. Daar zien de graphics er ook erg mooi uit (FULL HD), maar het is niet zo spannend allemaal.

Racedriver GRID is een HD ready spel, maar naar mijn idee misschien wel mooier dan GT5 omdat er meer aandacht voor details is.

Wat ik ook leuk vind aan Racedriver GRID is dat het in eerste instantie best moeilijk is, de auto's spinnen snel alle kanten in. En daar houd ik wel van, je moet echt goed oefenen. Maar nu gaat het echt fantastisch. Laatst nog de 24 uur van Le Mans gewonnen in mijn league. :lol:

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 11752
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: Race Driver: Grid

Bericht door WJ » 30 apr 2010, 14:41

Spel is op het moment maar 6euro op Steam. (PC)
Misschien dat er mensen geïnteresseerd zijn.

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Re: Race Driver: Grid

Bericht door Mari Oh Oh! » 02 mei 2010, 22:25

WJ schreef:Spel is op het moment maar 6euro op Steam. (PC)
Misschien dat er mensen geïnteresseerd zijn.
Of....
Codemasters Racing Pack=

Colin McRae DiRT 2+
DiRT+
FUEL™+
GRID™+
ToCA Race Driver 3

Dit weekend voor 16 euro

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten