Markk's motortopic - KTM 1290 Super Duke R en Ducati Hypermotard 939
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3852
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Markk's motortopic - KTM 1290 Super Duke R en Ducati Hypermotard 939
Zo een dus:
http://www.silverline.nl/images/KTM%209 ... erDuke.jpg
Heb er nou al een paar keer opgezeten bij de dealert en het lijkt me zoooo veel fun er een keer op te sturen. Kort, licht, twin met erg veel koppel en 120pk.
Brrrr. Ik moet me echt inhouden om niet gewoon 12 of 13k te pakken, naar de dealer te lopen en te zeggen "doe die maar".
Proefrijden durf ik niet, ben bang dat ik dan helemaal verkocht ben...
Mark.
http://www.silverline.nl/images/KTM%209 ... erDuke.jpg
Heb er nou al een paar keer opgezeten bij de dealert en het lijkt me zoooo veel fun er een keer op te sturen. Kort, licht, twin met erg veel koppel en 120pk.
Brrrr. Ik moet me echt inhouden om niet gewoon 12 of 13k te pakken, naar de dealer te lopen en te zeggen "doe die maar".
Proefrijden durf ik niet, ben bang dat ik dan helemaal verkocht ben...
Mark.
Laatst gewijzigd door markk op 01 dec 2017, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 9098
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86 | VW California | Mazda 3
Ik heb in juni de Internationale Ducati Clubraces op Assen op een SuperDuke 990 gereden, geweldig gewoon. Heb als hobbymatig motorjournalist op veel verschillende motoren gereden (stuk of 50) maar deze staat absoluut in m'n top 3 van favorieten, tezamen met de MV Agusta Brutale.
Nee, de SuperDuke is echt een geweldige motor. Lekker veel power en koppel dus dikke klappen, de remmen (Brembo's) zijn ultiem goed (met 1 vingertje rem je zo het achterwiel los), de vering is heerlijk strak (WP rondom). Eigenlijk is het de meest ideale motor die je maar kunt bedenken. Je kunt er alles mee: stunten, toeren, circuitdagje mee rijden, mee op vakantie... Als ik weer een straatmotor kocht, dan ging ik waarschijnlijk voor deze. 8)
Plaatje van de Ducati Clubraces:
[img:800:534]http://img181.imageshack.us/img181/810/superdukege5.jpg[/img]
Nee, de SuperDuke is echt een geweldige motor. Lekker veel power en koppel dus dikke klappen, de remmen (Brembo's) zijn ultiem goed (met 1 vingertje rem je zo het achterwiel los), de vering is heerlijk strak (WP rondom). Eigenlijk is het de meest ideale motor die je maar kunt bedenken. Je kunt er alles mee: stunten, toeren, circuitdagje mee rijden, mee op vakantie... Als ik weer een straatmotor kocht, dan ging ik waarschijnlijk voor deze. 8)
Plaatje van de Ducati Clubraces:
[img:800:534]http://img181.imageshack.us/img181/810/superdukege5.jpg[/img]
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Als je het geld hebt liggen en je de fiets zo geweldig denkt te vinden, gewoon 2 x proefrijden. Na de tweede keer kun je vast wel een nuchtere beslissing maken. Voldoet zoiets aan je verwachtingen, gewoon kopen. Ik geloof niet in een kastenstelsel waarbij je na je dood ook nog eens als kever of als God herboren wordt. Je leeft maar 1 keer, dus neem het ervan. 8)markk schreef:Brrrr. Ik moet me echt inhouden om niet gewoon 12 of 13k te pakken, naar de dealer te lopen en te zeggen "doe die maar".
Proefrijden durf ik niet, ben bang dat ik dan helemaal verkocht ben...
Mark.
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3852
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Ja das leuk maar er staan al 4 auto's, 3 motoren en 2 snorfietsen voor de deur die onderhouden moeten worden, gewassen moeten worden, gepoetst moeten worden en allemaal wekelijks (m'n eigen norm) bereden moeten worden.Als je het geld hebt liggen en je de fiets zo geweldig denkt te vinden, gewoon 2 x proefrijden. Na de tweede keer kun je vast wel een nuchtere beslissing maken. Voldoet zoiets aan je verwachtingen, gewoon kopen. Ik geloof niet in een kastenstelsel waarbij je na je dood ook nog eens als kever of als God herboren wordt. Je leeft maar 1 keer, dus neem het ervan.
FJ1200 moterfiets inruilen levert niets op en op een SuperDuke toeren / naar de Eifel Ardennen lijkt me niets zonder kuip
Honda Silverwing scooter inruilen en op SuperDuke naar werk zie ik ook niet zitten
Suzuki Burgman 650 scooter van mn vrouw inruilen betekent scheiding, alimentatie en dan moet ik de SuperDuke ook weer verkopen.
Kortom zo simpel ligt het niet
Mark.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Heb ik het toch makkelijker dan jij. Een supermotard lijkt me erg leuk maar is voor mij hoogstwaarschijnlijk zo hoog dat ik bij het eerste stoplicht op rood omval.
Verder heb ik een zwak voor zware Harley's. Lage zit, imposant geluid maar 300+ kilo zullen m'n luciferbeentjes weer niet overeind houden bij het stoplicht. Wederom val ik dus om bij het stoplicht.
Met dit alles in gedachten hoef ik niet eens aan een motorrijbewijs te beginnen want ik heb niets met een jappen superbike of scooter.
Verder heb ik een zwak voor zware Harley's. Lage zit, imposant geluid maar 300+ kilo zullen m'n luciferbeentjes weer niet overeind houden bij het stoplicht. Wederom val ik dus om bij het stoplicht.
Met dit alles in gedachten hoef ik niet eens aan een motorrijbewijs te beginnen want ik heb niets met een jappen superbike of scooter.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
@ allen,
Koop een Ducati Monster, mijn schoonzus van 1.60 kan er prima mee rijden, en 't weegt rond de 180 kilo... Klaar....
Heeft nl. een vrij lage zit.
Ik ben 1.84 en kan er ook prima op zitten, maar voor kortere mensen is het ook goed te doen hoor..
En.. je kan altijd nog de vering aan laten passen. Ik heb ooit 's ergens gelezen over een vrij kleine griet die gewoon d'r fiets heeft laten verlagen om toch normaal te kunnen rijden. zo moeilijk lijkt me dat trouwens ook niet.
Voorpoten zitten meestal in schertsplaten geklemd, dus losdraaien die hap. En achter een kortere veer/schokbreker.
Dus geen excuses meer om géén motor te gaan rijden..
Anders, zijspan...
Koop een Ducati Monster, mijn schoonzus van 1.60 kan er prima mee rijden, en 't weegt rond de 180 kilo... Klaar....
Heeft nl. een vrij lage zit.
Ik ben 1.84 en kan er ook prima op zitten, maar voor kortere mensen is het ook goed te doen hoor..
En.. je kan altijd nog de vering aan laten passen. Ik heb ooit 's ergens gelezen over een vrij kleine griet die gewoon d'r fiets heeft laten verlagen om toch normaal te kunnen rijden. zo moeilijk lijkt me dat trouwens ook niet.
Voorpoten zitten meestal in schertsplaten geklemd, dus losdraaien die hap. En achter een kortere veer/schokbreker.
Dus geen excuses meer om géén motor te gaan rijden..
Anders, zijspan...
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Humor, ik heb namelijk pas de gehele monster (695) handleiding in pdf formaat van voor tot achteren doorgespit. Zelfs hoe je hem moet inrijden.
Het leuke aan een ducati is weer dat ze gewoon tuningsdelen als koppelingen en nokkenassen hebben om je fiets aan te passen. Hm na de winter toch maar eens over nadenken. Een motor kost gewoon zoveel minder dan dat je moet uitgeven aan een auto die ook maar een beetje leuk is.
Het leuke aan een ducati is weer dat ze gewoon tuningsdelen als koppelingen en nokkenassen hebben om je fiets aan te passen. Hm na de winter toch maar eens over nadenken. Een motor kost gewoon zoveel minder dan dat je moet uitgeven aan een auto die ook maar een beetje leuk is.
- MartijnGizmo
- Berichten: 12760
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Ik heb het andersom, dacht met mijn 1.97m nergens op te passen. Groot was dan ook mijn opluchting na het proefzitten op de '05 CBR900 van een vriend van me. M'n benen bleken prima in de tank te passen. 8)allen schreef:Heb ik het toch makkelijker dan jij. Een supermotard lijkt me erg leuk maar is voor mij hoogstwaarschijnlijk zo hoog dat ik bij het eerste stoplicht op rood omval.
Verder heb ik een zwak voor zware Harley's. Lage zit, imposant geluid maar 300+ kilo zullen m'n luciferbeentjes weer niet overeind houden bij het stoplicht. Wederom val ik dus om bij het stoplicht.
Met dit alles in gedachten hoef ik niet eens aan een motorrijbewijs te beginnen want ik heb niets met een jappen superbike of scooter.
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3852
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
En tegenwoordig is er een Superduke 1290 R.
180pk, 190kg en nog mooier, nog bruter, nog meer koppel.
Zelfde verhaal als toen. Even op gezeten en serieus verliefd. Voelt als een dikke brommer met 180pk
Durf geen proefrit te maken. God wat zijn die dingen gaaf zeg...
Mark.
180pk, 190kg en nog mooier, nog bruter, nog meer koppel.
Zelfde verhaal als toen. Even op gezeten en serieus verliefd. Voelt als een dikke brommer met 180pk
Durf geen proefrit te maken. God wat zijn die dingen gaaf zeg...
Mark.
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3852
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Gisteren toch maar gedaan. Proefrit met de Superduke 1290 R. Het blijft maar door mijn hoofd spoken en dat betekent dat je uiteindelijk moet proberen of het wat is. Eerder gehad met een KTM Duke (690) 3. Proefrit gaf direct de uitslag -> niks voor mij zo'n grote bokkende 1 cylinder.
Dus heel benieuwd. Nu een nog grotere, bokkende, 2 cylinder. The beast. Zou het een beetje te rijden zijn of is het continue bok-bok-bok of wheely stijl. Ik ben een mietje op een motorfiets en hou van soepel draaiende blokjes met veel koppel onderin. Wat dat betreft bevalt m'n huidige FJ1200 prima. Enige is dat dat ding wat oud wordt en wat zwaar (250+ kg) is.
Dus de SuperDuke 1290 R. Had eigenlijk even op de GT willen rijden maar die was niet beschikbaar. Qua uiterlijk is de R iets mooier wat mij betreft maar beiden zijn prima. Ik mag dat oranje en hoekige uiterlijk van KTM fietsen wel.
Zitten: Je voelt direct dat het een "lichte" fiets is. 190kg ofzo. Het voelt en zit als een zware brommer ipv een motorfiets. Maar dan wel 1 met 173pk Ik voelde me er direct thuis op. Lekker rechtop alleen moest ik even wennen dat m'n voeten wat meer naar achteren zaten en dus ook niet vlak staan. Je tenen wijzen zeg maar een beetje naar de grond.
Starten: Ding loopt eigenlijk koud al heel mooi rustig stationair. Niet een bokkende / schommelende zware twee cylinder. Beetje gas en heel dosiel komen de toeren erbij. Niet nerveus ofzo...gewoon zoals je verwacht.
Rijden: Ding is nieuw en opgebouwd met top onderdelen (Brembo, WP, etc.). En dat voel je. Alles is gewoon super-strak en reageert zoals je verwacht. Geen vertraging, geen "zompigheid". Maar voor m'n gevoel ook niet nerveus. Gewoon precies. Top. Ding loopt ook heel mooi onderin in toeren. Natuurlijk je kunt niet zoals bij m'n 4-cylinder FJ1200 in de hoogste versnelling met 1200rpm het gas opendraaien maar vanaf 2000rpm met de KTM gaat het redelijk en vanaf 2500rpm gaat het gewoon goed. En dan dat koppel Geweldig gewoon hoe dat blok er vanaf 2000-2500 rpm aan trekt. Paar keer in 3 / 4 het gas vanaf 2000 rpm helemaal opengedraaid maar echt top hoe die dan oppakt. Niet eng door 'em opeens op het achterwiel te zetten maar precies zoals je verwacht.
Disclaimer:
- Alle veiligheid systemen stonden wel aan en een paar keer zag ik iets rood flitsen op het dashboard
- Veiligheid systemen uitzetten heb ik maar even niet gedaan...
Sturen: Super. Je merkt echt dat het een lichte, wendbare motorfiets is. Ben geen held en op een FJ1200 hou ik al zeer grote schaamrandjes over op m'n banden dus de grenzen van een Superduke zal je mij nooit zien verkennen. Maar het wat lichtere stuurgedrag sprak me wel aan. Bijvoorbeeld bij snel links en dan rechts bijv. op een rotonde en het daarna verlaten hiervan.
Remmen: Tsja wat kan ik zeggen? Superstrak, en je merkt dat je minder gewicht hebt. Maar ook daar weer niet eng ofzo dat je opeens ongewild een stoppie doet. Gewoon lekker, snaarstrak.
Tenslotte stukje snelweg gepakt. 110 in zes en dan opendraaien en binnen luttele seconden op alleen koppel 160 draaien. Precies het type motorfiets dat mij aanspreekt. Voor m'n gevoel iets sneller dan m'n FJ maar veel zal het niet schelen. Misschien als je met die snelheid naar 3 terug gaat maar zoals gezegd op een motorfiets "durf" ik dat niet en zeker niet tijdens een proefrit op een gloednieuwe van een ander.
Samenvattend: Echt mijn type motorfiets. Heerlijk ding. Ook voor gewone motor stervelingen te rijden zoals ik. Zeker geen "the beast" zoals ie wordt genoemd. M'n hersenen maken nu ook overuren.
- Een SuperDuke 1290 GT met Akrapovik en tassenset zoals ik 'em wil gaat al snel naar de 22k. 2e hands nog niet te krijgen.
- Maar ik wil m'n FJ1200 ook niet kwijt. Ding heb ik al 20 jaar en slaat geen slag verkeerd en tovert altijd een big smile op m'n gezicht als ik de tijd vind om ermee te rijden.
- Dus dan zou een SuperDuke 1290 R (SE) erbij ook leuk zijn. Die zijn er ook al 2e hands maar dan nog zit je op 15-16k en wat moet ik dan eigenlijk nog met mn FJ1200? En m'n woon-werk motorscooter dan? Die kan ook niet weg (ivm woon-werk).
- Kortom voorlopig gaat er niets gebeuren. Maar het was een prachtige ervaring en het is een prachtige fiets...Misschien huur ik zo'n ding wel eens een paar keer voor een weekendje...en als de FJ een keer de geest geeft dan...
(telefoonfoto's, maar wat een machine )
Mark.
Dus heel benieuwd. Nu een nog grotere, bokkende, 2 cylinder. The beast. Zou het een beetje te rijden zijn of is het continue bok-bok-bok of wheely stijl. Ik ben een mietje op een motorfiets en hou van soepel draaiende blokjes met veel koppel onderin. Wat dat betreft bevalt m'n huidige FJ1200 prima. Enige is dat dat ding wat oud wordt en wat zwaar (250+ kg) is.
Dus de SuperDuke 1290 R. Had eigenlijk even op de GT willen rijden maar die was niet beschikbaar. Qua uiterlijk is de R iets mooier wat mij betreft maar beiden zijn prima. Ik mag dat oranje en hoekige uiterlijk van KTM fietsen wel.
Zitten: Je voelt direct dat het een "lichte" fiets is. 190kg ofzo. Het voelt en zit als een zware brommer ipv een motorfiets. Maar dan wel 1 met 173pk Ik voelde me er direct thuis op. Lekker rechtop alleen moest ik even wennen dat m'n voeten wat meer naar achteren zaten en dus ook niet vlak staan. Je tenen wijzen zeg maar een beetje naar de grond.
Starten: Ding loopt eigenlijk koud al heel mooi rustig stationair. Niet een bokkende / schommelende zware twee cylinder. Beetje gas en heel dosiel komen de toeren erbij. Niet nerveus ofzo...gewoon zoals je verwacht.
Rijden: Ding is nieuw en opgebouwd met top onderdelen (Brembo, WP, etc.). En dat voel je. Alles is gewoon super-strak en reageert zoals je verwacht. Geen vertraging, geen "zompigheid". Maar voor m'n gevoel ook niet nerveus. Gewoon precies. Top. Ding loopt ook heel mooi onderin in toeren. Natuurlijk je kunt niet zoals bij m'n 4-cylinder FJ1200 in de hoogste versnelling met 1200rpm het gas opendraaien maar vanaf 2000rpm met de KTM gaat het redelijk en vanaf 2500rpm gaat het gewoon goed. En dan dat koppel Geweldig gewoon hoe dat blok er vanaf 2000-2500 rpm aan trekt. Paar keer in 3 / 4 het gas vanaf 2000 rpm helemaal opengedraaid maar echt top hoe die dan oppakt. Niet eng door 'em opeens op het achterwiel te zetten maar precies zoals je verwacht.
Disclaimer:
- Alle veiligheid systemen stonden wel aan en een paar keer zag ik iets rood flitsen op het dashboard
- Veiligheid systemen uitzetten heb ik maar even niet gedaan...
Sturen: Super. Je merkt echt dat het een lichte, wendbare motorfiets is. Ben geen held en op een FJ1200 hou ik al zeer grote schaamrandjes over op m'n banden dus de grenzen van een Superduke zal je mij nooit zien verkennen. Maar het wat lichtere stuurgedrag sprak me wel aan. Bijvoorbeeld bij snel links en dan rechts bijv. op een rotonde en het daarna verlaten hiervan.
Remmen: Tsja wat kan ik zeggen? Superstrak, en je merkt dat je minder gewicht hebt. Maar ook daar weer niet eng ofzo dat je opeens ongewild een stoppie doet. Gewoon lekker, snaarstrak.
Tenslotte stukje snelweg gepakt. 110 in zes en dan opendraaien en binnen luttele seconden op alleen koppel 160 draaien. Precies het type motorfiets dat mij aanspreekt. Voor m'n gevoel iets sneller dan m'n FJ maar veel zal het niet schelen. Misschien als je met die snelheid naar 3 terug gaat maar zoals gezegd op een motorfiets "durf" ik dat niet en zeker niet tijdens een proefrit op een gloednieuwe van een ander.
Samenvattend: Echt mijn type motorfiets. Heerlijk ding. Ook voor gewone motor stervelingen te rijden zoals ik. Zeker geen "the beast" zoals ie wordt genoemd. M'n hersenen maken nu ook overuren.
- Een SuperDuke 1290 GT met Akrapovik en tassenset zoals ik 'em wil gaat al snel naar de 22k. 2e hands nog niet te krijgen.
- Maar ik wil m'n FJ1200 ook niet kwijt. Ding heb ik al 20 jaar en slaat geen slag verkeerd en tovert altijd een big smile op m'n gezicht als ik de tijd vind om ermee te rijden.
- Dus dan zou een SuperDuke 1290 R (SE) erbij ook leuk zijn. Die zijn er ook al 2e hands maar dan nog zit je op 15-16k en wat moet ik dan eigenlijk nog met mn FJ1200? En m'n woon-werk motorscooter dan? Die kan ook niet weg (ivm woon-werk).
- Kortom voorlopig gaat er niets gebeuren. Maar het was een prachtige ervaring en het is een prachtige fiets...Misschien huur ik zo'n ding wel eens een paar keer voor een weekendje...en als de FJ een keer de geest geeft dan...
(telefoonfoto's, maar wat een machine )
Mark.
-
OnlineLuco
- Berichten: 28007
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Een Yamaha xsr lijkt me ook een leuke fiets.
Maar ja moet eerst de kawa 1300 met zijspan eens aanpakken, maar het komt er niet van.
Maar ja moet eerst de kawa 1300 met zijspan eens aanpakken, maar het komt er niet van.
- Niels
- Berichten: 22282
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Mooi verslag Mark.
Als je FJ de geest geeft?? Hij komt er dus nevernooit Het probleem van een nieuwe motorfiets is dat er ook zoveel mooi gebruikt spul te vinden is voor veel minder. Ik heb in 2011 een nieuwe Triumph gekocht maar als je geen kilometers maakt is dat moeilijk te rechtvaardigen naar jezelf toe. Althans, zo zie ik het.
Als je FJ de geest geeft?? Hij komt er dus nevernooit Het probleem van een nieuwe motorfiets is dat er ook zoveel mooi gebruikt spul te vinden is voor veel minder. Ik heb in 2011 een nieuwe Triumph gekocht maar als je geen kilometers maakt is dat moeilijk te rechtvaardigen naar jezelf toe. Althans, zo zie ik het.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Mooi om te lezen Mark
-
- Berichten: 6522
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Lijkt mij ook wel wat. Heb nu een GSX-R, maar volgens mij is het met zo'n Superduke veel leuker spelen
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3852
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Motor liet me sinds proefrit niet meer los. Vd week bij drie zaken een offerte opgevraagd en zojuist mn handtekening gezet onder een order.
Oranje KTM Superduke 1290 R met Akra slipon en wat andere opties. Vd week aflevering.
Mark.
Oranje KTM Superduke 1290 R met Akra slipon en wat andere opties. Vd week aflevering.
Mark.
- Niels
- Berichten: 22282
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3852
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Telefoon foto van mijn fiets bij de dealer. Moet nog geleverd worden. Kenteken moet nog aangevraagd worden
Komen nog zwarte tankpads / beschermers op en oranje wheelstriping. Verder paddocksstands voor/achter, duozadeltas, handvatverwarming, koppelling/voorrem bescherming en natuurlijk de Akrapovic uitlaat (met verwijderbaar gemaakte db-killer)
Damn, ik kan niet wachten...
Mark.
Komen nog zwarte tankpads / beschermers op en oranje wheelstriping. Verder paddocksstands voor/achter, duozadeltas, handvatverwarming, koppelling/voorrem bescherming en natuurlijk de Akrapovic uitlaat (met verwijderbaar gemaakte db-killer)
Damn, ik kan niet wachten...
Mark.
- Niels
- Berichten: 22282
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Bruut hoor, hoe lang duurt het voordat het kenteken binnen is? Enig idee
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3852
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Met een beetje mazzel kan ik 'em a.s. woensdagavond ophalen. Anders vrijdagavond.
Mark.
Mark.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Wat een machine!
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: Iemand ervaring met een KTM 990 Superduke ?
Gaaf ding Mark! Gefeliciteerd!
De FJ ingeruild?
De FJ ingeruild?
- Kasteel
- Berichten: 5298
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten