Davey - Nieuwe auto :)
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Davey - Nieuwe auto :)
Hallo allen, ik ben Davey! 23 jaar en woonachtig in Brabant
Over mijzelf;
Een BMW gek die houd van de sportievere auto’s, als mannetje van 11 jaar zat ik altijd naast me oom in de M5 V10, hier gingen we dan mee naar Zandvoort en andere circuits (me oom werkte op het circuit toen de tijd en zijn zoon raced toen nog). De liefde voor M was dus op jonge leeftijd al begonnen. De M3 E46 en de 1M is altijd mijn droom auto geweest.
Toen ik eenmaal 18 werd was het budget voor een M er nog niet, heb ik 2 jaar een c1 gereden en eigenlijk best goed in leren sturen, 9 maanden een twingo rs cup en toen 4 maanden een clio 3 rs.
(Nu rijd mijn vriendin weer een Twingo RS)
Mijn “DOEL” was altijd de eerste BMW die ik koop moet meteen een snelle/dikke zijn.
Heel hard gewerkt en heel hard gespaard, 6 dagen in de week en gemiddeld 10 uur per dag werken stond dus na 5 maanden de snelle/dikke BMW voor de deur.
BMW E82 135i 2010 N55 handbak in het wit….Aangekleed met OZ Ultraleggeras en een KW V2 schroefset.
Met deze auto een tourrit door Luxemburg gemaakt en helemaal verliefd geworden op de auto, weekend die daarop volgende direct naar de Nurburgring…
De eerste 2000km’s stonden al op de teller… overigens is de nurburgring verslaving toen ook begonnen. Helaas gebeurde in December 2020 de nachtmerrie, waar ik nogsteeds van baal… aquaplaning en de auto was total los… het einde van de 135i….
Na een paar maanden sparen en een grote zoektocht naar verschillende autos toch weer bij een 135i uitgekomen…
Mijn huidige auto dus!
Mijn Auto;
BMW 135i 2011 N55 DCT in de geweldige kleur Le Mans Blauw!
Na een proefrit was ik verkocht door het geluid en de DCT.
Gekocht van liefhebbers alles klopte en het voelde goed aan! Gekocht met 156xxx km op de teller in februari 2021.(direct de chargepipe besteld, deze was kapot gegaan bij mijn vorige 135i) Helaas waren de remmen wel krom… hier direct nieuwe schijven en blokken op gezet.
Aangezien mijn vorige 135i een reviseerde motor had doordat de lagerschalen kapot waren gegaan heb ik besloten deze te laten vervangen…
Bij 159xxx km is de auto naar Pure Turbos gegaan voor de lagerschalen, dat was niet het enigste wat ze hebben aangepakt… VRSF Intercooler, VRSF Decat, alle drie de pakkingen, de koeldarm, XHP Stage 3 op de DCT bak en een MHD licentie. Een fijn gevoel, nieuwe lagerschalen, een luidere auto en een snellere auto!!! Top!
Er kwam alleen een nadeel bij kijken… de auto stond toen op h&r veren, een standaard onderstel en 19 inch velgen… dit zorgt voor een zoekende achterkant bij het uit acceleren bij een bocht, de kont kwispelde maar de auto wilde wel rechtdoor… dit in combinatie met het open diff gaf een negatieve ervaring…
Mijn vorige 135i had dit totaaaaal niet… na wat uitzoeken kwam ik erachter dat een schroefset al een hele hoop veranderde en wilde ik weer terug naar 18 inch.
Over mijzelf;
Een BMW gek die houd van de sportievere auto’s, als mannetje van 11 jaar zat ik altijd naast me oom in de M5 V10, hier gingen we dan mee naar Zandvoort en andere circuits (me oom werkte op het circuit toen de tijd en zijn zoon raced toen nog). De liefde voor M was dus op jonge leeftijd al begonnen. De M3 E46 en de 1M is altijd mijn droom auto geweest.
Toen ik eenmaal 18 werd was het budget voor een M er nog niet, heb ik 2 jaar een c1 gereden en eigenlijk best goed in leren sturen, 9 maanden een twingo rs cup en toen 4 maanden een clio 3 rs.
(Nu rijd mijn vriendin weer een Twingo RS)
Mijn “DOEL” was altijd de eerste BMW die ik koop moet meteen een snelle/dikke zijn.
Heel hard gewerkt en heel hard gespaard, 6 dagen in de week en gemiddeld 10 uur per dag werken stond dus na 5 maanden de snelle/dikke BMW voor de deur.
BMW E82 135i 2010 N55 handbak in het wit….Aangekleed met OZ Ultraleggeras en een KW V2 schroefset.
Met deze auto een tourrit door Luxemburg gemaakt en helemaal verliefd geworden op de auto, weekend die daarop volgende direct naar de Nurburgring…
De eerste 2000km’s stonden al op de teller… overigens is de nurburgring verslaving toen ook begonnen. Helaas gebeurde in December 2020 de nachtmerrie, waar ik nogsteeds van baal… aquaplaning en de auto was total los… het einde van de 135i….
Na een paar maanden sparen en een grote zoektocht naar verschillende autos toch weer bij een 135i uitgekomen…
Mijn huidige auto dus!
Mijn Auto;
BMW 135i 2011 N55 DCT in de geweldige kleur Le Mans Blauw!
Na een proefrit was ik verkocht door het geluid en de DCT.
Gekocht van liefhebbers alles klopte en het voelde goed aan! Gekocht met 156xxx km op de teller in februari 2021.(direct de chargepipe besteld, deze was kapot gegaan bij mijn vorige 135i) Helaas waren de remmen wel krom… hier direct nieuwe schijven en blokken op gezet.
Aangezien mijn vorige 135i een reviseerde motor had doordat de lagerschalen kapot waren gegaan heb ik besloten deze te laten vervangen…
Bij 159xxx km is de auto naar Pure Turbos gegaan voor de lagerschalen, dat was niet het enigste wat ze hebben aangepakt… VRSF Intercooler, VRSF Decat, alle drie de pakkingen, de koeldarm, XHP Stage 3 op de DCT bak en een MHD licentie. Een fijn gevoel, nieuwe lagerschalen, een luidere auto en een snellere auto!!! Top!
Er kwam alleen een nadeel bij kijken… de auto stond toen op h&r veren, een standaard onderstel en 19 inch velgen… dit zorgt voor een zoekende achterkant bij het uit acceleren bij een bocht, de kont kwispelde maar de auto wilde wel rechtdoor… dit in combinatie met het open diff gaf een negatieve ervaring…
Mijn vorige 135i had dit totaaaaal niet… na wat uitzoeken kwam ik erachter dat een schroefset al een hele hoop veranderde en wilde ik weer terug naar 18 inch.
Laatst gewijzigd door _dvh op 26 sep 2023, 14:45, 7 keer totaal gewijzigd.
- Martijn_bmw
- Berichten: 26878
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Davey - BMW 135i
Welkom! mooie voorstelronde En een dikke auto zo'n 135i helemaal hoe jij hem hebt aangepakt
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
De zoektocht begon naar een schroefset en andere velgen.
Gevonden!!! Na het zoeken van velgen en vele de ring tripjes had ik me ogen op ProTrack Ones gericht. Een jonge gecontacteerd via instagram welke et en j waardes hij had, waarop hij antwoord ze zijn te koop…
Eind stand was dit niet het enige wat hij te koop had, hij verkocht zijn n54 135i met 700 pk in onderdelen want dit bracht meer op…
Een tripje naar Duitsland verder en ik had alle gewenste onderdelen die nog geen 10k km oud waren (hij reed nauwelijks),
- M3 draagarmen 8 stuks
- H&R Swaybars
- ProTrack Ones (met zo goed als nieuwe Pilot Super Sporte)
- ST XTA schroefset met camberplates (ik wilde persee een schroefset met camberplates en omdat de kw v2 zo goed beviel bij mijn vorige dat ik waarom niet).
Met alle onderdelen monteren gelijk een beurt laten doen en de diff olie ververst.
De auto is naar Jan Steverink Banden gegaan voor het uitwegen van de auto en het uitlijnen. Wat een absoluut verschil was dit! Waarom komt de 135i niet zo af fabriek… wat een bak meer gevoel in de auto en hoe makkelijk de auto te plaatsen is! Eindelijk het gevoel van me oude 135i terug en zelfs beter!
Gevonden!!! Na het zoeken van velgen en vele de ring tripjes had ik me ogen op ProTrack Ones gericht. Een jonge gecontacteerd via instagram welke et en j waardes hij had, waarop hij antwoord ze zijn te koop…
Eind stand was dit niet het enige wat hij te koop had, hij verkocht zijn n54 135i met 700 pk in onderdelen want dit bracht meer op…
Een tripje naar Duitsland verder en ik had alle gewenste onderdelen die nog geen 10k km oud waren (hij reed nauwelijks),
- M3 draagarmen 8 stuks
- H&R Swaybars
- ProTrack Ones (met zo goed als nieuwe Pilot Super Sporte)
- ST XTA schroefset met camberplates (ik wilde persee een schroefset met camberplates en omdat de kw v2 zo goed beviel bij mijn vorige dat ik waarom niet).
Met alle onderdelen monteren gelijk een beurt laten doen en de diff olie ververst.
De auto is naar Jan Steverink Banden gegaan voor het uitwegen van de auto en het uitlijnen. Wat een absoluut verschil was dit! Waarom komt de 135i niet zo af fabriek… wat een bak meer gevoel in de auto en hoe makkelijk de auto te plaatsen is! Eindelijk het gevoel van me oude 135i terug en zelfs beter!
Laatst gewijzigd door _dvh op 14 jul 2022, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Riceaux
- Berichten: 8121
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Davey - BMW 135i
Welkom hier Davey! Blijft een heerlijk apparaat!
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
Ondertussen mijn verdiept in de kwaaltjes van de DCT, soms schakelde hij terug terwijl ik dat niet wilde… kon dus te weinig olie in het carter zijn. Een DCT beurt laten uitvoeren met nieuwe filters en een nieuwe carterdeksel. Dit was rond de 165k km uitgevoerd
Na het volgende ring tripje kwamen mijn volgende ideeen…
- Remmerij aanpassen.
- Kuipstoelen.
Zelf vind ik onderhoud heel belangrijk van de auto, onderhoud is behoud. Hierdoor besloten om rond de 169k km’s de bobines bougies en de multiriem te vervangen, de olie en het oliefilter ook maar gedaan want ja… we zijn nu toch bezig ook al was dat pas nog gedaan.Na het volgende ring tripje kwamen mijn volgende ideeen…
- Remmerij aanpassen.
- Kuipstoelen.
- matthyssie
- Berichten: 6026
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F30 330d
- Locatie: Fryslân
Re: Davey - BMW 135i
Gave auto!
Wel raar dat de bak terugschakelt als je dat niet wil, is dat opgelost met die olie?
Wel raar dat de bak terugschakelt als je dat niet wil, is dat opgelost met die olie?
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
Na veel informatie zoeken heb ik gekozen om endless me22 remblokken te nemen, met stalen remleidingen en 5.1 remvloeistof.
Besteld uit Japan met een levertijd waar je u tegen zegt…
Eenmaal binnengekomen, gemonteerd en het bedding in proces gedaan.
Wat een bizar verschil ten opzichte van standaard, meer pedaal gevoel en meer remkracht. Wel opletten geblazen want koud remmen ze een stuk slechter.
In december een mooie groepsdeal kunnen sluiten voor Recaro Stoelen. Test gezeten en voor mij werd het de FIA voor de bestuurders kant en ABE voor de bijrijderskant.
Het verschil wat de Recaros bieden tenopzichte van de standaard stoelen is het gevoel wat de achterkant van dr auto wil doen. Je voelt het direct.
Alweer aangenaam verrast! De foto van de stoelen zelf in de auto is helaas te groot…
Het Ring seizoen van 2022 kan beginnen!!!
Besteld uit Japan met een levertijd waar je u tegen zegt…
Eenmaal binnengekomen, gemonteerd en het bedding in proces gedaan.
Wat een bizar verschil ten opzichte van standaard, meer pedaal gevoel en meer remkracht. Wel opletten geblazen want koud remmen ze een stuk slechter.
In december een mooie groepsdeal kunnen sluiten voor Recaro Stoelen. Test gezeten en voor mij werd het de FIA voor de bestuurders kant en ABE voor de bijrijderskant.
Het verschil wat de Recaros bieden tenopzichte van de standaard stoelen is het gevoel wat de achterkant van dr auto wil doen. Je voelt het direct.
Alweer aangenaam verrast! De foto van de stoelen zelf in de auto is helaas te groot…
Het Ring seizoen van 2022 kan beginnen!!!
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
Ja is een kwaaltje als de carter olie lekt en er “te” weinig olie in zit. Hij komt dan ook twijfeld over, als je het ooit mee maakt dan klinkt het logischer hahahahamatthyssie schreef: ↑14 jul 2022, 15:30 Gave auto!
Wel raar dat de bak terugschakelt als je dat niet wil, is dat opgelost met die olie?
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
Helaas kwamen in die tijd wat storingen naar boven… dynamo storingen… ( hier begon het mee, aan en uit en de storing kwam een week niet terug) toen werd het erger… accu spanning storingen… slechter starten… misfires…
Na veel onderzoeken en bij meerdere bedrijven informatie opgevraagd te hebben had iemand ervaring met dit probleem… ook bij toeval… Mijn beste vriend had een auto gekocht die altijd onderhouden werd door BHT Performance in Kortrijk, hij bracht hem dus nogsteeds naar BHT omdat de auto daar bekend was!
Nogmaals bedankt Wim want och wat heb ik hier veel slapen loze nachten van gehad…
Dit bleek dus een N55 BSD fault code te zijn, hier heeft de eerste generatie N55 last van.. kan verschillende redenen hebben maar bij mij waren het dus de NGK Bobines, de auto dient oem bobines te hebben, de auto reageert niet lekker op bobines van een ander merk.
Zo gezegt zo gedaan… 6 nieuwe bobines en bougies en direct een beurt want we zaten weer tegen de 10k aan. Als we dan toch bezig zijn direct meepakken.
Wim had de auto ook gelogd en bleek ook te zijn dat de brandstof toevoer niet 100% was. De injectoren gecontroleerd en 2 waren er niet top meer. Helaas door de lange levertijd een tijdje moeten wachten op de nieuwe injectoren. Maar direct alle 6 vervangen.
Achteraf gezien heeft het veel stress opgeleverd…
Wel is er een grappig verhaal door ontstaan wat je nooit meer vergeet. Voor de bekende op de Nurburgring reed ik een rondje met mijn instructeur en kwamen we net voor Wipperman aan waar de auto ineens in noodloop schoot… accu lampje ging aan… overvoltage kwam tevoorschijn… geen stuurbekrachtiging meer, 0,0 vermogen… enkel sturen en remmen… ruitenwissers gingen aan… ben ik dus door brunchen gereden met de ruitenwissers aan en heb ik hem stilgezet… uit en aan gezet en ik kon weer rijden… bleek dus dat de bsd foutcodes voor overvoltage had gezorgd en de auto dus niet meer wist wat die moest doen
Zie foto…
Na veel onderzoeken en bij meerdere bedrijven informatie opgevraagd te hebben had iemand ervaring met dit probleem… ook bij toeval… Mijn beste vriend had een auto gekocht die altijd onderhouden werd door BHT Performance in Kortrijk, hij bracht hem dus nogsteeds naar BHT omdat de auto daar bekend was!
Nogmaals bedankt Wim want och wat heb ik hier veel slapen loze nachten van gehad…
Dit bleek dus een N55 BSD fault code te zijn, hier heeft de eerste generatie N55 last van.. kan verschillende redenen hebben maar bij mij waren het dus de NGK Bobines, de auto dient oem bobines te hebben, de auto reageert niet lekker op bobines van een ander merk.
Zo gezegt zo gedaan… 6 nieuwe bobines en bougies en direct een beurt want we zaten weer tegen de 10k aan. Als we dan toch bezig zijn direct meepakken.
Wim had de auto ook gelogd en bleek ook te zijn dat de brandstof toevoer niet 100% was. De injectoren gecontroleerd en 2 waren er niet top meer. Helaas door de lange levertijd een tijdje moeten wachten op de nieuwe injectoren. Maar direct alle 6 vervangen.
Achteraf gezien heeft het veel stress opgeleverd…
Wel is er een grappig verhaal door ontstaan wat je nooit meer vergeet. Voor de bekende op de Nurburgring reed ik een rondje met mijn instructeur en kwamen we net voor Wipperman aan waar de auto ineens in noodloop schoot… accu lampje ging aan… overvoltage kwam tevoorschijn… geen stuurbekrachtiging meer, 0,0 vermogen… enkel sturen en remmen… ruitenwissers gingen aan… ben ik dus door brunchen gereden met de ruitenwissers aan en heb ik hem stilgezet… uit en aan gezet en ik kon weer rijden… bleek dus dat de bsd foutcodes voor overvoltage had gezorgd en de auto dus niet meer wist wat die moest doen
Zie foto…
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
Zal nog wat meer leuke foto’s toevoegen.
Waarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten kwa onderhoud
Nogsteeds erg blij met de auto zoals die nu is, het word enkel een nieuw hoofdstuk… meer richting me droomauto’s of deze verder aanpassen met een LSD en andere schroefset alleen zit er al zoveel geld in dat ik die 5k extra uitgeven teveel vind worden… de een zal denken ach man steek die 5k erin dan heb je hoe je hem hebben wilde… de andere zal me begrijpen, genoeg is genoegWaarschijnlijk ben ik nog wel iets vergeten kwa onderhoud
Laatst gewijzigd door _dvh op 14 jul 2022, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
Beetje het verhaal van mijn 135i in 1,5 jaar,
Helaas lukte me niet om een verhaal met alle foto’s te doen en sommige fotos zijn te groot… zoals de ring fotos zonder watermerk en de recaro’s intirieur foto…
Momenteel erg druk met werken dus weinig tijd om bij de Nurburgring te zijn.
Rijd momenteel ook weer gewoon stock tune en rijd de auto toch het lekkerste, Toon van TVM vertelde mij dit al tijdens de DCT beurt… Ach zet dat ding toch op standaard rijd veel lineairder… en ja hij heeft gelijk. Power delivery is vele malen beter dan in eens een klap power…
Dit weekend de verkoop fotos maken en de Recaros demonteren en zal die op marktplaats komen en komt er een nieuw hoofdstuk aan! En jazeker het is een BMW!
Helaas lukte me niet om een verhaal met alle foto’s te doen en sommige fotos zijn te groot… zoals de ring fotos zonder watermerk en de recaro’s intirieur foto…
Momenteel erg druk met werken dus weinig tijd om bij de Nurburgring te zijn.
Rijd momenteel ook weer gewoon stock tune en rijd de auto toch het lekkerste, Toon van TVM vertelde mij dit al tijdens de DCT beurt… Ach zet dat ding toch op standaard rijd veel lineairder… en ja hij heeft gelijk. Power delivery is vele malen beter dan in eens een klap power…
Dit weekend de verkoop fotos maken en de Recaros demonteren en zal die op marktplaats komen en komt er een nieuw hoofdstuk aan! En jazeker het is een BMW!
- EvdP
- Berichten: 6193
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Volg de Skoda rijder
- Locatie: Op de gasbel
Re: Davey - BMW 135i
Welkom!
- Philipoo
- Berichten: 4175
- Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09
Re: Davey - BMW 135i
Flink verhaal, welkom Davey!
- veejay
- Berichten: 1836
- Lid geworden op: 08 mei 2006, 20:12
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Re: Davey - BMW 135i
Knappe auto om te zien!
-
- Berichten: 923
- Lid geworden op: 19 dec 2019, 21:52
Re: Davey - BMW 135i
Blijft een gaaf karretje die 135i ! Zeker met zoveel mods.
Maar een nieuw hoofdstuk komt er dus aan.......kan er al iets van de sluier opgelicht worden ?
Maar een nieuw hoofdstuk komt er dus aan.......kan er al iets van de sluier opgelicht worden ?
- StefanW
- Berichten: 1783
- Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:43
- Auto: 130i, 106 Rallye S2, 206 GTi
- Locatie: Nurnbergring
Re: Davey - BMW 135i
Welkom hier Davey! Snel verkopen en die vervanger halen
-
- Berichten: 704
- Lid geworden op: 13 dec 2010, 20:53
Re: Davey - BMW 135i
M lijkt me de enige stap voorwaarts?!
ik gebruik altijd Windows powertoys image resizer. Gratis te downloaden en gewoon van Microsoft
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
Ja met veel mods een super karretje!
Als de 135i verkocht is wil ik het pas bekend maken, houd niet van dingen zeggen en dat het uiteindelijk niet doorgaat…
ik gebruik altijd Windows powertoys image resizer. Gratis te downloaden en gewoon van MicrosoftBombadil schreef: ↑14 jul 2022, 21:51 M lijkt me de enige stap voorwaarts?!
[quote=_dvh post_id=<a href="tel:1577296">1577296</a> time=<a href="tel:1657806766">1657806766</a> user_id=16843]
Beetje het verhaal van mijn 135i in 1,5 jaar,
Helaas lukte me niet om een verhaal met alle foto’s te doen en sommige fotos zijn te groot…
[/quote]
Dankjewel voor de tip en ja een M is de enigste stap voorwaards voor mij
- jos_br
- Berichten: 2279
- Lid geworden op: 16 nov 2008, 21:59
- Locatie: Dieverbrug
Re: Davey - BMW 135i
Gave auto, leuk verhaal waar het enthousiasme vanaf druipt, geweldig!
Jos.
Jos.
-
- Berichten: 51581
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL
Re: Davey - BMW 135i
Welkom Davey. Mooi verhaal! DF 100%. Dat komt niet zo vaak meer voor hier. Helaas:)
- Martijn M
- Berichten: 3309
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55
Re: Davey - BMW 135i
Welkom! Ik vind zo'n 1 serie coupe met m pakket in het blauw altijd prachtig, leuke auto zo!
- Dimitri
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 23 apr 2021, 15:00
- Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe
Re: Davey - BMW 135i
Mooie auto Davey! Prachtig ding, ben benieuwd naar de verkoopadvertentie.
Opvolger.. Een 1M?
Opvolger.. Een 1M?
- frankie
- Berichten: 2092
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
- Locatie: BMW city
Re: Davey - BMW 135i
Dat lijkt me de enige juiste optie ja
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
De 1M is altijd me droom geweest, recent heeft me stiefbroer er een gekocht! Kwa looks geweldig! Maar vind de n54 gewoon niks… heb daar niks mee… en kwa rijden denk ik dat de stap te klein is om daar 20.000 meer voor neer te leggen. Had ik beter deze kunnen ombouwen met een 1M kit want dan heb ik ook de mogelijkheid van bredere banden. Zo kijk ik er naar.
Word wel een BMW
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 14 jul 2022, 13:45
- Auto: BMW E82 135i & Clio 3 RS
Re: Davey - BMW 135i
Dankjewel mannen waardeer ook jullie positieve feedback!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten