Mijn klassieke Z1300 aanhanger/vouwwagen erbij
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Zo probleem knipperlicht is opgelost in de kabelboom, alleen links in de kuip wilde die niet aan, dus maar even doormeten op kabelbreuk zo en dan de juiste kentekenplaat monteren en dan is die technisch echt weer 100%, met de nukken die bij een bijna 40 jaar oude motor horen
-
- Berichten: 2750
- Lid geworden op: 26 sep 2014, 15:47
- Locatie: BMW E91 330d
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Karakter heet dat toch?
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Ja
Knipperlichten doen het nu goed.
Nummerplaat morgen.
De benzinemeter doet het af en toe niet en af en toe wel.
Maar hoe meet ik de gever op de tank door en hoe meet ik de rest door, durf er geen stroom op te zetten, ben bang dat ik de meter dan opblaas.
Knipperlichten doen het nu goed.
Nummerplaat morgen.
De benzinemeter doet het af en toe niet en af en toe wel.
Maar hoe meet ik de gever op de tank door en hoe meet ik de rest door, durf er geen stroom op te zetten, ben bang dat ik de meter dan opblaas.
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Hij is nu echt voor dit seizoen klaar op de accu laten zakken na (wacht op de beugels)
Tankmeter doet het af en toe niet, maar dat wordt een winterklus (is bedrading of meter zelf)
Dus voor de zekerheid nemen we gewoon extra benzine mee
Tankmeter doet het af en toe niet, maar dat wordt een winterklus (is bedrading of meter zelf)
Dus voor de zekerheid nemen we gewoon extra benzine mee
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Nieuwe vooruit te doen ? Ziet er vaal uit.
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
klopt moet eens kijken of ik het ergens mee kan polijsten, van deze kuipen is niks meer te krijgen.
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Speciaal voor macboy.
Na ongeveer 15 minuten poetsen met de machine met de middelste grove autopoets.
Na ongeveer 15 minuten poetsen met de machine met de middelste grove autopoets.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Sjesus wat een verschil
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Erg he, er zitten nog genoeg krassen in, vandaag nog even met de fijnste autopoets doen.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Heb je al alcantara stuurtje besteld ?
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
ik heb al gepimpte handvatten
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Ziet er goed uit!
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Dank je Allen.
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Van de week naar het werk geweest met de motor en er kwamen nog drie probleempjes naar boven.
Liep iets te langzaam stationair en sloeg dus af bij stoplicht, normaal niet erg maar bij warme motor krijgt de startmotor hem bijna niet op gang, dus iets hoger stationair afgesteld (opgelost)
Af en toe viel er een knipperlicht uit, beetje trek op de elektrakabels (opgelost)
En de verlichting van 3 van de 4 extra meters deden het ineens niet meer, kuip er net weer afgehaald, alle meters losgehaald, blijken de draden in de stekkertjes niet best meer vast te zitten, dat is even iets meer werk, alle stekkertjes uit elkaar halen en de draden weer opnieuw klemmen/ solderen.
Hopenlijk vandaag alles opgelost.
Dan hoop ik toch echt dat ik er niks maar aan hoef te doen dit jaar
Liep iets te langzaam stationair en sloeg dus af bij stoplicht, normaal niet erg maar bij warme motor krijgt de startmotor hem bijna niet op gang, dus iets hoger stationair afgesteld (opgelost)
Af en toe viel er een knipperlicht uit, beetje trek op de elektrakabels (opgelost)
En de verlichting van 3 van de 4 extra meters deden het ineens niet meer, kuip er net weer afgehaald, alle meters losgehaald, blijken de draden in de stekkertjes niet best meer vast te zitten, dat is even iets meer werk, alle stekkertjes uit elkaar halen en de draden weer opnieuw klemmen/ solderen.
Hopenlijk vandaag alles opgelost.
Dan hoop ik toch echt dat ik er niks maar aan hoef te doen dit jaar
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 26879
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Provincie Utrecht
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Topic nu pas doorgelezen leuk om de hele restauratie zo te lezen!
Gaaf gedaan en ziet er weer super netjes uit.
En lachen dat er zelfs 6 cilinder motoren bestaan
Gaaf gedaan en ziet er weer super netjes uit.
En lachen dat er zelfs 6 cilinder motoren bestaan
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
haha, dit was een opknap en aanpas ronde, de echte restauratie is in 1996 gedaan, elke keer als ik die uitdraai zie krijg ik een hartverzakking.Maar goed inmiddels zijn ze in deze staat erg zeldzaam aan het worden.
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Zo alle stekkertjes gerepareerd deed ineens de oliedruk het niet, weer alles uit elkaar gehaald bleek er een breuk is de massa te zitten, ook weer gerepareerd en alles doet het naar behoren, eindelijk.
Nu genieten en de volgende klus is alle bobinekabels vervangen, maar ik hoop dat dat een winterklusje wordt.
Kabeltjes zijn namelijk ook 36 jaar oud
Nu genieten en de volgende klus is alle bobinekabels vervangen, maar ik hoop dat dat een winterklusje wordt.
Kabeltjes zijn namelijk ook 36 jaar oud
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Nu blijkt mijn combinatie in het blad side car traveller te staan (Duits blad) op pagina 60. Als iemand het blad ziet staan in een winkel graag meenemen ik betaal het je graag terug met verzendkosten.
- Arthur
- Berichten: 39946
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.50
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Nu hopen dat niet 100 man dat blad voor je koopt
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
plaatje erbij
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian in zijspanblad.
Zo gelukkig een nieuwe ruit gevonden, zometeen ff op maat maken
-
- Berichten: 9981
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian in zijspanblad.
Net het topic doorgelezen. Wat een werk zeg. Goed gedaan! Nu van het seizoen genieten. Wel oppassen als je op de lekdijk bij Lopik komt.
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian in zijspanblad.
Ik heb geen tweewieler ghehe
- Luco
- Berichten: 28006
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Mijn klassieke Z1300 met Watsonian.
Ik vond de ruit zo gemonteerd wat lelijk.
Dus met behulp van een constructiebedrijf met waterjettechnologie even aan de slag gegaan en dit is het resultaat na wat proefstukken, aanpassingen en een paar uur finetunen in het programma.Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten