Avis.de Audi RS4 te huur
-
OnlineFabian
- Berichten: 7024
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
- Contacteer:
- Louis
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:11
- Locatie: Emmen
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
snel maar minder snel dan verwacht. heel erg veilig gevoel. minder sensatie. geen speelauto. nog veel meer een rijbewijsvreter als een M3.
INTERIEUR mooier word het niet. zat niet veel sex in de auto. prachtige auto dat wel maar zal nooit op mijn wanted list staan. mogelijkheid om te huren is echt super. goedkoper wordt het niet om in zo'n auto te rijden. 10 weekendjes per jaar voor 5000 euro. in een auto die alleen al 2500 euro per maand afschrijft. echt een koopje.
INTERIEUR mooier word het niet. zat niet veel sex in de auto. prachtige auto dat wel maar zal nooit op mijn wanted list staan. mogelijkheid om te huren is echt super. goedkoper wordt het niet om in zo'n auto te rijden. 10 weekendjes per jaar voor 5000 euro. in een auto die alleen al 2500 euro per maand afschrijft. echt een koopje.
- Louis
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:11
- Locatie: Emmen
Dat was een leuk weekendje RS4, erg gave auto, vreselijk gave V8 roffel, vanaf 7000rpm tot 8000rpm bizar snel, maar wel erg geisoleerd, dat het hard gaat zie je aan de teller maar verder merk je het niet zo erg, hij blijft zo stabiel en voelt aan dat als ie 1000pk zou hebben dat ie het ook aan kan. Ook op nat weg dek bochten ruig nemen en plankgas bij hoge toeren, kon hem niet in onder of overstuur krijgen zonder gevaarlijke situatie's op te leveren. Ben niet op wegen geweest waar de ruimte was om de grens op te zoeken. Maar hij is echt vreselijk foolproof.
Wel had ik het idee dat de RS4 quattro anders is dan een normale quattro, alsof ie meer RWD heeft dan FWD.
Dat het een Avant was van 1710kg was in het begin wel balen, maar later kwam ik erachter dat het totaal niet stuurt als een zware bak, ik ben dan ook niet veel hardcore gewend maar overhellen was er totaal niet bij, hij staat erg breed op de wielen en is redelijk stijf geveerd.
Verder heb ik er niet veel geks mee gedaan natuurlijk, eventjes de 240 aangetikt maar in de regen op nat wegdek was dat ook wel weer hard zat.
Het interieur is ook fantastisch, alles klopt gewoon en heb er niks op aan te merken.
Verder nog een stukje meegereden in de M3 CS van Rico en dat is toch weer een hele andere auto, veel listiger en meer hardcore, achterwieltjes die bij 80km/h nog doorslippen, als bijrijder was dat wel even eng op nat wegdek hahaha Beide auto's zijn fantastisch maar totaal verschillend, M3 maakt ook veeel meer lawaai, geeft meer sensatie en gevoel van snelheid. De Avant is gewoon praktisch hard gaan. Ik denk dat iedere idioot met zo'n RS4 hele goede tijden zal neer kunnen zetten op een circuit.
Zonde dat je hem dan weer moet inleveren bij een Avis vestiging, het arme leven dat die leuke RS4 nu moet gaan lijden
Ook de Avis medewerker bevestigde dat, splinternieuwe Maseati's die met koude motor plankgas tot de toerenbegrenzer werden weg gereden
Over een maandje of 2-3 haal ik weer een RS4 voor een weekendje op, de Porsche 997 laat ik maar staan denk ik. Lijkt me iets gevaarlijker om echt hard te gaan.
Wel had ik het idee dat de RS4 quattro anders is dan een normale quattro, alsof ie meer RWD heeft dan FWD.
Dat het een Avant was van 1710kg was in het begin wel balen, maar later kwam ik erachter dat het totaal niet stuurt als een zware bak, ik ben dan ook niet veel hardcore gewend maar overhellen was er totaal niet bij, hij staat erg breed op de wielen en is redelijk stijf geveerd.
Verder heb ik er niet veel geks mee gedaan natuurlijk, eventjes de 240 aangetikt maar in de regen op nat wegdek was dat ook wel weer hard zat.
Het interieur is ook fantastisch, alles klopt gewoon en heb er niks op aan te merken.
Verder nog een stukje meegereden in de M3 CS van Rico en dat is toch weer een hele andere auto, veel listiger en meer hardcore, achterwieltjes die bij 80km/h nog doorslippen, als bijrijder was dat wel even eng op nat wegdek hahaha Beide auto's zijn fantastisch maar totaal verschillend, M3 maakt ook veeel meer lawaai, geeft meer sensatie en gevoel van snelheid. De Avant is gewoon praktisch hard gaan. Ik denk dat iedere idioot met zo'n RS4 hele goede tijden zal neer kunnen zetten op een circuit.
Zonde dat je hem dan weer moet inleveren bij een Avis vestiging, het arme leven dat die leuke RS4 nu moet gaan lijden
Ook de Avis medewerker bevestigde dat, splinternieuwe Maseati's die met koude motor plankgas tot de toerenbegrenzer werden weg gereden
Over een maandje of 2-3 haal ik weer een RS4 voor een weekendje op, de Porsche 997 laat ik maar staan denk ik. Lijkt me iets gevaarlijker om echt hard te gaan.
-
- Berichten: 21723
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
- Louis
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:11
- Locatie: Emmen
Als het een gouden is kan het wel dacht ik, het vreemde is dat die rabobank creditcards altijd goud zijn. gewoon ff bellen, misschien kan het wel.
Misschien volgende keer toch maar wel die 997 dan, maar op die RS4 ben ik nog lang niet uitgekeken, heb hem alle 4 de dagen ook alleen maar gereden op nat asfalt met winterbanden, zou van het zomer graag eens met die 19inch velgen op droog asfalt willen proberen.
Rico, kan jij die foto's nog hier neerzetten ?
Misschien volgende keer toch maar wel die 997 dan, maar op die RS4 ben ik nog lang niet uitgekeken, heb hem alle 4 de dagen ook alleen maar gereden op nat asfalt met winterbanden, zou van het zomer graag eens met die 19inch velgen op droog asfalt willen proberen.
Rico, kan jij die foto's nog hier neerzetten ?
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Contacteer:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 368 gasten